Przetargi.pl
Remont ciągów komunikacyjnych, sali konferencyjnej oraz remont instalacji centralnego ogrzewania w budynku Sądu Okręgowego w Suwałkach przy ul. Waryńskiego 45. Zadanie I: Remont ciągów komunikacyjnych i sali konferencyjnej w budynku Sądu Okręgowego w Suwałkach przy ul. Waryńskiego 45. Zadanie II: Remont instalacji centralnego ogrzewania w budynku Sądu Okręgowego w Suwałkach przy ul. Waryńskiego 45

Sąd Okręgowy w Suwałkach ogłasza przetarg

  • Adres: 16-400 Suwałki, ul. Waryńskiego 45
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 087 5631300 , fax. 087 5631303
  • Data zamieszczenia: 2011-07-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Suwałkach
    ul. Waryńskiego 45 45
    16-400 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. 087 5631300, fax. 087 5631303
    REGON: 00057068300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.suwalki.so.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont ciągów komunikacyjnych, sali konferencyjnej oraz remont instalacji centralnego ogrzewania w budynku Sądu Okręgowego w Suwałkach przy ul. Waryńskiego 45. Zadanie I: Remont ciągów komunikacyjnych i sali konferencyjnej w budynku Sądu Okręgowego w Suwałkach przy ul. Waryńskiego 45. Zadanie II: Remont instalacji centralnego ogrzewania w budynku Sądu Okręgowego w Suwałkach przy ul. Waryńskiego 45
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie I: Remont ciągów komunikacyjnych i sali konferencyjnej w budynku Sądu Okręgowego w Suwałkach przy ul. Waryńskiego 45. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1. Remont korytarzy, wiatrołapów i klatek schodowych, obejmuje: - naprawę tynków ściennych i sufitowych, - wykonanie okładzin ściennych (lamperii), - dwukrotne malowanie ścian i sufitów farbą akrylową, - renowację stolarki drzwiowej wewnętrznej, - montaż tablic informacyjnych, - renowację balustrady klatki schodowej K3, - wymianę lamp na klatkach schodowych, - wymianę wyłączników i kontaktów, - wymianę kratek wentylacyjnych przy istniejących sufitach podwieszonych, - wymianę drzwi wewnętrznych do serwerowni na antywłamaniowe z systemem kontroli dostępu. 2. Remont sali konferencyjnej z zapleczem, obejmuje: - naprawę tynków ściennych i sufitowych, - zabudowanie otworu drzwiowego w sali konferencyjnej, - wykonanie okładzin ściennych w sali konferencyjnej, - dwukrotne malowanie ścian i sufitów farbą akrylową sali i zaplecza, - wymianę oświetlenia w sali konferencyjnej, - wymianę wykładziny w sali konferencyjnej, - montaż systemu wizualnego wraz z zintegrowaniem z istniejącym systemem audio, - zainstalowanie urządzeń zakupionych przez Zamawiającego ( projektor i ekran elektryczny do projektora ), - remont sufitu z odgrzybieniem przy wywietrzniku w pomieszczeniu zaplecza. Zadanie II: Remont instalacji centralnego ogrzewania w budynku Sądu Okręgowego w Suwałkach przy ul. Waryńskiego 45. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Remont instalacji centralnego ogrzewania obejmuje: - wymianę zaworów grzejnikowych termostatycznych, - wymianę części rurociągów instalacji ( gałązki i podejścia), - montaż zaworów regulacyjnych ze spustem wody i zaworów odcinających kulowych na odgałęzieniach głównych, - montaż części zaworów odcinających pod pionowych, - montaż na pionach automatycznych zaworów odpowietrzających z zaworami stopowymi, - wymianę izolacji cieplnej na wymienionych odcinkach, - płukanie instalacji centralnego ogrzewania, - czyszczenie, odtłuszczenie i malowanie wymienionych części gałązek i rurociągów, - próbę ciśnieniową szczelności instalacji wewnętrznej c. o., - próbę instalacji c. o. na gorąco z dokonaniem regulacji, - montaż głowic termostatycznych, - montaż zabezpieczeń przed zdjęciem głowic, - montaż blokady nastaw na głowicy wandaloodpornej, - montaż grzejnika w pomieszczeniu kuchni przy pokojach gościnnych z gałązkami i zaworami regulacyjno-odcinającymi. Szczegółowy zakres robót dla Zadania I i dla Zadania II określony został w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, opracowanych przez Zakład Handlowo-Usługowy Paweł Kotwica ul. Tytoniowa 9, 16-300 Augustów, stanowiących Załącznik nr 1 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452161122
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium: dla Zadania I - w kwocie 2.000 zł; dla Zadanie II - w kwocie 1.000 zł. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego: Bank Gospodarstwa Krajowego Oddział w Białymstoku, nr rachunku: 55 1130 1059 0017 3382 9520 0003. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych formach należy w oryginale złożyć w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 138, kopię załączyć do oferty. W przypadku wniesienia wadium w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ww. ustawy, winny one zawierać szczególności określenie przetargu ( jego nazwę), nazwę Wykonawcy i Zamawiającego, wysokość gwarantowanej kwoty wadium, termin ważności gwarancji oraz zobowiązanie gwaranta do bezwarunkowej i nieodwołalnej zapłaty należności na pierwsze żądanie (wezwanie) Zamawiającego, w terminie nie dłuższym niż 7 dni roboczych od daty otrzymania ww. wezwania. Inne zapisy w treści gwarancji lub poręczeń (nie wynikające z odrębnych ogólnie obowiązujących przepisów, które winny być wówczas powołane) nie mogą utrudniać Zamawiającemu realizacji swoich praw do zatrzymania wadium wynikających z zapisów ustawy Pzp w art. 46 ust. 4a i 5. W szczególności Zamawiający zwraca uwagę, iż odrzuci ofertę zabezpieczoną wadium w formie gwarancji z klauzulą zawierającą w treści wymóg, aby żądanie zapłaty zostało przekazywane za pośrednictwem banku, który prowadzi rachunek zamawiającego oraz potwierdzenia, że podpisy na żądaniu zapłaty zostały złożone przez osoby upoważnione do zaciągania zobowiązań majątkowych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.suwalki.so.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach