Gmina Miejska Szczytno ogłasza przetarg
- Adres: 12-100 Szczytno, ul. Sienkiewicza 1
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 6247200 , fax. 089 6247201
- Data zamieszczenia: 2009-07-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Szczytno
ul. Sienkiewicza 1 1
12-100 Szczytno, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 6247200, fax. 089 6247201
REGON: 51074341000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont chodników na ulicach: Niepodległości i Sikorskiego w Szczytnie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres rzeczowy: 1. Realizacja projektów pn.: Remont chodnika na ul. Niepodległości w Szczytnie i Remont chodnika na ulicy Sikorskiego w Szczytnie, w pełnym zakresie, w tym między innymi wykonanie wymiany nawierzchni z płyt chodnikowych na nawierzchnię z kostki betonowej brukowej grubości 6 cm i 8 cm o łącznej powierzchni ca 1200 m2. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332221
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 5.000 zł (slownie: pięć tysięcy złotych)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcą zamówienia może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. prawo zamówień publicznych, w szczególności: 1) są wpisani do właściwego rejestru albo do ewidencji działalności gospodarczej; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności: a. w zakresie wiedzy i doświadczenia: w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej jedno zadanie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj.: nawierzchnię jezdni klasy L o powierzchni 1200 m2. b. w zakresie potencjału technicznego: dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym zapewniającym wykonanie zamówienia, tj.: urządzeniami i sprzętem niezbędnym do wykonania poszczególnych asortymentów robót; c. w zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia: - dysponują lub będą dysponować przynajmniej jedną osobą należącą do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej i doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi, tj. w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, nadzorowała lub kierowała co najmniej trzema robotami budowlanymi; - dysponują lub będą dysponować co najmniej dwoma pracownikami przeszkolonymi w zakresie kierowania ruchem drogowym; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: a. posiadają środki finansowe na realizację zamówienia. b. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 3. W przypadku, gdy wykonawcy będą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia, muszą spełnić: warunek 1 i 4 - każdy wykonawca; warunek 2 i 3 - dowolny wykonawca lub wykonawcy łącznie. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana w oparciu o formułę: spełnienia - nie spełnienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia określone w rozdz. VIII warunki, do oferty należy załączyć następujące dokumenty wymienione w przepisach rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.): 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1, pkt 4 -8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (jeżeli dotyczy wykonawcy); 6) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. (Nie ma obowiązku podawać wszystkich wykonanych przez wykonawcę robót budowlanych, a wyłącznie tych, które swoim rodzajem i wartością odpowiadają robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia), (zgodnie z dz. VIII pkt 2 ppkt 2 lit.a); 7) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje wykonawca, i pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował; 8) wykaz osób, którymi dysponuje wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, i pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby którymi będzie dysponował; 9) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, tj.: kserokopie uprawnień budowlanych i zaświadczeń o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, zaświadczenia o ukończeniu szkolenia przez pracowników w zakresie kierowania ruchem drogowym, wydane przez komendanta wojewódzkiego policji; 10) polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca wykona przedmiot zamówienia w wymaganym terminie do oferty należy dołączyć harmonogram rzeczowo-finansowy wykonania zamówienia. 3. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez wykonawcę za zgodność z oryginałem.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.e-szczytno.eu/public/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi pow. Nr 1280 N na odcinku od km 5+312,40 do km 6+004,17 wraz z budową ciągu pieszo-rowerowego
Dodano: 2016-06-28 - Przebudowa ciągów komunikacyjnych w ul. Roosevelta, Traugutta, Chopina, Rybna, Jeziorna, Plac Wyzwolenia
Dodano: 2016-06-23 - Przebudowa chodnika w miejscowości Stębark
Dodano: 2016-06-09 - Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 596 w msc. Bęsia w zakresie budowy chodnika. Znak sprawy : ZDW/RDW.K-2/PN/3220/88/16
Dodano: 2016-06-08 - Remont chodników zlokalizowanych w ciągach dróg powiatowych administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Kętrzynie z podziałem na 2 części. Znak sprawy : ZDW/RDW.K-2/PN/3220/87/16
Dodano: 2016-06-08 - Przebudowa chodnika wraz ze zjazdami do posesji na ul. Księżodworskiej na odcinku od ul. Kajki do ul. Granicznej w Działdowie
Dodano: 2016-06-06 - Przebudowa chodników i wykonanie zatoki autobusowej przy drogach powiatowych w Gminie Płośnica: a) Przebudowa chodnika w ciągu drogi pow. nr 1361 N w m. Niechłonin o dług. ok.300 m b) Przebudowa chodnika w m. Jabłonowo w ciągu dr. pow. nr 1294 N o dług. 100 m. c) Wykonanie zatoki autobusowej w ciągu dr. pow. nr 1304 N we wsi Przełęk Kośc. oraz wyznaczenie przejścia dla pieszych na skrzyż. z dr. gminną 180629N
Dodano: 2016-05-17 - Budowa chodnika w msc. Burdag na drodze powiatowej nr 1633N - dł. 0,350 km w lok. od km 7+800 do km 8+150
Dodano: 2016-04-28 - Budowa przejścia pieszego między ul. Wengris a Wawrzyczka w Olsztynie wraz z budową oświetlenia
Dodano: 2015-10-09 - PRZEBUDOWA CIĄGU PIESZEGO W M. WARKAŁY I M. WRZESINA
Dodano: 2015-09-04