Przetargi.pl
remont chodników i zjazdów przy ul. Kopernika w Błoniu

Gmina Błonie ogłasza przetarg

  • Adres: 05-870 Błonie, Rynek 6
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7253004, 7253006 , fax. 022 7253067
  • Data zamieszczenia: 2009-09-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Błonie
    Rynek 6 6
    05-870 Błonie, woj. mazowieckie
    tel. 022 7253004, 7253006, fax. 022 7253067
    REGON: 01327123000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.blonie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    remont chodników i zjazdów przy ul. Kopernika w Błoniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia:
    Wykonanie remontu chodników i zjazdów przy ul. Kopernika dz. nr ew. 78, 121, 132, 153, 166 obręb 0028 od skrzyżowania z drogą powiatową - ul. Poniatowskiego do skrzyżowania z drogą gminną - ul. Łukasińskiego, na długości około 500 mb.
    Zakres robót obejmuje m.in.:
    - rozebranie chodnika i zjazdów z płytek betonowych,
    - wykonanie chodników i zjazdów z kostki brukowej betonowej,
    - regulacja pionowa studzienek telefonicznych,
    - regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych (zawory wodne i gazowe),
    - remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej.
    Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, opisie robót oraz w przedmiarze robót, stanowiącymi załącznik do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332221
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie żądał wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r., a na ich potwierdzenie przedstawią wymienione niżej dokumenty:
    1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia,
    1.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
    1.2. złożą oświadczenie o nie zaleganiu z podatkami do właściwego Urzędu Skarbowego oraz o nie zaleganiu z opłaceniem składek do właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, lub złożą oświadczenie że uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
    W przypadku składania zaświadczeń winny one być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
    2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia:
    2.1.wykażą, iż wykonali w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty odpowiadające swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia, tzn. każda polegająca na budowie lub modernizacji chodników, długość każdego odcinka co najmniej 400 m, z podaniem ich wartości, zakresu, daty i miejsca wykonania oraz załączą dokumenty (referencje) potwierdzające, że wykazane roboty zostały wykonane należycie i w terminie,
    2.2. wykażą, iż dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w ilości niezbędnej do jego realizacji w wymaganym terminie, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia oraz zakresu wykonywanych przez nich czynności w ilości:
    - kierownik robót winien posiadać uprawnienia budowlane w specjalności drogowej do kierowania robotami drogowymi oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa,
    - min. 4 robotników drogowych + operatorzy sprzętu (operatorzy sprzętu winni przedstawić uprawnienia do ich obsługi),
    2.3. złożą oświadczenie, iż dysponują lub będą dysponować sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót,
    3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
    3.1. złożą kserokopię polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w tym robót objętych przedmiotem zamówienia,
    4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy o zamówieniach publicznych.
    Ocena spełnienia tych warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawców w ofercie.
    Zamawiający będzie oceniał aktualność i zgodność złożonych dokumentów i oświadczeń z obowiązującymi przepisami, a następnie treść merytoryczną złożonych dokumentów i oświadczeń tj. zgodność przedstawionych informacji z warunkami jakich spełnienia wymagał Zamawiający. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców oparty będzie na zasadzie TAK / NIE (spełnia / nie spełnia).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu znajduje się w rozdziale Zawartość ofert w SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.blonie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach