Przetargi.pl
Dowóz uczniów z terenu Gminy Bełżec do szkoły podstawowej i gimnazjum w roku szkolnym 2009/2010

Wójt Gminy Bełżec ogłasza przetarg

  • Adres: 22-670 Bełżec, ul. Lwowska 5
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6652445 , fax. 084 6652337
  • Data zamieszczenia: 2009-06-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Bełżec
    ul. Lwowska 5 5
    22-670 Bełżec, woj. lubelskie
    tel. 084 6652445, fax. 084 6652337
    REGON: 95001435700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz uczniów z terenu Gminy Bełżec do szkoły podstawowej i gimnazjum w roku szkolnym 2009/2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dowóz i odwóz dzieci do szkół na następujących trasach 1. Brzeziny- Bełżec-Brzeziny 24 uczniów- przyjazd do Bełżca na godz. 8.00, odjazd z Bełżca ok. godz. 14.25 21 uczniów - przyjazd na godz. 11.30, odjazd z Bełżca ok. godz. 17.00 2. Chyże -Bełżec-Chyże 20 uczniów - przyjazd do Bełżca na godz. 8.00, odjazd z Bełżca ok. godz. 14.25 22 uczniów - przyjazd do Bełżca na godz. 11.30, odjazd z Bełżca ok. godz. 17.00 3. Żyłka- Bełżec-Żyłka 9 uczniów - przyjazd do Bełżca na godz. 8.00, odjazd z Bełżca ok. godz. 14.25 w tym jeden uczeń z Szalenik Kolonii 8 uczniów - przyjazd do Bełżca na godz. 11.30, odjazd z Bełżca ok. godz. 17.00 w tym jeden uczeń z Szalenik Kolonii. Razem 104 uczniów (+/- 5%) oraz 2 opiekunów do opieki nad uczniami w czasie jazdy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 6. W przetargu mogą wziąć udział oferenci niewykluczeni na podstawie art. 24 Prawa Zamówień Publicznych, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy PZP oraz spełniający warunki dodatkowe: - prowadzą działalność w zakresie usług będących przedmiotem zamówienia co najmniej od 3 lat - posiadają bazę i zaplecze techniczne do przewozu osób - zapoznają się z treścią SIWZ, projektem umowy oraz przedmiotem zamówienia i przyjmują je bez zastrzeżeń
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferty cenowej - zał. nr 1 do SIWZ 2. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 i art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych z zgodnie z wzorem stanowiącym zał. nr 2 do niniejszej SIWZ W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 3. Aktualne odpis(y) z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; Z ww dokumentu ma wynikać status prawny lub forma prawna Wykonawcy, profil działania, który musi odpowiadać przedmiotowi zamówienia. Odpis lub zaświadczenie musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku podmiotów występujących wspólnie - art. 23 ust.1 (spółka cywilna, konsorcjum) wymagane jest złożenie: W przypadku spółki cywilnej: pełnomocnictwa wystawionego przez wszystkich wspólników(w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wszystkich wspólników) wskazującego na osobę uprawnioną do występowania w imieniu spółki cywilnej i do podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego lub złożenie umowy spółki cywilnej, z której wynika sposób reprezentacji. W przypadku zgłoszenia się do udziału konsorcjum, wymagane jest złożenie pełnomocnictwa (w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wszystkich uczestników konsorcjum) wskazującego na podmiot uprawniony do występowania w imieniu całego konsorcjum i do podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja i rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem ustanowionym przez Wykonawców. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zażądania przedstawienia umowy konsorcjum przed podpisaniem umowy o udzielenie zamówienia publicznego, w której określone zostaną prawa i obowiązki poszczególnych przedsiębiorców. Potencjał techniczny i finansowy podmiotów występujących wspólnie będzie rozpatrywany razem natomiast dokumenty potwierdzające, że wykonawcy nie podlegają wykluczeniu traktowane są oddzielnie - dokumenty określone w pkt. XIII SIWZ każdy z uczestników, podmiotów występujących wspólnie musi przedstawić osobno - nie złożenie przez poszczególnych uczestników podmiotów występujących wspólnie dokumentów określonych w pkt. XIII SIWZ oraz zaświadczenie o zdolności do wykonania zamówienia publicznego na podstawie art. 22 Prawo zamówień publicznych, oświadczenie o niewykluczeniu z postępowania na zasadzie art.24 ww ustawy załącznik nr 2 do SIWZ skutkować będzie wykluczeniem z postępowania całego podmiotu. Zgodnie z art. 141 ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Oferta złożona przez podmioty występujące wspólnie musi być podpisana w taki sposób, by prawnie obowiązywała wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminy składania oferty 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt.4-9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; 6. Doświadczenie w zakresie przewozu osób w okresie ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu) - wzór zał. nr 6 do SIWZ 7. Wykaz środków transportu o wymaganym standardzie zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie wraz z ważnymi polisami OC + NW 8. Oświadczenie o zastępczych środkach transportu - wzór zał. nr 3 do SIWZ 9. Podpisany przez Wykonawcę wzór umowy stanowiącą załącznik nr.4 do SIWZ Dokumenty, o których mowa w pkt. XIII mogą być dostarczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający w celach porównawczych może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów. Kopie dokumentów muszą być czytelne i zgodne z oryginałem, tj. zawierać wszystkie treści wpisów, pieczątek, podpisy itd.., które figurują na oryginale. Sposób poświadczania dokumentów: Poświadczyć dokument może tylko osoba lub osoby upoważnione do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy. Poświadczenie powinno nastąpić w sposób jednoznacznie identyfikujący osobę lub osoby poświadczające. Poświadczenie dokumentu musi nastąpić z użyciem formuły: za zgodność z oryginałem lub równoważnej na każdej stronie kopii. W przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osoby nie wymienione w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo, określające zakres pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału, poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii przez notariusza lub osoby, których uprawnienie do reprezentacji wynika z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego) wykonawcy lub osobę upoważnioną. Wykonawca zagraniczny 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. XIII ppkt. 3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt. XIII ppkt. 3 zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.belzec.biuletyn.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach