Gmina Piątnica ogłasza przetarg
- Adres: 18-421 Piątnica Poduchowna, Stawiskowska
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 862 162 476, , fax. 86 218 24 56
- Data zamieszczenia: 2018-04-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Piątnica
Stawiskowska 53
18-421 Piątnica Poduchowna, woj. podlaskie
tel. 862 162 476, , fax. 86 218 24 56
REGON: 54229600017 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.gminapiatnica.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont budynku wielofunkcyjnego w Rakowie-Boginiach - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remont budynku wielofunkcyjnego stanowiącego własność gminy Piątnica położonego w miejscowości Rakowo-Boginie nr 30 w następującym zakresie: a) roboty zewnętrzne: - odkopanie ścian i wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian niskiego parteru i ścian fundamentowych, - wykonanie ocieplenia ścian fundamentowych, - wykonanie izolacji przeciw wilgociowej oraz wykończenie cokołu tynkiem mozaikowym, - wykonanie ocieplenia budynku wraz z wyprawą elewacyjną w technologii lekko-mokrej, - wymiana podokienników zewnętrznych, - oczyszczenie i wykonanie okładzin schodów zewnętrznych – płytki gres antypoślizgowe, - malowanie bariery schodów głównych, - wykonanie barierki przy schodach tylnych, - wykonanie opaski wokół budynku z kostki betonowej; b) roboty w pomieszczeniach wysokiego parteru: - demontaż sceny, - demontaż okładzin ściennych, - demontaż sufitów z płyty meblowej, - zabezpieczenie ogniowe stropu nad parterem wysokim, - wymiana instalacji elektrycznych wraz z oświetleniem, gniazdami, przełącznikami, - wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej na stolarkę z aluminium, - wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej z poszerzeniem otworów drzwiowych, - wydzielenie pomieszczeń sanitarnych z wyposażeniem w urządzenia sanitarne, z podłączeniem do istniejącej instalacji wodociągowej i kanalizacji sanitarnej, - przekucia ścian i poszerzenie otworów drzwiowych do pomieszczeń sanitarnych i siłowni, - wykonanie posadzek, - doprowadzenie instalacji wodno - kanalizacyjnej pod zlewozmywak do pomieszczenia socjalnego, - uzupełnienie tynków, szpachlowanie, malowanie pomieszczeń, oraz inne prace towarzyszące wymagane do właściwego funkcjonowania przedmiotu zamówienia. Zakres robót został określony w charakterystyce obiektu, projekcie instalacji elektrycznych, rysunkach, przedmiarach robót (stanowiących jedynie element pomocniczy do kalkulacji ceny) i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. 2. Zawarte w załącznikach określających szczegółowy zakres prac i przedmiot zamówienia do niniejszej SIWZ nazwy materiałów/urządzeń, producentów, czy znaków towarowych podano jako przykładowe, określające standard techniczny i jakościowy oraz mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia. Materiały/urządzenia do wykonania zamówienia należy przyjmować w kategorii i jakości nie niższej (równoważne) niż te wskazane w SIWZ i załącznikach do niej. 3. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres zgodny ze złożoną ofertą lecz nie krótszy niż 3 lata (36 miesięcy) od dnia odebrania przez Zamawiającego robot budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. 4. W przypadku zaproponowania krótszego okresu gwarancji niż 3 lata (36 miesięcy) oferta, jako nie spełniająca wymagań Zamawiającego zostanie odrzucona. 5. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę i podwykonawców osób na podstawie umowy o pracę do wykonywania czynności objętych przedmiotowym zamówieniem (czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie - pracownicy fizyczni wykonujący zamówienie), jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 108, z późn. zm.). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45443000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości 6.000,00 zł (słownie złotych: sześć tysięcy). 2. Wadium powinno być wniesione w formie: • pieniężnej – przelewem na rachunek bankowy w HEXABANK Spółdzielczy w Piątnicy Nr 68 8762 0009 0000 1270 9000 0070, z dopiskiem „Wadium – Nr sprawy: GPT.271.11.2018” • poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, • gwarancjach bankowych, • gwarancjach ubezpieczeniowych, • poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się moment wpływu środków na rachunek Zamawiającego. Wadium wnoszone w innych formach dopuszczonych przez Zamawiającego winno być dołączone do oferty. 4. Wykonawca, który nie wniesie wadium będzie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia, a jego oferta zostanie odrzucona.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia (jeśli dotyczy). Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych (na zasadach określonych w art. 22a ust 1-6 ustawy). Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Każdy z Wykonawców, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacje z otwarcia ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Termomodernizacja budynku gospodarczego wraz z budową wiaty i zagospodarowaniem terenu OSP w Krynkach”
Dodano: 2023-06-30 - Remont elewacji budynku "Koniuszni" w Zespole Pałacowym Buchholtza w Supraślu
Dodano: 2023-06-26 - Termomodernizacja budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Augustowie i terenu przyległego wraz z podjazdem dla osób niepełnosprawnych
Dodano: 2023-06-22 - Remont elewacji z fundamentem oraz schodów wejściowych do budynku i remont stołówki z zapleczem w Inspektoracie ZUS w Augustowie, ul. Hoża 8
Dodano: 2022-08-01 - Remont elewacji z wymianą stolarki okiennej w budynku głównym na drogowym przejściu granicznym Bobrowniki-Bierestowica
Dodano: 2020-11-12 - "Wymiana czterech płyt elewacyjnych prefabrykowanych wraz z dostarczeniem sześciu płyt elewacyjnych budynku Centrum Nowoczesnego Kształcenia w Białymstoku"
Dodano: 2020-10-14 - Przywrócenie zdegradowanej świetlicy w Nowym Cydzynie funkcji kulturalnych wraz z zagospodarowaniem terenu – ETAP II
Dodano: 2020-08-05 - Termomodernizacja i rozbudowa budynku użyteczności publicznej, budowa murów oporowych, schodów terenowych, oświetlenia terenu z zagospodarowaniem terenu na części nieruchomości o nr ewid. gr. 1321/2, 1319/4, 1318/2, 1319/5 i 1321/1 położonych w Białymstoku przy ul. Białówny 11 oraz rozbiórka istniejących murów oporowych, schodów terenowych i pochylni, na nieruchomości o nr ewid. gr. 1321/2 położonej w Białymstoku przy ul. Białówny 11.
Dodano: 2019-12-24 - Termomodernizacja i rozbudowa budynku użyteczności publicznej, budowę murów oporowych, schodów terenowych, oświetlenia terenu z zagospodarowaniem terenu na części nieruchomości o nr ewid. gr. 1321/2, 1319/4, 1318/2, 1319/5 i 1321/1 położonych w Białymstoku przy ul. Białówny 11 oraz rozbiórka istniejących murów oporowych, schodów terenowych i pochylni, na nieruchomości o nr ewid. gr. 1321/2 położonej w Białymstoku przy ul. Białówny 11.
Dodano: 2019-10-04 - Termomodernizacja i rozbudowa budynku użyteczności publicznej, budowa murów oporowych, schodów terenowych, oświetlenia terenu z zagospodarowaniem terenu na części nieruchomości o nr ewid. gr. 1321/2, 1319/4, 1318/2, 1319/5 i 1321/1 położonych w Białymstoku przy ul. Białówny 11 oraz rozbiórka istniejących murów oporowych, schodów terenowych i pochylni, na nieruchomości o nr ewid. gr. 1321/2 położonej w Białymstoku przy ul. Białówny 11.
Dodano: 2019-09-04