Przetargi.pl
Remont cokołu, trzech portali i renowację okien piwnicznych w budynku mieszkalnym przy ul. Morskiej 67 w Gdyni.

Administracja Budynków Komunalnych nr 4 Zakład Budżetowy ogłasza przetarg

  • Adres: 81-309 Gdynia, ul. Warszawska 67a
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6207243, 6210270 , fax. 058 6204648
  • Data zamieszczenia: 2009-06-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Administracja Budynków Komunalnych nr 4 Zakład Budżetowy
    ul. Warszawska 67a 67a
    81-309 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 058 6207243, 6210270, fax. 058 6204648
    REGON: 19050381900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład Budżetowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont cokołu, trzech portali i renowację okien piwnicznych w budynku mieszkalnym przy ul. Morskiej 67 w Gdyni.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont cokołu, trzech portali wejściowych i renowacja 45 szt okien w piwnicach wielorodzinnego domu mieszkalnego przy ul. Morskiej 67 w Gdyni (dawnego Domu Podoficerskiego Kwaterunku Wojskowego - nr rejestru zabytków A-1267). Celem prowadzonej renowacji jest przywrócenie w/w częściom budynku w maksymalnym stopniu wyglądu (tj. faktury i kolorystyki) z okresu bezpośrednio po jego wybudowaniu. Prace konserwatorskie przy cokole ścian budynku polegać będą na oczyszczeniu tynków, uzupełnieniu ubytków, położeniu tynków mineralnych. Prace konserwatorskie przy trzech portalach wejściowych polegać będą na oczyszczeniu, wykuciu spoin, zniszczeniu żywotności mikroorganizmów, uzupełnieniu ubytków, malowaniu. Renowacja stolarki okiennej w piwnicach polegać będzie na uzupełnieniu brakujących zniszczonych części okien i ościeżnic, oczyszczeniu okien ze starej farby oraz nałożeniu nowych powłok malarskich.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy: - spełniają wymogi art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r (Dz. U. 19 poz. 177 z dnia 9 lutego 2004) - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 w/w ustawy. - spełniają warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie przedmiotu zamówienia, potwierdzoną wykonaniem z okresu ostatnich 5 ciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - minimum 2 zamówień polegających na wykonaniu prac konserwatorskich lub restauratorskich w zakresie detalu architektonicznego i powierzchni tynkowanych, w obiekcie wpisanym do rejestru zabytków o zakresie podobnym do niniejszego zamówienia. - Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym: a) co najmniej jedną osobą prowadzącą prace konserwatorskie, posiadającą dyplom ukończeniu wyż szych studiów na kierunku konserwacja i restauracja dzieł sztuki lub konserwacji zabytków, oraz uprawnienia do prowadzenia prac konserwatorskich przy zabytkach nieruchomych, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych, b) dysponują przynajmniej jednym konserwatorem technologiem mającym doświadczenie (dorobek) w opracowaniu technologii prac konserwatorskich przy obiekcie gdyńskiego modernizmu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: D o k u m e n t y Wypełniony i opieczętowany i podpisany druk ofertowy(zał. nr 1), aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, aktualne zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, informacji n. t. przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich 3-ch lat lub za okres prowadzenia działalności, gdy jest on krótszy niż 3 lata; wykaz osób odpowiedzialnych za wykonanie niniejszego zamówienia wraz z określeniem zakresu ich czynności (informacja winna określać przekrój kadry t.j.: kierownictwo firmy, pracownicy), wykaz robót budowlanych wykonanych w ciągu ostatnich 5-ciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, zaparafowany uzupełniony o dane oferenta egzemplarz wzoru umowy, polisy ubezpieczeniowej lub innego dokumentu potwierdzającego, że oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; W/w dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów, lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez oferenta lub upełnomocnionego przedstawiciela. W przypadku poświadczenia dokumentów przez pełnomocnika należy dołączyć pełnomocnictwo. O ś w i a d c z e n i a Oferent zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia spełnia warunki określone w art. 22 ustawy prawo zamówień publicznych, nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r prawo zamówień publicznych, zapoznał się z warunkami szczegółowymi zamówienia i nie wnosi do nich zastrzeżeń oraz zdobył konieczne informacje do przygotowania oferty, zawarty w siwz wzór umowy został przez niego zaakceptowany i zobowiązuje się w przypadku wyboru jego oferty do zawarcia umowy na warunkach określonych we wzorze umowy, w miejscu i terminie wyznaczonym przez zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.abk4-gdynia.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach