Urząd Miasta i Gminy Błonie ogłasza przetarg
- Adres: 05-870 Błonie, Rynek 6
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 7253004, 7253006 , fax. 022 7253067
- Data zamieszczenia: 2009-04-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy Błonie
Rynek 6 6
05-870 Błonie, woj. mazowieckie
tel. 022 7253004, 7253006, fax. 022 7253067
REGON: 00052488400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.blonie.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
remont chodników na terenie osiedla mieszkaniowego przy ul. Sochaczewskiej w Błoniu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Opis przedmiotu zamówienia: Zakres robót obejmuje wymianę istniejących chodników w miejsce istniejących chodników z płyt betonowych 50 x 50 x 7 oraz 35 x 35 x 7 szerokości 2 m i 1,5 m, po ich demontażu należy wybudować nowe chodniki o szerokości 1,5 m - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332221
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie żądał wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r., a na ich potwierdzenie przedstawią wymienione niżej dokumenty: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia, 1.1. złożą aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. wykażą iż, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.: ( w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie). 2.1 wykażą iż, w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali minimum 2 roboty odpowiadające przedmiotowi zamówienia z podaniem ich wartości, daty, miejsca wykonania i Zamawiającego z potwierdzeniem (referencje), iż roboty te zostały wykonane należycie i w terminie. 2.2. wykażą, iż dysponują lub będą dysponować osobami o odpowiednich kwalifikacjach w ilości niezbędnej do wykonania zamówienia w tym: - kierownik robót: posiadający uprawnienia budowlane w specjalności drogowej do kierowania robotami drogowymi z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 2.3. złożą oświadczenie, iż dysponują lub będą dysponować sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 3.1. przedstawią ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot zamówienia (polisa OC), oraz wpłatę należnej składki, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 4.1. złożą oświadczenie o nie zaleganiu z podatkami do właściwego Urzędu Skarbowego, lub oświadczenie że uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 4.2. złożą oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem składek do właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, lub oświadczenie że uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, w przypadku składania zaświadczeń winny one być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia tych warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawców w ofercie. Informacja o oświadczeniach i dokumentach jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu znajduje się w rozdziale Zawartość ofert specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.blonie.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 698 od km 47+691 do km 48+365 w m. Stara Kornica w zakresie budowy chodnika i Budowa oświetlenia drogowego w m. Stara Kornica na terenie gminy Stara Kornica, powiat. łosicki, woj. mazowieckie - nr postępowania 141/16
Dodano: 2016-07-27 - Budowa chodnika w ciągu ul. Puławskiej (droga woj. nr 731) od km 11+781 do km 12+202 na terenie miasta Warka, woj. mazowieckie - nr postępowania 142/16
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie chodnika łączącego ulicę Kolbego z ulicą Czarneckiego
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 721 poprzez budowę chodnika w ul. Boryszewskiej w Wiązownie i w ul. Żurawiej w Stefanówce na odc. od km 39+960 do km 41+967 - nr postępowania 140/16
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 694 na odcinku od km 3+409 do km 4+697 w zakresie budowy chodnika w miejscowości Poręba - Kocęby na terenie gminy Brańszczyk, powiat wyszkowski, woj. mazowieckie - nr postępowania 138/16
Dodano: 2016-07-27 - Budowa chodnika wzdłuż ul. Głównej w miejscowości Rynia gm. Nieporęt - etap II
Dodano: 2016-07-27 - Modernizacja nawierzchni dróg gminnych na terenie gminy Leoncin II półrocze 2016 r.
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 697 na odc. od km 17+675 do km 17+875 w m. Trzebucza w zakresie budowy zatok autobusowych na terenie gminy Grębków, pow. węgrowski, woj. mazowieckie - nr postępowania 137/16
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 697 na odc. od km 16+328 do km 16+513 w m. Trzebucza w zakresie budowy zatok autobusowych na terenie gminy Grębków, pow. węgrowski, woj. mazowieckie - nr postępowania 136/16
Dodano: 2016-07-27 - Remont chodnika na ulicy 11 Listopada w Górze Kalwarii w Górze Kalwarii
Dodano: 2016-07-26