Przetargi.pl
REMONT CHODNIKÓW WRAZ Z ROBOTAMI TOWARZYSZĄCYMI NA ULICACH GMINNYCH BĘDĄCYCH W ZARZĄDZIE ZAMAWIAJĄCEGO

Zarząd Dróg i Zieleni Miejskiej w Pabianicach ogłasza przetarg

  • Adres: 95-200 Pabianice, ul. Warzywna 1
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 2159772, 2159537 w. 23 , fax. 042 2159537
  • Data zamieszczenia: 2015-03-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Zieleni Miejskiej w Pabianicach
    ul. Warzywna 1 1
    95-200 Pabianice, woj. łódzkie
    tel. 042 2159772, 2159537 w. 23, fax. 042 2159537
    REGON: 47293957900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.pabianice.pl/index.php?idmp=701&r=o
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT CHODNIKÓW WRAZ Z ROBOTAMI TOWARZYSZĄCYMI NA ULICACH GMINNYCH BĘDĄCYCH W ZARZĄDZIE ZAMAWIAJĄCEGO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z remontem chodników wraz z robotami towarzyszącymi na ulicach gminnych będących w zarządzie Zamawiającego według poniższego wykazu: 1.1 Część I: a) ulica PUŁASKIEGO (odcinek: ulica św. Rocha - ulica Partyzancka, strona wschodnia) długości ok. 354 m i powierzchni 1338 m2 1.2. Część II: a) ulica PONIATOWSKIEGO (odcinek: ulica Zamkowa - ulica Mickiewicza, strona zachodnia) o długości ok. 121 m i powierzchni 477 m2 b) ulica DOLNA (odcinek: na wysokości bloku 284, strona południowa) o długości ok. 80 m i powierzchni 120 m2 c) ulica DOLNA (odcinek: od posesji 36A do posesji 42, strona północna) o długości ok. 90 m i powierzchni 295 m2 d) ulica KASZTELAŃSKA (strona południowa) o długości ok. 90 m i powierzchni 238 m2 1.3.Część III: a) ulica KARNISZEWICKA (odcinek: ulica Wspólna - Lutomierska, strona północna) długości ok. 855 m i powierzchni 1615 m2 Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych według powyższego podziału. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: a) ulica PUŁASKIEGO (odcinek: ulica św. Rocha - ulica Szkolna, strona wschodnia) - roboty rozbiórkowe, - wywóz gruzu, - koryta wykonywane mechanicznie gł. 20 cm i 10 cm (wjazdy i chodnik), - wywóz ziemi, - ustawienie krawężnika 15x30x100 cm na ławie betonowej z oporem, - wykonanie warstwy odsączającej na wjazdach, - wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych na wjazdach, - ułożenie kostki gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej gr 5 cm (stabilizacja 5 Mpa), - ustawienie obrzeża o wymiarach 6x20x100 cm, b) ulica PONIATOWSKIEGO (odcinek: ulica Zamkowa - ulica Mickiewicza, strona zachodnia) - roboty rozbiórkowe, - wywóz gruzu, - koryta wykonywane mechanicznie gł. 30 cm i 20 cm (wjazdy i chodnik), - wywóz ziemi, - ustawienie krawężnika 15x30x100 cm na ławie betonowej z oporem, - wykonanie warstwy odsączającej na wjazdach, - wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych na wjazdach - ułożenie kostki gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej gr 5 cm (stabilizacja 5 Mpa), - ustawienie obrzeża o wymiarach 6x20x100 cm, c) ulica DOLNA (odcinek: na wysokości bloku 284, strona południowa) - roboty rozbiórkowe, - wywóz gruzu, - ustawienie obrzeża 6x20x100 cm, - ułożenie kostki gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej (stabilizacja 5 Mpa) d) ulica DOLNA (odcinek: od posesji 36A do posesji 42, strona północna) - roboty rozbiórkowe, - wywóz gruzu, - koryta wykonywane mechanicznie gł. 30 cm (wjazdy), - wywóz ziemi, - wykonanie warstwy odsączajacej na wjazdach gr. 10 cm, - wykonanie podbudowy z kruszywa na wjazdach gr. 15 cm, - ułożenie kostki gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej gr. 5 cm (stabilizacja 5 Mpa), - ustawienie obrzeża 6x20x100 cm. e) ulica KASZTELAŃSKA (strona południowa) - koryta wykonywane mechanicznie gł. 30 cm i 10 cm, (wjazdy i chodnik) - wywóz ziemi, - ustawienie krawężnika 20x30x100 cm na ławie betonowej z oporem, - ustawienie obrzeża 8x30x100 cm, - wykonanie warstwy odsączajacej gr. 10 cm na wjazdach, - wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych gr. 15 cm, - ułożenie kostki gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej (Stabilizacja 5 Mpa) f) ulica KARNISZEWICKA (odcinek: ulica Wspólna - ulica Lutomierska, strona północna) - roboty rozbiórkowe, - wywóz gruzu, - koryta wykonywane mechanicznie gł. 30 cm i 20 cm (wjazdy i chodnik), - wywóz ziemi, - ustawienie krawężnika 15x30x100 cm na ławie betonowej z oporem, - ustawienie obrzeża 8x30x100 cm, - wykonanie warstwy odsączającej gr. 10 cm na wjazdach, - wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych gr 15 cm na wjazdach, - ułożenie kostki gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej (stabilizacja 5 Mpa) 3. Zakres prac szczegółowo określa dokumentacja projektowo - kosztorysowa, na która składają się: 1) Materiały zgłoszeniowe niezbędne do realizacji robót budowlanych, a wynikające z przepisów ustawy Prawo Budowlane - załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3) Kosztorysy nakładcze (przedmiar robót) - załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: miasto Pabianice. 5. Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 24 - miesięcznej gwarancji na zrealizowany (wykonany) przedmiot zamówienia, datą rozpoczęcia okresu gwarancji będzie data podpisania końcowego bezusterkowego protokołu odbioru końcowego, udzielona gwarancja nie wyłącza odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy wynikającej z przepisów Kodeksu Cywilnego. 6. Termin realizacji zamówienia: od momentu podpisania umowy: 1) Część I - 20 dni roboczych od momentu podpisania umowy, 2) Część II - 40 dni roboczych od momentu podpisania umowy, 3) Część III - 75 dni roboczych od momentu podpisania umowy. Zamawiający wymaga aby Wykonawca po podpisaniu umowy przedstawił harmonogram terminowy wykonywania robót. 7. Uwagi realizacyjne: 1) Zamawiający informuje, że przedstawiony przedmiar jest dokumentem pomocniczym. Umowa zostanie zawarta za cenę ryczałtową obejmującą zakres rzeczowy zamówienia określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a kwota wynagrodzenia ryczałtowego stanowić będzie wartość zobowiązania. 2) Wykonawca przed złożeniem oferty powinien dokonać wizji lokalnej w terenie, 3) Wykonawca będzie zwolniony z ponoszenia opłat za zajęcie pasa drogowego w trakcie realizacji zamówienia w okresie narzuconym przez Zamawiającego, w przypadku niedotrzymania określonego przez Zamawiającego czasookresu realizacji, oprócz naliczenia kar umownych, Wykonawca będzie ponosił opłaty za zajęcie pasa drogowego według obowiązujących stawek, 4) Wykonawca zobowiązany jest do opracowania, uzgodnienia i wdrożenia na swój koszt projektów tymczasowej organizacji ruchu oraz po zakończeniu prac do przywrócenia stanu pierwotnego, 5) Zamawiający zastrzega sobie prawo udzielenia zamówienia uzupełniającego do wysokości 50% zamówienia podstawowego. 6) Od daty protokolarnego przekazania terenu robót do chwili protokolarnego odbioru robót Wykonawca ponosi odpowiedzialność wobec osób trzecich oraz Zamawiającego za wszelkie szkody powstałe na tym terenie i w przedmiocie umowy. 8. Warunki finansowe rozliczeń: a). Zamawiający dopuszcza możliwość fakturowania etapowego (wystawiania faktur częściowych) z zastrzeżeniem, iż będzie to rozumiane jako fakturowanie etapowe dla poszczególnych ulic, podstawą wystawienia faktur (częściowych lub końcowej) będzie obustronnie podpisany protokół odbioru robót częściowych lub końcowy; Obowiązkiem Wykonawcy jest udokumentowanie w sposób określony obowiązującymi przepisami prawa prawidłowe pod względem jakościowym i rzeczowym wykonanie robót. Do odbioru końcowego należy załączyć: obmiar wykonywanych robót potwierdzony przez kierownika budowy, inspektora nadzoru, certyfikaty, deklaracje zgodności, atesty na wbudowane materiały, protokoły prób i regulacji oraz inne dokumenty niezbędne do oceny prawidłowości wykonanych robót. b). przebieg czynności odbiorowych: a. Zakończenie wykonania robót Wykonawca zgłasza na piśmie Zamawiającemu. b. Odbiór dokonywany będzie w oparciu o SIWZ, obowiązujące przepisy prawa budowlanego i Polskie Normy c. Zamawiający zobowiązuje się przystąpić do odbioru końcowego wykonanych robót w ciągu 14 dni od dnia ich zakończenia i zgłoszenia przez Wykonawcę gotowości do obioru końcowego. d. Zamawiający dokonuje odbioru z udziałem Wykonawcy i po powiadomieniu właściwych organów. Wykonawca dostarczy dokumenty i zezwolenia niezbędne do odbioru robót i użytkowania obiektów. c). każdorazowo wynagrodzenie będzie płatne przelewem w terminie min. 21 dni od daty otrzymania oryginału prawidłowo wystawionej faktury (rachunku), ostateczny termin płatności zależeć będzie od oferty wybranego Wykonawcy - Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia terminu płatności zgodnie z treścią wybranej oferty, co będzie stanowiło element oceny merytorycznej na etapie wyboru najkorzystniejszej oferty - vide kryterium oceny ofert. d). podane w ofercie wynagrodzenie jest stałe i nie podlega waloryzacji w trakcie obowiązywania umowy. e). sposób rozliczeń - wynagrodzenie ryczałtowe określone na podstawie kosztorysu ofertowego złożonego przez Wykonawcę na etapie ofertowania. 9. Kody CPV: - 45.23.32.22 - 1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania Uwaga: 1. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. W przypadku wystąpienia w kosztorysie nakładczym i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych nazw własnych, wskazujących na konkretnych producentów materiałów i urządzeń, należy traktować je jako przykładowe. 2. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. 3. Wykonawca winien wszelkie koszty związane z w/w czynnościami odbiorowymi uwzględnić w cenie oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332221
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 75 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności wynagrodzenia wykonawcy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.pabianice.pl/index.php?idmp=701&r=o
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach