Przetargi.pl
Remont chodników i wjazdów na ul. Kryńskiej w Wasilkowie - odc. I

Gmina Wasilków reprezentowana przez Burmistrza Wasilkowa ogłasza przetarg

  • Adres: 16-010 Wasilków, ul. Białostocka 7
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7185400 w. 21 , fax. 085 7185400 w.21
  • Data zamieszczenia: 2009-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wasilków reprezentowana przez Burmistrza Wasilkowa
    ul. Białostocka 7 7
    16-010 Wasilków, woj. podlaskie
    tel. 085 7185400 w. 21, fax. 085 7185400 w.21
    REGON: 00053072600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wasilkow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont chodników i wjazdów na ul. Kryńskiej w Wasilkowie - odc. I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni chodników i wjazdów w ciągu ul. Kryńskiej w Wasilkowie - odc. I: od ul. Gajnej do ul. Mickiewicza o dł. 191 mb - strona lewa, polegający w szczególności na rozbiórce istniejących chodników i wjazdów o powierzchni 361,1 m2, ułożeniu chodnika z kostki betonowej (szarej) gr. 6 cm o pow. 256,7 m2, wykonaniu nawierzchni zjazdów z kostki betonowej gr. 8 cm o pow. 104,4 m2 oraz innych przewidzianych dokumentacją pracach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331237
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który: - spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, - nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 w/ ustawy, - w roku 2008 wykonał co najmniej 1 podobną do zamówienia robotę drogową o wartości co najmniej 50 000 zł brutto, - wskaże ewentualnych podwykonawców oraz zakres przewidzianych do wykonania przez nich prac. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o dostarczone oświadczenia i dokumenty wymienione w poniższym podpunkcie niniejszego ogłoszenia. Wszystkie w/w warunki mają takie same znaczenie z tym, że jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 10, zamawiający zaprosi do składania ofert tych wykonawców, którzy wykażą się największą przeciętną liczbą zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda oprócz wniosku również: - w formie oryginału: 1)oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, - w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę: 2)wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności 3)wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie 4)informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach