Przetargi.pl
„Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych na terenie miasta i gminy Szamotuły w 2023 roku”

MIASTO I GMINA SZAMOTUŁY ogłasza przetarg

  • Adres: 64-500 Szamotuły, ul. Dworcowa 26
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48612927501 , fax. +48612920072
  • Data zamieszczenia: 2023-03-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: MIASTO I GMINA SZAMOTUŁY
    ul. Dworcowa 26
    64-500 Szamotuły, woj. wielkopolskie
    tel. +48612927501, fax. +48612920072
    REGON: 631258230
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/szamotuly

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych na terenie miasta i gminy Szamotuły w 2023 roku”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych na terenie miasta i gminy Szamotuły w zakresie obejmującym: a) 700 m2 remontu cząstkowego nawierzchni masą asfaltową na gorąco.b) 1700 m2 remontu cząstkowego nawierzchni masą asfaltową na gorąco w formie nakładki warstwy ścieralnej Zakres prac:1. Obcięcie krawędzi uszkodzonych miejsc w nawierzchni w kształcie zbliżonym do czworokąta 2. Oczyszczenie uszkodzonych miejsc3. Posmarowanie oczyszczonych miejsc emulsją asfaltową,4. Ułożenie masy mineralno-asfaltowej na gorąco w ilości 125kg/m² wraz z zagęszczeniem Prace będą wykonywane na terenie wsi i miasta. Po zakończonych pracach teren przyległy należy przywrócić do stanu pierwotnego.Uwaga: W związku z faktem, że roboty będą prowadzone w ruchu ulicznym, przed sporządzeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej terenu budowy.Wyłoniony w przetargu Wykonawca po zawarciu umowy ma obowiązek przed przystąpieniem do prac niezwłocznie opracować i przedstawić do zatwierdzenia Zamawiającemu projekt czasowej organizacji ruchu.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: - Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SWZ, - Projekt umowy - załącznik nr 7 do SWZ, - Szczegółowa Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – załącznik nr 8 do SWZ;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziałuw postępowaniu dotyczące:1) zdolność do występowania w obrocie gospodarczym;Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówZamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowejZamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowejZamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej co najmniej 2 roboty budowlane polegające na remoncie cząstkowym nawierzchni bitumicznych masą mineralno-asfaltową o wartości minimum 50.000 zł brutto każda.Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę, że dysponuje następującymi osobami, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia:A. Kierownikiem budowy, posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, posiadającym minimum 5 – letnie doświadczenie w w/w specjalności. Zamawiający uznaje iż doświadczenie liczone jest od dnia uzyskania uprawnień;Zamawiający uznaje iż doświadczenie liczone jest od dnia uzyskania uprawnień.UWAGA!Zamawiający, określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2021 r. poz. 1646) - które pozwalać będą na pełnienie określonych funkcji w zakresie objętym umową.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-04-14

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach