Gmina Lubin ogłasza przetarg
- Adres: 59-300 Lubin, Księcia Ludwika I
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. (76) 8403100, , fax. (76) 8403140
- Data zamieszczenia: 2018-07-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubin
Księcia Ludwika I 3
59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
tel. (76) 8403100, , fax. (76) 8403140
REGON: 39064754100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
REMONT CZĄSTKOWY DRÓG NA TERENIE GMINY LUBIN - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie remontów cząstkowych dróg położonych na terenie gminy Lubin. Remont cząstkowy dróg gminnych publicznych i wewnętrznych, w zakresie: a) Remontu nawierzchni bitumicznych wykonywanych mieszankami mineralno- asfaltowymi na gorąco z obcinaniem krawędzi. b) Remontu nawierzchni dróg poprzez podwójne, powierzchniowe, podwójne utrwalenie emulsją asfaltową i grysami. b) Remontu nawierzchni bitumicznych emulsją asfaltową i grysami przy użyciu remontera typu patcher. c) Uzupełnienia poboczy mieszanką kruszywa łamanego lub frezowiną grubą. Materiał po stronie Wykonawcy. d) Regulacji wysokościowej zaworów i pokryw urządzeń podziemnych do poziomu nawierzchni. e) Roboty ziemne związane ze uzupełnieniem i wzmocnieniem podbudowy kruszywem łamanym. 2. Szczegółowe zasady i wymogi określające zakres zamówienia zawierają Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót. Zakres rzeczowy robót określają załączone do SIWZ przedmiary robót. Zamawiający wymaga aby zamówienie było realizowane zgodnie z harmonogramem robót. Realizacja robót przewidywana jest na całym terenie gminy Lubin. Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji zamówienia Wykonawca lub Podwykonawca, zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r. poz.1502 z późn. zm) osoby wykonujące następujące czynności: - pracowników niższego szczebla techniczno-administracyjnego w zakresie organizowania i realizacji robót budowlanych, - pracowników fizycznych – bezpośrednie wykonywanie robót budowlanych. Wymagania dotyczące zatrudnienia ww. osób, zostały szczegółowo określone we wzorach umów dla poszczególnych części stanowiącym załącznik do SIWZ. Umowa reguluje także: sposób udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, sankcje z tyt. niespełnienia tych wymagań, rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. Wymagana gwarancja na wykonanie przedmiotu umowy - co najmniej 24 miesiące od daty odbioru końcowego. Szczegółowe warunki gwarancji określa wzór umowy załączony do SIWZ. Wykonawca może wydłużyć okres gwarancji na zasadach określonych w Rozdziale XV pkt B SIWZ. Wykonawca, ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego, zobowiązany jest do wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu. 1)rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta złożona do przedmiotowego postępowania musi być zabezpieczona wadium w kwocie: 14 000,00 zł (słownie: czternaście tysięcy złotych 00/100). Wadium musi zostać wniesione najpóźniej przed upływem terminu składania ofert i obejmować cały okres związania ofertą.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty załączyć - Zobowiązanie podmiotu/ -ów udostępniających zasoby do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów – Rozdział IX SIWZ). 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy PZP - zał. nr 4 do SIWZ, 3. Wymagania dotyczące podwykonawstwa zostały okreśłone w SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- REMONTY CZĄSTKOWE DRÓG GMINNYCH: CZĘŚĆ I - masą asfaltową, CZĘŚĆ III - drogi oraz chodniki z kostki betonowej i kamiennej, CZĘŚĆ IV - drogi gminne gruntowe mieszanką tłucznia kamiennego
Dodano: 2024-05-22 - Poprawa infrastruktury dróg wiodących do budynków użyteczności publicznej w Gminie Leśna
Dodano: 2024-05-13 - REMONTY CZĄSTKOWE DRÓG GMINNYCH: CZĘŚĆ I REMONTY CZĄSTKOWE MASĄ ASFALTOWĄ
Dodano: 2024-05-09 - Wyk. robót budowlanych związanych z remontem ul.Żeromskiego w Dzierżoniowie na odcinku 617m w ramach zadania inwestycyjnego pn.:„Remont drogi gminnej numer 117136D – ul. Żeromskiego w Dzierżoniowie”
Dodano: 2024-05-09 - Remonty cząstkowe dróg gminnych i wewnętrznych na terenie gminy Lubin.
Dodano: 2024-03-28 - Remonty dróg gminnych na terenie Miasta Szklarska Poręba w roku 2024
Dodano: 2024-03-26 - Przebudowa i remont dróg powiatowych: nr 1402 D, nr 1401 D odc. Ruda Sułowska - Olsza, nr 1440 D Wierzchowice – do skrzyżowania z drogą nr 1441 D
Dodano: 2024-03-18 - Przebudowa drogi powiatowej nr 3397 D ul. Żeromskiego w Boguszowie-Gorcach
Dodano: 2024-03-08 - Likwidacja barier architektonicznych w Urzędzie Miejskim w Obornikach Śląskich poprzez budowę windy oraz modernizacja dojść wraz z miejscami parkingowymi – ETAP 1
Dodano: 2024-02-29 - Remonty cząstkowe dróg
Dodano: 2024-02-27