Powiatowy Zarząd Dróg ogłasza przetarg
- Adres: 63700 Krotoszyn, ul. Transportowa
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 627 226 531 , fax. 627 226 531
- Data zamieszczenia: 2018-03-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg
ul. Transportowa 1
63700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie
tel. 627 226 531, fax. 627 226 531
REGON: 25086482400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdkrotoszyn.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont chodnika w miejscowości Trzemeszno - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem postępowania przetargowego o udzielenie zamówienia publicznego jest podpisanie umowy (udzielenie zamówienia) z Wykonawcą, którego oferta uznana zostanie za najkorzystniejszą, który będzie świadczyć na rzecz Zamawiającego roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia wskazany w punkcie 3.2 określone w Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) jako : 34953300-5 - chodniki.Przedmiot postępowania obejmuje: Remont chodnika w miejscowości Trzemeszno Istniejący chodnik jest wykonany z płytek chodnikowych betonowych spękanych i zdeformowanych. Chodnik usytuowany jest w miejscowości Trzemeszno gmina Rozdrażew Zakres prac obejmuje: I. chodnika od przystanku do przepustu -rozebranie chodników z płyt betonowych: 200,00 m2 , rozebranie krawężników: 220,00 mb, regulacja studzienki kanalizacyjnej: 1,00 szt, wykonanie ławy betonowej pod krawężnik z betonu B-20 (C16/20) : 8,80 m3 , ustawienie obrzeży betonowych 30x8 cm : 220,00 mb, ułożenie nowego chodnika z kostki betonowej typu polbruk szara grubości 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej grub. 5 cm oraz wykonanie warstwy odsączającej z piasku grub. 10 cm : 440,00 m2, ustawienie krawężnika 100x20x30 cm na podsypce cem.- piaskowej gr. 5 cm : 220,00 m II. chodnik od przepustu do końca I stawu -demontaż zakopianek: 70 mb, rozebranie starego krawężnika: 85,00 mb, rozbiórka starego chodnika: 85,00 m2, wykonanie ławy betonowej z betonu B-20 (C16/20) pod krawężnik: 3,40 m3 , ustawienie krawężnika: 100x20x30 cm na podsypce cem- piaskowej gr. 5 cm :85,00 mb, ułożenie nowego chodnika z kostki betonowej typu polbruk szara, grubości 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej grub. 5 cm oraz wykonanie warstwy odsączającej z piasku grub. 10 cm : 170,00 m2, ustawienie obrzeży betonowych 30x8 cm : 85,00 m; III. chodnik od I stawu do końca II stawu -rozbiórka starego krawężnika: 80 mb, rozbiórka płytek betonowych: 32,00 m2 , rozbiórka zakopianek: 40,00 m, wykonanie ławy betonowej z betonu B-20 (C16/20) pod krawężnik: 4,20 m3, ustawienie obrzeży betonowych 30x8 cm: 40,00 m, ułożenie chodnika z kostki betonowej typu polbruk szara grubości 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej grub. 5 cm oraz wykonanie warstwy odsączającej z piasku grub. 10 cm: 76 m2, ułożenie krawężnika na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5 cm 20x30x100 cm: 80,00 mb, poręcze ochronne sztywne z pochwytem i przeciągiem z rur śr.60 i 38 mm o rozstawie słupków śr. 60 mm co 2,5 m: 110,00 m IV. chodnik od przystanku do skrzyżowania z drogą do wsi Trzemeszno - wykonanie koryta pod chodnik : 40,00 m2, ustawienie obrzeży betonowych 30x8 cm: 20,00m , ułożenie nowego chodnika z kostki betonowej typu polbruk na podsypce cementowo-piaskowej grub. 5 cm oraz wykonanie warstwy odsączającej z piasku grub. 10 cm UWAGA : szczegółowy przedmiar robót stanowi załącznik Nr 1a.Wykonawca wykona prace zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2017 r. poz. 1332 z późn. zm.), sztuką budowlaną, zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy.Wykonawca będzie odpowiedzialny za całokształt należytego wykonania przedmiotu zamówienia, w tym przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie umowy. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty właściwa w działalności objętej przedmiotem zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34953300-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3.700,00 zł .Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz.359 z późn. zm.)Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr rachunku: PKO BP O/Krotoszyn 59 1020 2267 0000 4402 0004 2317 z adnotacją: Remont chodnika w miejscowości Trzemeszno.Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przed terminem składania ofert. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wniesiono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego. Kserokopię wniesienia wadium należy załączyć do oferty.Wniesienie wadium w formie innej niż pieniądz – oryginał dokumentu należy złożyć w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. Oferta wykonawcy , który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru –załącznik nr 1 do SIWZ.- dokument składany w terminie składania ofert wskazanym w SIWZ- dołączony do oferty 2)Formularz cenowy stanowiący załącznik nr 1a do SIWZ.- dokument składany w terminie składania ofert wskazanym w SIWZ- dołączony do oferty 3) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Dokument ten będzie stanowić załącznik nr 4 do oferty,4)W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia oraz osób umocowanych przez Wykonawcę konieczne jest złożenie pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza,5)Zgodnie z zapisem art. 29 ust. 3a Pzp Zamawiający wymaga aby osoby wykonujące przedmiot zamówienia, zatrudnione były na podstawie umowy o pracę w całym okresie realizacji zamówienia. Powyższy zapis dotyczy wyłącznie pracowników wykonujących czynności: – osoba wykonująca czynności związane z obsługą zagęszczarek płytowych lub walcy wibracyjnych odpowiedzialna za prawidłowe zagęszczenie podłoża – osoba wykonująca czynności związane z prawidłowym pod względem technicznym układaniem kostki kamiennej lub betonowej oraz krawężników. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp: Wymagania związane z realizacją zamówienia, dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę: 1) Dla udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w powyżej, Wykonawca zobowiązany będzie złożyć, pod rygorem odpowiedzialności karnej, oświadczenie o spełnieniu wymogu dotyczącego zatrudniania na podstawie umowy o pracę, zawierające imienne wskazanie osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, wraz z wykazem osób wyznaczonych do faktycznego realizowania przedmiotu zamówienia- (załącznik nr 6b do SIWZ) ( dokument ten będzie wymagany od Wykonawcy którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza 2) Zamawiający, zastrzega sobie prawo do wglądu do dokumentów źródłowych (umowa o pracę itp.) potwierdzających zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, osób wskazanych przez Wykonawcę w oświadczeniu, 3) Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, o którym mowa powyżej musi być spełniony przez cały okres realizacji przedmiotu umowy. W przypadku zmiany osób w trakcie obowiązywania umowy, Wykonawca zobowiązany jest zaktualizować wykaz i oświadczenie, o którym mowa w pkt.1. 4) Niespełnienie przedmiotowych wymagań skutkować będzie naliczeniem kar umownych w wysokości określonej we wzorze umowy – Zał. Nr 9 do SIWZ wzór umowy,6)Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. (wypełniony i podpisany załącznik nr 3 do SIWZ),7)Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku –załącznik nr 7 . Wykonawca ma złożyć takie oświadczenie wtedy kiedy wybór jego oferty doprowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o VAT. W przypadku braku tego dokumentu -informacji ze strony Wykonawcy Zamawiający uzna, że obowiązek podatkowy leży po stronie Wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa chodnika na ulicy Leszczyńskich w Kobylinie
Dodano: 2020-09-28 - Remont chodnika na ulicy Kaliskiej w Sulmierzycach
Dodano: 2020-07-23 - „ROZBUDOWA PASA DROGOWEGO UL. POZNAŃSKIEJ W KIEKRZU POLEGAJĄCA NA BUDOWIE CHODNIKA.”
Dodano: 2020-07-13 - Remont chodnika ul. Krotoszyńska w Rozdrażewie oraz korekta wysepki przy kościele
Dodano: 2020-06-16 - „Przebudowa pasa drogowego ul. Poznańskiej w Kiekrzu polegająca na budowie chodnika.”
Dodano: 2020-04-28 - Remont chodnika w miejscowości Nowa Wieś
Dodano: 2019-09-27 - Remont chodnika na ulicy Kaliskiej w Sulmierzycach
Dodano: 2019-06-11 - Przebudowa chodnika w miejscwości Szczytniki Duchowne - Wola Skorzęcka gmina Gniezno
Dodano: 2019-04-12 - „Przebudowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 3593P Wielichowo – Kamieniec w miejscowości Trzcinica – prawa strona etap II”
Dodano: 2018-07-18 - „Przebudowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 3582P Kąkolewo – Biała Wieś w miejscowości Sworzyce”
Dodano: 2018-06-22