Przetargi.pl
Remont budynku Zwierzętarni, znak sprawy: ZP/21/2009

Instytut Biologii Doświadczalnej im. Marcelego Nenckiego PAN ogłasza przetarg

  • Adres: 02-093 Warszawa, ul. Pasteura 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5892000, 6598571, 5892266 , fax. 022 8225342
  • Data zamieszczenia: 2009-08-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Biologii Doświadczalnej im. Marcelego Nenckiego PAN
    ul. Pasteura 3 3
    02-093 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5892000, 6598571, 5892266, fax. 022 8225342
    REGON: 00032582500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nencki.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku Zwierzętarni, znak sprawy: ZP/21/2009
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu północno-zachodniego skrzydła budynku Zwierzętarni znajdującego się przy ul. Pasteura 3 w Warszawie. Prace będą wykonywane w czynnym obiekcie badawczym, co wiąże się z koniecznością uzgadniania z administracją obiektu głośnych prac, wyłączeń energii elektrycznej wody i innych mediów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 8 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 PLN, przed upływem terminu składania ofert, przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności: ­ Wykonawca robót musi dysponować osobami posiadającymi uprawnienia w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej kierującymi wykonywanymi pracami, jedna z osób musi mieć uprawnienia do pełnienia funkcji kierownika budowy, konieczne są dokumenty stwierdzające przynależność do izby budowlanej wraz z ubezpieczeniem indywidualnym odpowiedzialności cywilnej oraz wpisami na listę Polskiej Izby Architektów lub Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa (Dz. U. Nr 5 z 2001 r. poz. 42, z późn. zm.), w przypadku uprawnień wydanych po 14.02.1995 r. - muszą posiadać decyzję wpisu do rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego; ­ Wykonawca musi zrealizować co najmniej 1 zamówienie dotyczące zrealizowania prac budowlanych w czynnym obiekcie o wartości co najmniej równej 2 000 000,00 PLN Brutto z VAT oraz posiadać dokumenty potwierdzające należyte ich wykonanie; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności: ­ wykonawca musi posiadać polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej co najmniej na kwotę 1 000 000,- PLN; d) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, a w szczególności: ­ wykonawca nie może zalegać z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń. Zamawiający oceni spełnienie warunków według formuły: spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykaz osób personelu kierowniczego, który będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia i informację na temat ich kwalifikacji zawodowych wraz z dokumentami stwierdzającymi, że posiadają wymagane uprawnienia potwierdzających spełnienie warunku o którym mowa w SIWZ. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, potwierdzających spełnienie warunku o którym mowa w SIWZ. Zamawiający wymaga, aby do wykazu wykonawcy załączyli dokumenty potwierdzające, iż te roboty budowlane wykonane zostały należycie. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Złożony dokument winien potwierdzać spełnienie przez wykonawcę warunku, o którym mowa w SIWZ. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.nencki.gov.pl/przetargi/przetargi.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach