Przetargi.pl
Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych dróg gminnych na terenie miasta Legionowo

Gmina Miejska Legionowo Urząd Miasta Legionowo ogłasza przetarg

  • Adres: 05-120 Legionowo, ul. marsz. J. Piłsudskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 774 20 31 w. 4064 , fax. 022 784 49 81
  • Data zamieszczenia: 2021-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Legionowo Urząd Miasta Legionowo
    ul. marsz. J. Piłsudskiego 41
    05-120 Legionowo, woj. mazowieckie
    tel. 022 774 20 31 w. 4064, fax. 022 784 49 81
    REGON: 52483200000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.legionowo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych dróg gminnych na terenie miasta Legionowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych dróg gminnych na terenie miasta Legionowo. 1. Przedmiotem zamówienia jest remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych dróg gminnych na terenie miasta Legionowo w technologii na gorąco z zastosowaniem mieszanek mineralno-asfaltowych, przy pomocy kotła produkcyjno-transportowego, z wycinaniem uszkodzonej nawierzchni oraz uszczelnianiem emulsją asfaltową miejsc naprawy ubytków, w drogach gminnych wskazanych w załączniku nr 4 (wykaz ulic). 2. Zakres prac obejmuje: 1) oznakowanie miejsc prowadzenia prac, 2) wycięcie lub sfrezowanie fragmentu uszkodzonej nawierzchni z nadaniem regularnych kształtów, 3) usunięcie luźnych okruchów nawierzchni, 4) oczyszczenie dna i krawędzi uszkodzonego miejsca, 5) przesmarowanie krawędzi i powierzchni poziomej emulsją asfaltową o parametrach pozwalających na właściwe zagruntowanie miejsc napraw, 6) rozłożenie mieszanki mineralno-bitumicznej o odpowiedniej temperaturze przy wbudowaniu, 7) zagęszczenie ułożonej mieszanki walcem lub zagęszczarką płytową, 8) skropienie bitumem powierzchni górnej warstwy i zasypanie kruszywem, 9) niezwłocznie usunięcie z poboczy gruzu z rozbiórki. 3. Naprawy cząstkowe nawierzchni asfaltowych będą realizowane z podziałem na: 1) naprawę miejscową nawierzchni asfaltowej o głębokości do 4 cm, 2) naprawę miejscową nawierzchni asfaltowej o głębokości powyżej 4 cm, 3) naprawę powierzchniową nawierzchni asfaltowej powyżej 20 m2. 4. Wykonawca podejmuje działanie: 1) w oparciu o prowadzony przez siebie objazd dróg wykazanych w załączniku nr 4, w trybie normalnym polegającym na pracy ciągłej do czasu usunięcia istniejących ubytków; 2) w oparciu o zgłoszenia Zamawiającego e-mailowo lub telefonicznie (przekazywane przez Wydział Gospodarki Komunalnej) w trybie awaryjnym kiedy naprawa nawierzchni uszkodzonej o charakterze wyboju wykonana jest w ciągu 24 godzin od chwili zgłoszenia i dotyczy zakresu mniejszego niż 20 m2 powierzchni wyremontowanej; 3) w oparciu o zgłoszenia Zamawiającego e-mailowo lub telefonicznie (określone co do zakresu, zlecone i przekazywane przez Wydział Gospodarki Komunalnej) w trybie szczególnym kiedy przystąpienie do napraw następuje w okresie trzech dni od zgłoszenia a zakończenie następuje w terminach uzgodnionych Zamawiającego z Wykonawcą i dotyczy zakresu powyżej 20 m2. 5. Szacunkowe ilości przewidziane do naprawy nawierzchni jezdni: 1) miejscowe dla ubytków o głębokości do 4 cm i zakresu mniejszego niż 20 m2 – 400 m2, 2) miejscowe dla ubytków o głębokości powyżej 4 cm i zakresu mniejszego niż 20 m2 – 1400 m2 3) powierzchniowe dla ubytków z zakresu powyżej 20 m2 - 1300 m2 6. Zamawiający przyjmuje minimalny dzienny przerób w ilości 100 m2 wyremontowanej nawierzchni zleconej przez Zamawiającego (dotyczy napraw powierzchniowych). 7. Rozliczenie częściowe prac będzie następowało miesięcznie z ilości wykonanych przez wykonawcę prac po przekroczeniu 100 m2 powierzchni wyremontowanej poprzez dostarczenie przez wykonawcę obmiaru wykonanych prac. 8. Szczegółowy sposób wykonania prac zawiera Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót. 9. UWAGA: Zamawiający bezwzględnie wymaga wykonania napraw nawierzchni jezdni z nowej mieszanki mineralno-bitumicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233141-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach