Przetargi.pl
Remont chodnika ul. Ogrodowej

Starostwo Powiatowe w Węgorzewie ogłasza przetarg

  • Adres: 11-600 Węgorzewo, ul. 3 Maja 17B
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 4270960, 4270962 , fax. 087 4270961
  • Data zamieszczenia: 2009-07-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Węgorzewie
    ul. 3 Maja 17B 17B
    11-600 Węgorzewo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 4270960, 4270962, fax. 087 4270961
    REGON: 51143321000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwegorzewski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont chodnika ul. Ogrodowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont chodnika ul. Ogrodowej - od ul. Bema (droga krajowa nr 63) w stronę ogródków działkowych lewa strona. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332221
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymaga się.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, c) udokumentują wykonanie, tj. zakończenie w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania co najmniej dwóch robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia o wartości brutto co najmniej 100 000 PLN każda, d) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz potencjałem technicznym lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia oraz - lub potencjału technicznego. Ww. warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli wykonawca złoży w ofercie dokumenty wymienione w rozdziale 6 niniejszej SIWZ. e) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełniania warunków stawianych wykonawcom zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów będących potwierdzeniem kryteriów wymaganych od wykonawców, postawionych przez Zamawiającego. Ocena dokonana zostanie na formularzu DRUK ZP-17 na zasadzie spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunku, o którym mowa w rozdz. 5 SIWZ pkt. a, Zamawiający żąda: 1.1. Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp i o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy prawo zamówień publicznych -druk nr 2. 2. W celu potwierdzenia spełniania warunku, o którym mowa w rozdz. 5 SIWZ pkt. b, Zamawiający żąda: 2.1. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu potwierdzenia spełniania warunku, o którym mowa w rozdz. 5 SIWZ pkt. c, Zamawiający żąda: 3.1. Wykazu robót wykonanych, tj. zakończonych, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, spełniających warunki określone w rozdziale 5, punkt c SIWZ -druk nr 5. 3.2. Dokumentów potwierdzające, że ww. roboty zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru). 4. W celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w rozdz. 5 SIWZ pkt d, Zamawiający żąda: 4.1. Wypełnionego przez wykonawcę wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia -druk nr 3* * w wykazie należy wskazać m. in. osobę, która będzie sprawować funkcję kierownika budowy; 4.2. Uwaga*: W ODNIESIENIU DO OSÓB, KTÓRYMI WYKONAWCA BĘDZIE DYSPONOWAŁ, a więc niebędącymi jego pracownikami - do oferty należy załączyć pisemne zobowiązanie podmiotów, które dysponują tymi osobami do ich udostępnienia. W przypadku prowadzenia przez te osoby samodzielnej działalności należy do oferty dołączyć pisemne zobowiązanie tych osób do podjęcia się pełnienia określonej funkcji. 5. W celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w rozdz. 5 SIWZ pkt e, Zamawiający żąda: 5.1. Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu, potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.* 6. Nadto do oferty należy dołączyć: 6.1. Wypełnionego druku nr 1 (formularz ofertowy) 6.2. Wykaz części zamówienia -druk nr 4, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. 7. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 7.1. Jeżeli złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. 8. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 9. Jeżeli upoważnienie do złożenia oferty nie wynika z aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo. 9.1. Pełnomocnictwo takie musi być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza lub przez osobę udzielającą pełnomocnictwa lub przez osobę upoważnioną do podpisania oferty. 10. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 11. W przypadku gdyby oferta, oświadczenia lub dokumenty zawierały informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca powinien w sposób nie budzący wątpliwości zastrzec, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Informacje te powinny być umieszczone w osobnym wewnętrznym opakowaniu, trwale ze sobą połączone i ponumerowane. Nie mogą stanowić tajemnicy przedsiębiorstwa informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie. 12. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców, każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty, o których mowa w rozdziale 6 podpunkt 1.1, 2.1. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. 13. Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 14. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. Pełnomocnictwo takie powinno być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 15. W przypadku, gdy pojedynczy wykonawca nie mógłby spełnić warunków postawionych przez Zamawiającego wynikających z art. 22 ust. 1 Pzp wykonawcy, zgodnie z art. 23 Pzp, mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, tworząc tzw. konsorcjum. Muszą wtedy ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców składających ofertę wspólną, czyli każdy z wykonawców nie może podlegać wykluczeniu z postępowania, a ściślej musi spełniać wymagania zawarte w art. 24 ust. 1 punkty od 1 do 9 oraz art. 24 ust. 2 punkty 1 i 2 ustawy Pzp. Pozostałe wymagania muszą spełniać wspólnie. 16. Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://powiatwegorzewski.sisco.info
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach