Przetargi.pl
Remont chodnika w miejscowości Pawłów (strona prawa) w ciągu drogi wojewódzkiej nr 839 Cyców-Siedliszcze-Marynin-Pawłów-Rejowiec o długości 0,585 km

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Chełmie ogłasza przetarg

  • Adres: 22-100 Chełm, ul. Lwowska 24
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 082 5603123 , fax. 082 5603123
  • Data zamieszczenia: 2009-06-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Chełmie
    ul. Lwowska 24 24
    22-100 Chełm, woj. lubelskie
    tel. 082 5603123, fax. 082 5603123
    REGON: 00016771100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont chodnika w miejscowości Pawłów (strona prawa) w ciągu drogi wojewódzkiej nr 839 Cyców-Siedliszcze-Marynin-Pawłów-Rejowiec o długości 0,585 km
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych: remont chodnika w miejscowości Pawłów (strona prawa) w ciągu drogi wojewódzkiej nr 839 Cyców-Siedliszcze-Marynin-Pawłów-Rejowiec o długości 0,585 km, zgodnie z projektem robót budowlanym, opisem technicznym i przedmiarem robót stanowiącymi załączniki SIWZ. CPV: 45.23.32.22-1 1. Zakres robót obejmuje: ROBOTY ROZBIÓRKOWE 1) Rozebranie krawężników betonowych na podsypce cementowo-piaskowej -528 m, 2) Rozebranie obrzeży trawnikowych o wymiarach 6x20 cm na podsypce piaskowej -515 m,3) Rozebranie nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych gr. 4 cm ręcznie; od strony ogrodzeń -0,5 m i od strony krawężnika -0,25 m -382,50 m2,4) Rozebranie podbudowy z gruntu stabilizowanego gr. 10 cm ręcznie -382,50 m2,5) Wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami samowyładowczymi na odległość 1 km -90,05 m3, NAWIERZCHNIA CHODNIKA 6) Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 20x30 cm z wykonaniem ław betonowych z betonu B-15 na podsypce cementowo-piaskowej -561 m, 7) Obrzeża betonowe o wymiarach 20x6 cm na podsypce piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem -548 m,8) Chodnik z kostki brukowej betonowej (HOLLAND) szarej grubości 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem -841,50 m2, 9) Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych przy objętości betonu w jednym miejscu 0,2 do 0,3 m3 - 0,60 m3, 10) Plantowanie skarp i korony nasypów w gruncie kat.I-III z wykonaniem podparcia chodnika od strony posesji na szerokości 0,5 m -289 m2 2. Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej przez upoważnioną jednostkę geodezyjną. 3. Okres gwarancji jakości dla robót objętych zamówieniem wynosi 24 miesiące od daty odbioru ostatecznego. 4. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych). Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do: zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót objętych umową na podstawie sporządzonego we własnym zakresie zgodnie z obowiązującymi przepisami projektu tymczasowej organizacji ruchu (na czas prowadzonych robót budowlanych) i zatwierdzonego przez Zarządzającego ruchem na drogach wojewódzkich tj. Dyrektora ZDW w Lublinie. Wartość zamówienia 106 541,38 zł./netto/.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452333221
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy udokumentują przez stosowne dokumenty lub oświadczenia, że spełniają następujące warunki: 1) Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 2) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 4) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6) Akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji. 2. Ponadto Wykonawca musi spełniać następujące warunki udziału: 1) Dysponowanie osobą zdolną do pełnienia funkcji kierownika budowy dla branży drogowej, posiadającą uprawnienia budowlane specjalności drogowej oraz aktualne zaświadczenie odpowiedniego organu samorządu zawodowego o wymaganym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innego podmiotu do udostępnienia osoby posiadającej wymagane uprawnienia zdolnej do wykonania zamówienia. 3. Ocena spełniania warunków dokonywana będzie w następujący sposób: spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca załączy do oferty następujące oświadczenia lub dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) Dokument uprawniający Wykonawcę do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku dysponowania osobą zdolną do pełnienia funkcji kierownika budowy, wykonawca załączy do oferty wykaz osób zawierający informację o posiadaniu przez tę osobę uprawnień budowlanych specjalności drogowej wraz z kserokopią tych uprawnień oraz kserokopią aktualnego zaświadczenia o ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej odpowiedniego organu samorządu zawodowego. W przypadku udostępnienia osoby zdolnej do wykonania zamówienia przez inny podmiot do oferty należy dołączyć pisemne zobowiązanie tego podmiotu do jej udostępnienia. Ponadto Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty: 1) Ofertę przetargową z ceną netto i podatkiem VAT wraz z kosztorysem ofertowym. 2) W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument (np. odpowiednią umowę) ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3) W przypadku podpisania oferty i innych dokumentów przez osobę/osoby, które nie są wymienione w odpisie z właściwego rejestru albo zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, do oferty należy załączyć dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osobę/osoby podpisujące ofertę. Dokumenty należy sporządzić zgodnie ze wzorami dołączonymi do SIWZ w sposób wymieniony w pkt. X.2. Pozostałe dokumenty mogą być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli, wymienione w pkt. X.2.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną