Przetargi.pl
REMONT CHODNIKA PRZY UL. ŚW. JADWIGI W STRZEGOMIU WRAZ Z OŚWIETLENIEM.

Gmina Strzegom ogłasza przetarg

  • Adres: 58150 Strzegom, ul. Rynek
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (074) 856-05-99 , fax. (074 ) 856-05-16
  • Data zamieszczenia: 2017-01-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Strzegom
    ul. Rynek 38
    58150 Strzegom, woj. dolnośląskie
    tel. (074) 856-05-99, fax. (074 ) 856-05-16
    REGON: 89071837200000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT CHODNIKA PRZY UL. ŚW. JADWIGI W STRZEGOMIU WRAZ Z OŚWIETLENIEM.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przedsięwzięcie pod nazwą: „Remont chodnika przy ul. Św. Jadwigi w Strzegomiu wraz z oświetleniem” składające się z dwóch zadań: 1) ZADANIE 1: „Remont chodnika przy ul. Św. Jadwigi w Strzegomiu” 2) ZADANIE 2: „Przebudowa oświetlenia przy ul. Św. Jadwigi w Strzegomiu ” 2.1. ZADANIE 1 „Remont chodnika przy ul. Św. Jadwigi w Strzegomiu” 2.1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje m. in.: - przebudowę chodników po obu stronach ulicy Św. Jadwigi w Strzegomiu - przebudowę zjazdów - wykonanie nowej nawierzchni asfaltowej 2.1.2. Do podstawowych robót należy m.in.: - wykonanie nowej nawierzchni chodników z kostki betonowej, - wykonanie nowej nawierzchni zjazdów z kostki granitowej, - wymianę krawężnika na nowy krawężnik granitowy, - montaż obrzeży. 2.1.3. Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45233253-7 – Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych 2.1.4. Zakres robót ujęty jest w dokumentacji projektowej pod nazwą „Remont chodnika przy ul. Św. Jadwigi w Strzegomiu”. Prace należy prowadzić zgodnie z: - projektem budowlanym Szczegółowy zakres robót zawarty jest w: - dokumentacji projektowej, - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią podstawę do sporządzenia oferty. Materiały z rozbiórki chodników (kostka, krawężniki) należy przekazać protokolarnie przedstawicielowi Urzędu Miejskiego Strzegomiu i przewieźć na ul. Malinową (plac za gimnazjum nr 1). 2.2. ZADANIE 2 „Przebudowa oświetlenia przy ul. Św. Jadwigi w Strzegomiu” Przedmiot zamówienia obejmuje m.in. wymianę istniejącej linii kablowej, latarń, opraw oświetleniowych wraz ze zmianą ich lokalizacji. Zakres robót ujęty jest w dokumentacji projektowej pod nazwą „Przebudowa oświetlenia przy ul. Św. Jadwigi w Strzegomiu”. 2.2.1. Do podstawowych robót należy m. in.: - kopanie rowów dla kabli w sposób ręczny, - układanie rur ochronnych, - układanie kabli, - podłączenie przewodów, - zasypywanie rowów dla kabli, - montaż i stawianie słupów oświetleniowych, - montaż opraw oświetlenia zewnętrznego na słupie, - demontaż słupów oświetleniowych, - demontaż opraw oświetleniowych. 2.2.2. Oprawy oświetleniowe pochodzące z demontażu należy przekazać protokolarnie do Zakładu Usług Komunalnych w Strzegomiu Sp. z o.o., Al. Wojska Polskiego 75, 58-150 Strzegom. Słupy oświetleniowe pochodzące z demontażu należy przekazać do Tauron Dystrybucja w Strzegomiu, Aleja Wojska Polskiego . 2.2.3. Prace należy prowadzić zgodnie z: - projektem budowlanym Szczegółowy zakres robót zawarty jest w: - dokumentacji projektowej, - specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią podstawę do sporządzenia oferty. 2.2.4. Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): - 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu - 45233253-7 – Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych. - 45316110-9 – Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego - 45311200-2 – Roboty w zakresie instalacji elektrycznych. 2.3. OPIS dotyczący ZADANIA 1 i ZADANIA 2: 2.3.1. Szczegółowy zakres prac objętych niniejszym zamówieniem znajduje się w dokumentacji technicznej (projekty budowlane i wykonawcze, przedmiary robót, STWiORB), stanowiącej Załącznik do SIWZ. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z SIWZ w/w dokumentacją oraz obowiązującymi przepisami i normami. 2.3.2. UWAGA! Przedmiary robót mają charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że w ramach niniejszego zamówienia przewidziane jest rozliczenie ryczałtowe w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie to mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Przedmiary robót stanowiące załączniki do specyfikacji należy traktować jako element dodatkowy, ułatwiający sporządzenie oferty. Przedmiar robot nie może stanowić podstawy wyceny przedmiotu zamówienia. Roboty ujęte w dokumentacji a nie ujęte w wycenie nie będą traktowane jako roboty dodatkowe i nie będą finansowane przez Zamawiającego. W przypadku pominięcia przez Wykonawcę przy sporządzaniu oferty jakichkolwiek robót lub kosztów określonych lub zasygnalizowanych w dokumentacji przetargowej i ich nie ujęcia w wynagrodzeniu ryczałtowym, Wykonawcy nie będzie przysługiwało względem Zamawiającego żadne roszczenie z powyższego tytułu, a w szczególności roszczenie o dodatkowe wynagrodzenie. Ewentualny brak, w przedmiarze robót elementów rozliczeniowych wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. 2.3.3. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane na okres wskazany w formularzu oferty. Minimalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 36 miesięcy, maksymalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 60 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Wykonawca zobowiązany jest również udzielić gwarancji na wbudowane materiały, elementy i zamontowane oraz dostarczone urządzenia na okres jak w udzielonej gwarancji na roboty budowlane. 2.3.4. Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt, w tym: za przebieg i terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi - określonymi dla przedmiotu zamówienia, spełnienie innych wymagań wynikających z obowiązujących przepisów prawa. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za realizację zadania. 2.3.5. W przypadku stwierdzenia, że prace wykonywane są niezgodnie z obowiązującymi przepisami Zamawiający może odstąpić od zapłaty i zażądać ich ponownego wykonania lub odstąpić od umowy z winy Wykonawcy. 2.3. 6. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. 2.3.7. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także: 1) organizację, zabezpieczenie, ubezpieczenie i zagospodarowanie placu budowy, 2) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów, 3) doprowadzenie placu budowy do należytego stanu i porządku po zakończeniu robót, wywiezienie gruzu na składowisko odpadów i utylizację odpadów budowlanych, 4) projekt organizacji ruchu na czas trwania robót, 5) utrzymanie porządku w trakcie realizacji robót oraz systematyczne porządkowanie miejsca wykonywania robót, 6) demontaż obiektów tymczasowych, 7) uczestniczenie w wyznaczonych przez Zamawiającego spotkaniach i naradach w celu omówienia spraw związanych z realizacją zadania oraz w okresie gwarancji i rękojmi, 8) Wykonawca zobowiązany jest do informowania z odpowiednim wyprzedzeniem dysponentów sieci (w tym m in.: TAURON Dystrybucja S.A., Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o. z siedzibą w Strzegomiu, Telefonia DIALOG Sp. z o.o., ORANGE POLSKA SA, Dolnośląska Spółka Gazownictwa sp. z o.o. Oddział Zakład Gazowniczy Wałbrzych), o zamierzonych terminach rozpoczęcia robót. Po wykonaniu prac, lecz przed ich zakryciem, należy je zgłosić do odbioru wpisem do dziennika budowy oraz uzyskać protokolarny odbiór potwierdzony przez przedstawiciela zakładu branżowego. Wykonawca zobowiązuje się do ścisłej współpracy z w/w dysponentami sieci podczas wykonywania przez nich prac. 9) Wykonawca zobowiązany będzie do udostępnienia placu udowy firmie TAURON Dysrybucja S.A., Polskiej Spółce Gazownictwa Sp. z o.o., Wodociągi i kanalizacja Sp. z o.o. celem realizacji robót budowlanych związanych z przebudową sieci. 10) Wykonawca przekaże zamawiającemu kostkę kamienną, betonową, krawężniki złożone na paletach i przewiezie w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Należy przewidzieć w cenie oferty sortowanie, zważenie i transport na odległość do 2 km. 2.3.8. Wykonawca powinien zapewnić dostęp do posesji zlokalizowanych przy przebudowywanych chodnikach również w trakcie realizacji inwestycji. 2.3.9. Roboty należy prowadzić zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i przepisami BHP. Wykonawca jest zobowiązany posiadać decyzję zatwierdzającą program gospodarki odpadami zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21, z późn. zm.). 2.3.10. Zamawiający zapewnia nadzór inwestorski. 2.3.11. Obsługa geodezyjna przedsięwzięcia jest po stronie Wykonawcy robót. 2.3.12. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu na co najmniej 4 dni przed dokonaniem odbioru końcowego: - mapy geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w dwóch egzemplarzach z potwierdzeniem przez Starostwo Powiatowe w Świdnicy - Powiatowe Biuro Geodezji i Katastru, że zostały przyjęte do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, Inwentaryzacja powinna zawierać zestawienie powierzchni i długości z podziałem na poszczególne rodzaje wbudowanych materiałów (np. kostka betonowa, krawężniki), - szkice geodezyjne powykonawcze w dwóch egzemplarzach. 2.3.13. Opłaty za nadzory jednostek branżowych leżą po stronie Wykonawcy. 2.3.14. Zamawiający wymaga bezwzględnej obecności na budowie kierownika robót, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci elektrycznych i energetycznych w każdy dzień roboczy, w którym prowadzone będą roboty z zakresu przebudowy oświetlenia drogowego. 2.3.15. Podana w ofercie cena ofertowa musi obejmować koszty wykonania robót wynikających z dokumentacji projektowej do zgłoszenia robót budowlanych, projektu wykonawczego, niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, podatek VAT oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia z tytułu należnej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia, m.in. koszty wszystkich robót przygotowawczych i zabezpieczających, koszty utrzymania placu budowy, koszty wywozu gruzu na składowisko odpadów komunalnych oraz koszty utylizacji odpadów, protokołów badań i sprawdzeń, wszelkie opłaty i odszkodowania za szkody oraz straty wynikłe w związku z wykonywanymi robotami. W cenie ryczałtowej należy ująć wszystkie roboty i prace, gdziekolwiek je opisano lub zasugerowano w opisie przedmiotu zamówienia (czytając łącznie wszystkie dokumenty), ale również te, które nie zostały szczegółowo opisane, ale są niezbędne dla prawidłowego, zgodnego ze sztuką budowlaną, wykonania przedmiotu umowy i jego prawidłowego funkcjonowania. Cena ofertowa jest to wynagrodzenie ryczałtowe za wykonanie całego przedmiotu zamówienia w określonym terminie wraz z podatkiem VAT. 2.3.16.Wykonawca przed podpisaniem umowy uzgodni harmonogram rzeczowo-terminowo-finansowy, który stanowił będzie Załącznik do umowy z Zamawiającym. 2.3.17. Jeżeli gdziekolwiek w dokumentacji budowlanej użyto nazwy marek (firm), wyrobów budowlanych czy technologii, w myśl art. 29 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych, należy to traktować jako informację na temat oczekiwanego standardu i poziomu jakości, a nie ściśle jako określenie wyrobu koniecznego do użycia. Możliwe jest zastosowanie innych równoważnych wyrobów budowlanych i technologii, których równoważność opisano w Specyfikacjach Technicznych lub dokumentacji projektowej. 2.3.18. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany będzie posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z prowadzonymi pracami, na kwotę nie niższą niż 200 000 zł. Ubezpieczenie OC winno obejmować również szkody wyrządzone przez wszystkich Podwykonawców lub dalszych Podwykonawców. Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu, w terminie 14 dni od zawarcia umowy kopię polisy ubezpieczeniowej. 2.3.19. Zatrudnienie na umowę o pracę Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) Roboty ziemne i rozbiórkowe b) Roboty nawierzchniowe i wykończeniowe c) Roboty związane z montażem oświetlenia 2.3.20. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 2.3.19 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 2.3.21. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 2.3.19 czynności w trakcie realizacji zamówienia: • oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpisem osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; • zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 2.3.22. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 2.3.19 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 2.3.19 czynności. 2.3.23. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233253-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 6 000,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach