Przetargi.pl
„Remont chodników, krawężników w ul. Mickiewicza od ul. Kołłątaja do ul. Turystycznej” oraz „Remont parkingu przy przychodni w ul. Mickiewicza od ul. Kołłątaja do ul. Turystycznej”

Gmina Otwock ogłasza przetarg

  • Adres: 05400 Otwock, ul. Armii Krajowej
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 227 792 001 , fax. 227 794 225
  • Data zamieszczenia: 2017-09-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Otwock
    ul. Armii Krajowej 5
    05400 Otwock, woj. mazowieckie
    tel. 227 792 001, fax. 227 794 225
    REGON: 1326877000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.otwock.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Remont chodników, krawężników w ul. Mickiewicza od ul. Kołłątaja do ul. Turystycznej” oraz „Remont parkingu przy przychodni w ul. Mickiewicza od ul. Kołłątaja do ul. Turystycznej”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia dla części 1 zamówienia o nazwie: Remont chodników, krawężników w ul. Mickiewicza od ul. Kołłątaja do ul. Turystycznej 1.1. Przedmiotem zamówienia jest remont chodników, krawężników w ul. Mickiewicza na odc. od skrzyżowania z ul. Kołłątaja do ul. Turystycznej od km 0+000 do km 0+344 zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową dla przebudowy ul. Mickiewicza od ul. Kołłątaja do ul. Wierzbowej w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Remont chodników, krawężników oraz parkingu przy przychodni w ul. Mickiewicza na odc. od skrzyżowania z ul. Kołłątaja do ul. Turystycznej.”. 1.2. Prace będące przedmiotem zamówienia będą wykonywane na podstawie dokumentacji będącej w posiadaniu Zamawiającego i stanowiącej załącznik do niniejszej SIWZ. 1.3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje, w szczególności: a) Wycinkę drzew z usunięciem karp w ilości 46 szt. zgodnie z dokumentacją, pozyskane drewno należy pociąć na kawałki oraz rozwieść mieszkańcom pod wskazane przez Zamawiającego adresy na terenie Otwocka, zagospodarowanie gałęzi i karpiny należy do Wykonawcy b) Rozbiórkę istniejących obustronnych chodników, zjazdów, krawężników, obrzeży z wywozem gruzu, c) Rozbiórkę istniejącego całego parkingu w km od 0+188 do km 0+240 z wywozem gruzu d) Częściową rozbiórkę istniejącego parkingu przy przychodni zdrowia z wywozem gruzu e) Częściową rozbiórkę jezdni z wywozem gruzu w celu ustawienia krawężników zgodnie z dokumentacją projektową f) Roboty pomiarowe g) Roboty ziemne z wywozem ziemi h) Wymianę istniejących studni i wpustów i) Ustawienie krawężników, oporników, obrzeży, zakres zamówienia nie obejmuje ustawienia krawężników wtopionych na wysokości zatok parkingowych j) Wykonanie chodnika, ciągu pieszo rowerowego, zjazdów, dojść do furtek z kostki betonowej zgodnie z dokumentacją projektową k) Regulacja wysokościowa urządzeń infrastruktury technicznej, plantowanie poboczy l) Wykonanie nasadzeń zastępczych drzew w ilości 15 szt., zgodnie z dokumentacją projektową 1.4. Zakres przedmiotu zamówienia nie obejmuje: - przebudowy jezdni - wykonania zatok postojowych z kostki betonowej - przebudowy słupów energetycznych - oczyszczenia studni chłonnych 1.5. Do obowiązków Wykonawcy należy również wykonanie wszystkich innych prac towarzyszących niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, w tym: zabezpieczenie terenu na czas prowadzenia robót, uporządkowanie terenu w rejonie wykonywanych prac po ich zakończeniu. 1.6. Zagospodarowanie pozyskanych materiałów z rozbiórki i ziemi należy do Wykonawcy. 1.7. Materiały użyte do wykonywania prac muszą być zgodne z kryteriami technicznymi określonymi na podstawie odpowiednich norm, aprobat technicznych, atestów lub certyfikatów oraz muszą być dopuszczone do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie. 1.8. Za realizację przedmiotu umowy Wykonawca otrzyma wynagrodzenie ryczałtowe stanowiące całość zamówienia. 1.9. Wynagrodzenie ryczałtowe obejmuje koszty robocizny, zakupu i wbudowania materiałów, pracy sprzętu oraz wszelkie inne koszty niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. 1.10. W trakcie przygotowywania oferty Wykonawca winien dokonać wizji na terenie prowadzenia przyszłych prac. 2. Przedmiot zamówienia dla części 2 zamówienia o nazwie: „Remont parkingu przy przychodni w ul. Mickiewicza od ul. Kołłątaja do ul. Turystycznej” 2.1. Przedmiotem zamówienia jest remont parkingu przy przychodni w ul. Mickiewicza na odc. od skrzyżowania z ul. Kołłątaja do ul. Turystycznej, zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową dla przebudowy ul. Mickiewicza od ul. Kołłątaja do ul. Wierzbowej w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Remont chodników, krawężników oraz parkingu przy przychodni w ul. Mickiewicza na odc. od skrzyżowania z ul. Kołłątaja do ul. Turystycznej.”. 2.2. Prace będące przedmiotem zamówienia będą wykonywane na podstawie dokumentacji będącej w posiadaniu Zamawiającego i stanowiącej załącznik do niniejszej SIWZ. 2.3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje, w szczególności: m) Rozbiórkę istniejącego parkingu z trylinki przy przychodni zdrowia z wywozem gruzu n) Częściową rozbiórkę jezdni z wywozem gruzu w celu ustawienia krawężników wtopionych na wysokości parkingów zgodnie z dokumentacją projektową o) Roboty ziemne z wywozem ziemi p) Wymiana hydrantu na podziemny – 1 szt. q) Wymiana studni i wpustu – 2 szt. r) Wymiana pokrywy studni teletechnicznej – 1 szt. s) Ustawienie krawężników wtopionych na wysokości zatok parkingowych – 72 m t) Ustawienie krawężników wystających, obramowanie zatok postojowych – 30 m u) Wykonanie zatok postojowych z kostki betonowej - 345 m2 zgodnie z dokumentacją projektową v) Regulacja wysokościowa urządzeń infrastruktury technicznej, plantowanie poboczy 2.4. Zakres przedmiotu zamówienia nie obejmuje: - przebudowy słupów energetycznych - oczyszczenia studni chłonnych 2.5. Do obowiązków Wykonawcy należy również wykonanie wszystkich innych prac towarzyszących niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, w tym: zabezpieczenie terenu na czas prowadzenia robót, uporządkowanie terenu w rejonie wykonywanych prac po ich zakończeniu. 2.6. Zagospodarowanie pozyskanych materiałów z rozbiórki i ziemi należy do Wykonawcy. 2.7. Materiały użyte do wykonywania prac muszą być zgodne z kryteriami technicznymi określonymi na podstawie odpowiednich norm, aprobat technicznych, atestów lub certyfikatów oraz muszą być dopuszczone do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie. 2.8. Za realizację przedmiotu umowy Wykonawca otrzyma wynagrodzenie ryczałtowe stanowiące całość zamówienia. 2.9. Wynagrodzenie ryczałtowe obejmuje koszty robocizny, zakupu i wbudowania materiałów, pracy sprzętu oraz wszelkie inne koszty niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. 2.10. W trakcie przygotowywania oferty Wykonawca winien dokonać wizji na terenie prowadzenia przyszłych prac.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości : cz. I. – 5 000 zł, cz. II – 1000 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach