Zarząd Dróg Wojewódzkich ogłasza przetarg
- Adres: 10-602 Olsztyn, ul. Pstrowskiego 28b
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 5346265 w. 22 , fax. 089 5399876
- Data zamieszczenia: 2009-09-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich
ul. Pstrowskiego 28b 28b
10-602 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 5346265 w. 22, fax. 089 5399876
REGON: 51075125000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.olsztyn.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont chodnika w m. Milewo w ciągu drogi woj. nr 661 Cimochy-Kalinowo od km 8+318 do km 8+565, strona lewa o dł. 247,0 m - I etap - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest : -budowa chodnika z kostki betonowej gr. 6 cm; -wykonanie przejścia dla pieszych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332221
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki wymienione w art. 22 ust 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: -wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością (min. 100 tys. PLN łącznie) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, -dysponują 1 osobą kadry technicznej do wykonywania funkcji kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej, wykształcenie wyższe lub średnie techniczne, o doświadczeniu zawodowym min. 3 lata jako kierownik budowy podobnych robót; 3)znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia; -Wykonawca musi wykazać posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności obejmującej przedmiot zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że warunek ten spełnia każdy z Wykonawców. 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia potencjał kadrowy i doświadczenie mogą łączyć. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu (wg formuły spełnia/nie spełnia) na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty. Zamawiający wezwie wykonawców, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, wg uwarunkowań art. 26 ust. 3 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy załączyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1)oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu odnoszące się do treści art. 22 ust. 1 ustawy; 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3)wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 4)wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - dołączyć kserokopie uprawnień i zaświadczenia o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego; 4a)pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 4, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 5)polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności obejmującej przedmiot zamówienia. W przypadku podmiotów występujących wspólnie ustanowiony pełnomocnik składa dokumenty wymienione w pkt. 1 (oświadczenie), oraz dokumenty wymienione w pkt. 4 i 4 a, natomiast dokumenty wymienione w pkt. 2, 3, i 5 składa każdy podmiot.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.olsztyn.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi pow. Nr 1280 N na odcinku od km 5+312,40 do km 6+004,17 wraz z budową ciągu pieszo-rowerowego
Dodano: 2016-06-28 - Przebudowa ciągów komunikacyjnych w ul. Roosevelta, Traugutta, Chopina, Rybna, Jeziorna, Plac Wyzwolenia
Dodano: 2016-06-23 - Przebudowa chodnika w miejscowości Stębark
Dodano: 2016-06-09 - Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 596 w msc. Bęsia w zakresie budowy chodnika. Znak sprawy : ZDW/RDW.K-2/PN/3220/88/16
Dodano: 2016-06-08 - Remont chodników zlokalizowanych w ciągach dróg powiatowych administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Kętrzynie z podziałem na 2 części. Znak sprawy : ZDW/RDW.K-2/PN/3220/87/16
Dodano: 2016-06-08 - Przebudowa chodnika wraz ze zjazdami do posesji na ul. Księżodworskiej na odcinku od ul. Kajki do ul. Granicznej w Działdowie
Dodano: 2016-06-06 - Przebudowa chodników i wykonanie zatoki autobusowej przy drogach powiatowych w Gminie Płośnica: a) Przebudowa chodnika w ciągu drogi pow. nr 1361 N w m. Niechłonin o dług. ok.300 m b) Przebudowa chodnika w m. Jabłonowo w ciągu dr. pow. nr 1294 N o dług. 100 m. c) Wykonanie zatoki autobusowej w ciągu dr. pow. nr 1304 N we wsi Przełęk Kośc. oraz wyznaczenie przejścia dla pieszych na skrzyż. z dr. gminną 180629N
Dodano: 2016-05-17 - Budowa chodnika w msc. Burdag na drodze powiatowej nr 1633N - dł. 0,350 km w lok. od km 7+800 do km 8+150
Dodano: 2016-04-28 - Budowa przejścia pieszego między ul. Wengris a Wawrzyczka w Olsztynie wraz z budową oświetlenia
Dodano: 2015-10-09 - PRZEBUDOWA CIĄGU PIESZEGO W M. WARKAŁY I M. WRZESINA
Dodano: 2015-09-04