Przetargi.pl
Infrastruktura kultury w nowym wymiarze- remont i wyposażenie Gminnego Ośrodka Kultury, Sportu i Rekreacji w Dubiczach Cerkiewnych - dostawa i montaż mebli oraz innego wyposażenia w sali widowiskowej

Gmina Dubicze Cerkiewne ogłasza przetarg

  • Adres: 17-204 Dubicze Cerkiewne, ul. Główna 65
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 6827981 , fax. 085 6827980
  • Data zamieszczenia: 2009-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dubicze Cerkiewne
    ul. Główna 65 65
    17-204 Dubicze Cerkiewne, woj. podlaskie
    tel. 085 6827981, fax. 085 6827980
    REGON: 05065926600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dubicze-cerkiewne.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Infrastruktura kultury w nowym wymiarze- remont i wyposażenie Gminnego Ośrodka Kultury, Sportu i Rekreacji w Dubiczach Cerkiewnych - dostawa i montaż mebli oraz innego wyposażenia w sali widowiskowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa : 1. podestu składanego 100x200 i wysokości 40 cm , blat z litego drewna, okleina bukowa - 10 szt.; 2. wózka do składania i transportu podestów - 1 szt.; 3. schodów na scenę metalowo-drewnianych z antyposlizgową nawierzchnią o szer. 1 m. - 2 szt.; 4. stołów składanych o wymiarach 100x200 i wysokości 76 cm - 20 szt.; 5. wózka do składania i transportu stołów składanych - 2 szt.; 6. krzeseł o konstrukcji stalowej - 120 szt.; 7. dwupoziomowego stołu kateringowego o rozmiarach 127x74 i wysokości 76 cm - 1 szt.; 8. projektora multimedialnego wraz montażem pod sufitem - 1 szt.; 9.ekranu ściennego o wymiarach 300x220 cm wraz z montażem - 1 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391450008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5)Wykonawca udzieli co najmniej 36 miesięcy gwarancji na dostawy i roboty objęte przedmiotowym zamówieniem. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty . Z treści przedłożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wymagane przez zamawiającego warunki Wykonawca spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2) podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków zawartych w art.22.ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiące załącznik nr 2 do niniejszej siwz 3) wypełniony druk oferty stanowiący załącznik nr 3 do niniejszej siwz (wykonawca może złożyć ofertę na własnym formularzu, lecz jej treść i układ muszą być zgodne z formularzem załączonym do siwz) 4) Kosztorys ofertowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dubicze-cerkiewne.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną