Przetargi.pl
Remont budynku użyteczności publicznej z częścią mieszkalną w Obornikach Śląskich przy ul. Parkowej 9

Gmina Oborniki Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 55120 Oborniki Śląskie, ul. Trzebnicka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3103519, 3103536 , fax. 713 102 295
  • Data zamieszczenia: 2017-03-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Oborniki Śląskie
    ul. Trzebnicka 1
    55120 Oborniki Śląskie, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3103519, 3103536, fax. 713 102 295
    REGON: 93193508100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku użyteczności publicznej z częścią mieszkalną w Obornikach Śląskich przy ul. Parkowej 9
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlano-remontowych (modernizacja) fragmentu budynku przy ul. Parkowej 9 dz.nr 11, AM 8 w Obornikach Śląskich. I. LOKALIZACJA I STAN ISTNIEJĄCY TERENU INWESTYCJI: Teren inwestycji znajduje się na działce nr 11 w obrębie ewidencyjnym Oborniki Śląskie, na arkuszu mapy nr 8. Zgodnie z Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego Miasta Oborniki Śląskie przedmiotowa działka zlokalizowana jest na obszarach 4.1 U-MW, w strefie "A" ochrony konserwatorskiej, a przedmiotowy budynek znajduje się w wojewódzkiej ewidencji zabytków. Dojazd do działki zapewniony jest od strony północnej- ulicą Parkową. Istniejący stan zagospodarowania działki: Działka nr 11, na której jest posadowiony budynek znajduje się w spisie zabytków architektury i budownictwa, pod numerem 92- zgodnie z Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego Miasta Oborniki Śląskie oraz w wykazie zabytków powiatu trzebnickiego pod poz. 62 w zakładce gm. Oborniki Śląskie. II. ZAKRES ROBÓT OBJĘTY ZAMÓWIENIEM: UWAGA: Przed przestąpieniem do realizacji zadania wykonawca zobligowany jest do ustawienia oraz zainstalowania do istniejących instalacji wodno-kanalizacyjnej oraz do instalacji elektrycznej, kontenera sanitarnego dostarczonego przez Zamawiającego. Natomiast po ukończeniu robót budowlanych wykonać demontaż instalacji podłączeniowych kontenera sanitarnego oraz przywrócić teren do stanu pierwotnego. Jednym z warunków dokonania końcowego odbioru robót będzie odłączenie kontenera sanitarnego od powyższych instalacji , przygotowanie do transportu oraz załadunek 1. ROBOTY ROZBIÓRKOWE I DEMONTAŻOWE 1) Demontaż pokrycia dachowego (papa, deskowanie, krokwie). 2) Demontaż instalacji wod-kan, C.o. oraz kotła gazowego wraz z kominem. 3) Rozbiórka muru piętra wraz ze ścianką działową od strony korytarza. 4)Rozbiórka stropu (sklepienie ceglane na stalowych dźwigarach). 5) Odkopanie od zewnątrz ścian, a następnie rozbiórka muru parteru do poziomu posadzki. 6) Rozbiórka posadzki piwnicy. 7)Rozbiórka ściany fundamentowej. 8)Usunięcie podłoża pod posadzką oraz gruntu pod projektowane ławy fundamentowe ok.( 50-60 cm). UWAGA: przed przystąpieniem do rozbiórki dokładnie rozpoznać sposób podparcia konstrukcji budynku głównego nad sanitariatami. W razie wątpliwości skontaktować się z projektantem. 2. ROBOTY BUDOWLANO-MONTAŻOWE. 1) Wymiana podłoża pod posadzką (ok. 15cm) oraz gruntu pod projektowane ławy fundamentowe( ok. 50-60cm). 2) Wykonanie ław fundamentowych. 3)Wykonanie warstwy chudego betonu w poziomie posadzki piwnicy. 4)Wymurowanie ścian piwnic do poziomu wieńca W1 i W2. 5)Ułożenie stropu WPS. 6) Wymurowanie ścian piętra do poziomu wieńca W2 wraz z osadzeniem nadproży okiennych oraz nadproża drzwi zewnętrznych z belekL19 oraz zabetonowaniem gniazd stalowych belek stropu. 7) Montaż więźby dachowej. 8) Wykonanie poszycia z desek o gr. 25. 9) Roboty dekarskie wraz z pokryciem dachowym. 10) Inne roboty towarzyszące. 3. ROBOTY WYKOŃCZENIOWE 1) Montaż stolarki okiennej i drzwiowej. 2) Wykonanie izolacji przeciwwilgociowych i cieplnych. 3) Wykonanie tynków i powłok malarskich. 4) Roboty posadzkarskie. 5) Ścianki działowe i konstrukcyjne. 6) Wykonanie sufitów podwieszanych. 7) Wykonanie elewacji obiektu. 4. INSTALACJE SANITARNE 1) Instalacja wody użytkowej: a) rurociągi z tworzyw sztucznych z oprzętem; b) termiczna izolacja rurociągów; c) baterie umywalkowe; d) baterie natryskowe; e) montaż wodomierzy i zaworów antyskażeniowych 2) Instalacja kanalizacji sanitarnej wewnętrznej: a) rurociągi z PCV z osprzętem; b) rurociągi żeliwne z osprzętem; c) wpusty ściekowe z tworzywa sztucznego oraz żeliwne; d) rury wywiewne z PCV; e) umywalki pojedyncze porcelanowe z półpostumentem porcelanowym; f) miski ustępowe z elementami montażowymi montowanymi na ścianie; g) kabiny natryskowe kompletne półokrągłe z szybami ze szkła hartowanego; h) umywalki porcelanowe i pochwyty dla niepełnosprawnych; 3) Instalacja centralnego ogrzewania a) rurociągi stalowe z osprzętem, izolowane; b) grzejniki stalowe jednopłytowe i dwupłytowe z osprzętem ; c) grzejniki stalowe łazienkowe z osprzętem; 4) Instalacja gazu: a) rurociągi stalowe z osprzętem; b) zestawy aktywnego systemu bezpieczeństwa instalacji gazowych; c) szafki gazowe; d) podgrzewacz pojemnościowy wody 5) Instalacja wentylacji: a) przewody wentylacyjne z blachy stalowej z osprzętem; b) podstawy dachowe stalowe kołowe; c) wyrzutnie dachowe kołowe; d) wentylatory; 5. INSTALACJE ELEKTRYCZNE 1) Instalacja oświetleniowa i gniazd wtykowych z osprzętem. 2) Instalacja połączeń wyrównawczych. 3) Rozdzielnie. III. INFORMACJE DODATKOWE 1) Na Wykonawcy spoczywać będzie obowiązek zapewnienia nadzorów: - geodezyjnego, - archeologicznego, - geologicznego i geotechnicznego, wraz z wykonaniem opracowań z tych badań; 2) Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 29 ust. 3b ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.), żąda by kierownik budowy był zatrudniony przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę. Przedstawiony wyżej opis ma charakter jedynie informacyjny. Dokładny zakres przedmiotu zamówienia określa załączona do SIWZ dokumentacja projektowa. W celu prawidłowego skalkulowania oferty Zamawiający zaleca dokonania wizji lokalnej na terenie realizacji inwestycji. Wykonanie tego zalecenia Wykonawcy potwierdzą stosownym oświadczeniem na druku oferty. Zamawiający będzie żądał zastosowania do realizacji zamówienia materiałów w gatunku I, opatrzonych niezbędnymi świadectwami i dopuszczeniami do stosowania. Dokumenty dotyczące zastosowanych materiałów wykonawca będzie obowiązany przekazywać zamawiającemu przed ich wbudowaniem. Wszystkie roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania robót będących przedmiotem zamówienia zapewnić na terenie objętym pracami należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i przeciwpożarowych. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją zamówienia oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. Koszty uzyskania wszystkich zezwoleń, zaświadczeń i innych niezbędnych opracowań pozostają po stronie Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 4 000.00 PLN (słownie: cztery tysiące 00/100 PLN).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach