Gmina Miejska Legionowo Urząd Miasta Legionowo ogłasza przetarg
- Adres: 05120 Legionowo, ul. marsz. J. Piłsudskiego
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 774 20 31 w. 4064 , fax. 022 784 49 81
- Data zamieszczenia: 2016-12-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Legionowo Urząd Miasta Legionowo
ul. marsz. J. Piłsudskiego 41
05120 Legionowo, woj. mazowieckie
tel. 022 774 20 31 w. 4064, fax. 022 784 49 81
REGON: 52483200000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych dróg gminnych na terenie miasta Legionowo - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych dróg gminnych na terenie miasta Legionowo w technologii na gorąco z zastosowaniem recyklera lub kotła transportowo-produkcyjnego, z wycinaniem uszkodzonej nawierzchni i uszczelnianiem emulsją asfaltową miejsc naprawy ubytków w ulicach wykazanych w załączniku nr 2 do umowy. 2. Wykonawca podejmuje działanie w oparciu o prowadzony przez siebie objazd dróg wykazanych w załączniku nr 2 do umowy oraz w oparciu o zgłoszenia zamawiającego (przekazywane przez Wydział Gospodarki Komunalnej i Straż Miejską); 1) praca prowadzona w oparciu o objazd dróg – tryb normalny charakteryzujący się pracą ciągłą do czasu usunięcia istniejących ubytków w kolejności ujętej w przedstawionym przez wykonawcę i zatwierdzonym przez zamawiającego harmonogramie robót oraz na rozliczaniu rzeczowym miesięcznym w ilości nie mniejszej niż 100 m2 powierzchni wyremontowanej; 2) prace na zgłoszenie zamawiającego realizowane są w następujących trybach: a) w trybie awaryjnym kiedy naprawa nawierzchni uszkodzonej o charakterze wyboju wykonana jest w ciągu 24 godzin od chwili zgłoszenia – skróconych (jeśli dotyczy) o liczbę godzin wskazanych w formularzu oferty i dotyczy zakresu mniejszego niż 20 m2 powierzchni wyremontowanej; b) w trybie szczególnym w terminach uzgodnionych z zamawiającym kiedy przystąpienie do napraw następuje w okresie tygodnia od zgłoszenia a zakończenie następuje w okresie 14 dni i dotyczy zakresu powyżej 500 m2. 3. Szczegółowy opis i zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia oraz sposób jego realizacji podany jest we wzorze umowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ. 4. Wykonawca będzie wykonywał przedmiot zamówienia w oparciu o specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót (załączniki nr 12 do SIWZ) oraz przedmiar robót (załączniki nr 13 do SIWZ). 5. Zamawiający określa w § 27 SIWZ wymagania (zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp) zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2015 r. poz. 1066, z późn. zm.), tj. „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudnienia pracownika za wynagrodzeniem” zgodnie z cechami stosunku pracy wg Państwowej Inspekcji Pracy: - podporządkowanie pracownika kierownictwu pracodawcy, - odpłatność wykonywanej pracy, - praca wykonywana jest osobiście przez pracownika, - powtarzalność czynności w określonych odcinkach czasowych, - ryzyko ekonomiczne, socjalne i gospodarcze procesu produkcyjnego, - praca jest wykonywana w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233141-9
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wpłaty wadium w kwocie: 1.800,00 zł (słownie: jeden tysiąc osiemset złotych 00/100) Wadium musi być wniesione przed upływem wyznaczonego terminu składania ofert. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego oraz odpowiada wszystkim wymaganiom zawartym w ustawie Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Konserwacja dróg leśnych w Nadleśnictwie Marcule
Dodano: 2024-07-16 - „ Wykonywanie remontów nawierzchni chodników i zjazdów z elementów betonowych na drogach gminnych na terenie Gminy Miasto Pruszków”
Dodano: 2024-07-10 - Utrzymanie, naprawa i równanie dróg gruntowych.
Dodano: 2024-05-14 - Bieżące utrzymanie dróg leśnych w Nadleśnictwie Sokołów w 2024 r.
Dodano: 2024-05-06 - Wzmocnienie dróg gminnych gruntowych o nawierzchni utwardzonej za pomocą kruszyw niezwiązanych na terenie Gminy Tłuszcz
Dodano: 2024-04-26 - Wzmocnienie dróg gminnych gruntowych o nawierzchni utwardzonej za pomocą kruszyw niezwiązanych na terenie Gminy Tłuszcz
Dodano: 2024-04-17 - Wzmocnienie dróg gminnych gruntowych o nawierzchni utwardzonej za pomocą kruszyw niezwiązanych na terenie Gminy Tłuszcz
Dodano: 2024-04-04 - Wzmocnienie dróg gminnych gruntowych o nawierzchni utwardzonej za pomocą kruszyw niezwiązanych na terenie Gminy Tłuszcz
Dodano: 2024-03-24 - Usuwanie bieżących uszkodzeń nawierzchni dróg gminnych i wew.na terenie Dzielnicy Mokotów stanowiących własność lub będących we władaniu m.st. Warszawy i nieprzekazanych w zarząd innym podmiotom
Dodano: 2024-03-19 - Utrzymanie, naprawa i równanie dróg gruntowych.
Dodano: 2024-03-12