Przetargi.pl
Remont cząstkowy dróg powiatowych emulsją asfaltową i grysami oraz masą bitumiczną na gorąco.

Powiatowy Zarząd Dróg ogłasza przetarg

  • Adres: 86-300 Grudziądz, Ignacego Paderewskiego
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 4648257, , fax. 56 4648257
  • Data zamieszczenia: 2019-02-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg
    Ignacego Paderewskiego 233
    86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 4648257, , fax. 56 4648257
    REGON: 87113275000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://pzdgrudziadz.rbip.mojregion.info

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont cząstkowy dróg powiatowych emulsją asfaltową i grysami oraz masą bitumiczną na gorąco.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie podzielone jest na 5 zadań i obejmuje: Zadanie nr 1: remont cząstkowy dróg powiatowych emulsją asfaltową i grysami na terenie gminy Grudziądz, w ilości łącznej do 5.500 m2 Zadanie nr 2: remont cząstkowy dróg powiatowych emulsją asfaltową i grysami na terenie gminy Łasin, w ilości łącznej do 6.000 m2 Zadanie nr 3: remont cząstkowy dróg powiatowych emulsją asfaltową i grysami na terenie gmin Gruta i Świecie nad Osą, w ilości łącznej do 4.500 m2 Zadanie nr 4: remont cząstkowy dróg powiatowych emulsją asfaltową i grysami na terenie gmin Radzyń Chełmiński i Rogóźno, w ilości łącznej do 5.500 m2 Zadanie nr 5: remont cząstkowy dróg powiatowych masą bitumiczną na gorąco na terenie powiatu grudziądzkiego, w ilości łącznej do 380 ton 2. Remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych masą bitumiczną na gorąco w ilości łącznej do 380 ton Wykonawca zobowiązany będzie zrealizować najpóźniej w terminie do dnia 20 maja 2019 r. Zamawiający wymaga aby remont powierzchni powyżej 25 m2 wykonywany był przy użyciu układarki mas bitumicznych i skrapiarki. 3. Prace związane z remontem nawierzchni dróg w ramach zadania nr 5 polegać będą na: - obcięciu krawędzi uszkodzenia; - oczyszczeniu uszkodzonych miejsc z usunięciem rumoszu, pyłu i wody; - skropieniu dna i krawędzi gorącą emulsją asfaltową; - rozłożeniu mieszanki mineralno-asfaltowej o uziarnieniu dostosowanym do głębokości uszkodzenia; - zagęszczeniu rozłożonej mieszanki; - uszczelnieniu miejsc łączenia emulsją asfaltową; - wywiezieniu rumoszu 4. Sposób wykonania i odbioru robót będących przedmiotem niniejszego postępowania opisany jest w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót stanowiących zał. nr 10 do siwz . 5. Zamawiający wymaga aby zadania nr 1-4 były realizowane remonterem drogowym – „patcherem” zamontowanym na pojeździe samochodowym o nośności powyżej 10 ton. Całkowicie wyklucza się zastosowanie innych technologii. Zamawiający wymaga, aby remonty w ramach zadania 1-4 wykonywane były w godzinach między 700 a 1600 . 6. Zamawiający wymaga aby wykonawca udokumentował posiadanie co najmniej jednego remontera na każde z zadań, na które złoży ofertę. 7. Jedynym dokumentem określającym ilość wybojów i ubytków do zlikwidowania emulsją asfaltową i grysami a także powierzchnię przeznaczoną do remontu masą bitumiczną na gorąco jest przedmiar robót dokonany przez pracowników PZD bezpośrednio przed rozpoczęciem prac. 8. Ilość robót przewidziana do wykonania będzie uzależniona od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego wynikających ze stanu nawierzchni dróg i warunków atmosferycznych. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu rzeczowego zamówienia. 9. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć receptę na wbudowaną masę. 10. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem robót, czyli np. operatorów sprzętu, pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy natomiast osób: kierujących robotami budowlanymi, dostawców materiałów budowlanych. Art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. – Kodeks pracy: przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudnienia pracownika za wynagrodzeniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości 15.000,00 zł słownie: trzynaście tysięcy złotych 00/100 łącznie na wszystkie zadania. W przypadku złożenia ofert częściowych wadium wyniesie: Zadanie nr 1 – 2.300,00 zł Zadanie nr 2 – 2.600,00 zł Zadanie nr 3 – 1.900,00 zł Zadanie nr 4 – 2.300,00 zł Zadanie nr 5 – 5.900,00 zł 2) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3) Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 4) Wadium wnoszone w formie poręczeń i/lub gwarancji należy załączyć do oferty w oryginale. 5) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr 53 9500 0008 0007 1794 2000 0005. z dopiskiem „wadium w postępowaniu na wykonanie remontów cząstkowych dróg - zadanie nr ___” (a dowód wpłaty lub jego kopię, potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, należy załączyć do oferty). Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty, o treści zgodnej z załączonym wzorem (oddzielnie na każde zadanie), 2) Pełnomocnictwo złożone w oryginale lub w kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza dla podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie lub podmiotów, w imieniu których pełnomocnicy nie wymienieni w dokumentach rejestrowych firmy składają oferty, 3) Wykonawcy korzystający z zasobów podmiotów trzecich na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, zamieszczają informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w rozdziale IX ust.1 SIWZ). 4) Kosztorys ofertowy (oddzielnie na każde zadanie) zgodnie z załączonym wzorem. 5) Podpisany projekt umowy. 6) Dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach