Przetargi.pl
Remont budynku wielorodzinnego nr 35 położonego w obrębie Dębina, gmina Leśniowice

Powiat Chełmski ogłasza przetarg

  • Adres: 22-100 Chełm, Plac Niepodległości
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 825 627 501, , fax. 825 627 510
  • Data zamieszczenia: 2020-10-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Chełmski
    Plac Niepodległości 1
    22-100 Chełm, woj. lubelskie
    tel. 825 627 501, , fax. 825 627 510
    REGON: 11019822100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://spchelm.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku wielorodzinnego nr 35 położonego w obrębie Dębina, gmina Leśniowice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania pn. ”Remont budynku wielorodzinnego nr 35 położonego w obrębie Dębina, gmina Leśniowice” Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: remont pokrycia dachu nad całym budynkiem – duża połać 1) demontaż starego orynnowania wraz z rurami spustowymi z blachy stalowej ocynkowanej, 2) demontaż obróbek blacharskich w miejscach koszy, krokwi narożnych gąsiorów i szczytów 3) częściowy demontaż pokrycia z blachy stalowej ocynkowanej w miejscach koszy i krokwi narożnych (przy gąsiorach), 4) częściowy demontaż ołacenia dachu w miejscach koszy i krokwi narożnych (przy gąsiorach), 5) wykonanie nowego ołacenia w miejscach koszy i krokwi narożnych w celu wyprowadzenia i wyprostowania nowych płaszczyzn pod nowe obróbki 6) wykonanie nowych obróbek koszy z blachy stalowej ocynkowanej wraz z wklejeniem uszczelek z gąbki po obu stronach blach koszowych, 7) montaż uprzednio zdemontowanych arkuszy blachy mocowanej do łat za pomocą łączników mechanicznych z uszczelką. Należy zwrócić szczególną uwagę na kręcenie wkrętów w te same otwory po obecnych gwoździach aby zachować pełną szczelność połaci, 8) wymiana deski podrynnowej oraz wykonanie nowych obróbek nowej deski podrynnowej- obróbka podrynnowa i nadrynnowa z blachy stalowej, ocynkowanej, 9) montaż nowego orynnowania systemowego wraz z rurami spustowymi z tworzyw sztucznych- średnice poszczególnych elementów oraz lokalizację rur spustowych wykonać wg stanu istniejącego, 10) wymiana obróbek z blachy na istniejących wyłazach dachowych, 11) wykonanie obróbki kominów na styku komina z pokryciem, oraz czapek kominowych, 12) wykonanie opierzenia kominów z blachy panelowej po uprzednim wykonaniu pod konstrukcji z łat drewnianych impregnowanych, mocowanie łat do kominów łącznikami mechanicznymi, 13) naprawa istniejących okien poprzez naprawę i uzupełnienie poszczególnych ich elementów takich jak ramiaki, zawiasy, elementy skrzydeł, itp., 14) wykonanie nowego szklenia istniejących skrzydeł okiennych szybą pojedynczą, 15) usunięcie odchodów głębi oraz innych zalegających śmieci na całej powierzchni stropu poddasza, 16) odgrzybienie powierzchni stropu poddasza po uprzednim wykonaniu prac porządkowych, 17) wywóz powstałych nieczystości na pobliskie wysypisko, remont daszków nad wejściami – 2 sztuki 18) demontaż pokrycia z blachy wraz z obróbkami na daszkach nad wejściami, 19) wykonanie nowej konstrukcji poprzez zamocowanie murłaty do istniejącej powierzchni stropu oraz ściany, następnie wykonanie konstrukcji z krokwi 5x10 cm z okapem nad drzwiami około 20 cm, 20) wykonanie łacenia połaci oraz mocowanie folii wiatroizolacyjnej, 21) wykonanie nowych obróbek z blachy stalowej, ocynkowanej, 22) montaż systemowego orynnowania wraz z rurami spustowymi- po jednej na jeden daszek. 2. Szczegółowy zakres robót oraz warunki realizacji określa: 1) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót zawierające warunki wykonania i odbioru robót zgodnie z Polskimi Normami przenoszącymi europejskie, stanowiące załącznik nr 7 do SIWZ, 2) przedmiar robót stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ, 3) wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Roboty budowlane zostaną wykonane z materiałów Wykonawcy 4. Nazwa i kod określony we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): Główny kod CPV: 45261000-4- Wykonanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 5. Rozwiązania równoważne: zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, Zamawiający dopuszcza zastosowania rozwiązań/materiałów/wyrobów/urządzeń o parametrach co najmniej równoważnych do zawartych w dokumentach określających zakres robót. Wykonawca analizując dokumenty powinien założyć, że każdemu odniesieniu, o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy użytemu w dokumentach określających zakres robót towarzyszy wyraz „lub równoważne". W przypadku, gdy w dokumentach określających zakres robót zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentach określających zakres robót. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Użycie w dokumentach określających zakres robót oznakowania w rozumieniu art. 2 pkt 16 ustawy oznacza, że Zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania. W przypadku, gdy Wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonego przez Zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania, Zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany Wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego. Użycie w dokumentach określających zakres robót wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany Wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy oraz pod warunkiem, że dany Wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest w okresie od dnia podpisania umowy do dnia zakończenia odbioru końcowego do posiadania umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (w tym do zapłacenia wszystkich należnych składek) na sumę gwarancyjną nie niższą niż wartość przedmiotu umowy. Ubezpieczenie powinno obejmować odpowiedzialność cywilną wynikającą z działalności związanej z realizacją przedmiotu zamówienia. 6. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3 ustawy, określa obowiązek zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r., poz. 1040 z późn.zm.), osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: wykonywanie prac fizycznych. 7. Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia wyżej wymienionych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3A ustawy oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 8. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę, w formularzu oferty (załącznik nr 1 do SIWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm (oznaczenie przedsiębiorstwa) Podwykonawców (zgodnie z art. 36b ust. 1 ustawy). 9. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, żę proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzilenie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 10. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego Podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca obowiązany jest zastąpić tego Podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia Podwykonawcy. 11. Powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. 12. W przypadku powierzenia wykonania zamówienia Podwykonawcom, Wykonawca odpowiada za ich działania, zaniechania, zaniedbania i uchybienia jak za swoje własne. 13. Wykonawca udzieli Zamawiającemu na wykonany przedmiot zamówienia (roboty budowlane) gwarancji na okres określony przez Wykonawcę w formularzu oferty (załącznik nr 1 do SIWZ), licząc od daty odbioru końcowego robót bez zastrzeżeń. Okres gwarancji na roboty budowlane stanowi jedno z kryterium oceny ofert, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty. Minimalny, wymagany przez Zamawiającego, okres gwarancji na roboty budowlane wynosi 60 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego robót. Wykonawca deklarujący dłuższy okres gwarancji na roboty budowlane (maksymalnie 84 miesiące) otrzyma dodatkowe punkty w tym kryterium zgodnie z zasadami opisanymi w pkt XIII SIWZ. Okres rękojmi za wady zostaje zrównany z okresem gwarancji. 14. Lokalizacja obiektu budowlanego: województwo lubelskie, powiat chełmski, budynek wielorodzinny nr 35, działka nr 23, obręb Dębina, gmina Leśniowice.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45261000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń składanych przez Wykonawcę w celu potwierdzenia, że spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy: 1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert, w formie oryginału, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Informacje zawarte w oświadczeniach, wymienionych w pkt VI.1,stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt VI.1 SIWZ. 4. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informację o Podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt VI.1 SIWZ. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem, dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Oświadczenie należy złożyć w oryginale. Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcja, spółki cywilne): Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia stosuje się odpowiednio przepisy ustawy dotyczące Wykonawców. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokument ten potwierdza brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje brak podstaw do wykluczenia. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców. 5. Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy Wykonawcę, w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r.- Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2020 r., poz. 814) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem Wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba, że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2019 r., poz.498 z późn. zm.). 6. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców: 1) na podstawie określonej w art. 24 ust. 1 pkt 12- 23 ustawy, 2) na podstawie określonej w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 7. Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16– 20 ustawy, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu Wykonawcy. Regulacji, o której mowa w zdaniu pierwszym nie stosuje się, jeżeli wobec Wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli Zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu Wykonawcy, uzna za wystarczające dowody przedstawione na podstawie wyżej wymienionych informacji. 8. Postanowienia art. 24 ust. 7-10 ustawy stosuje się odpowiednio. 9. Zamawiający może wykluczyć Wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia. 10. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach