Przetargi.pl
Remont budynku usługowo-biurowego położonego w Łodzi przy ul. Beskidzkiej 172 w formule „zaprojektuj i wybuduj”

Zarząd Lokali Miejskich ogłasza przetarg

  • Adres: 90514 Łódź, Al. Tadeusza Kościuszki
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 652 96 70 , fax. 42 652 77 24
  • Data zamieszczenia: 2017-07-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Lokali Miejskich
    Al. Tadeusza Kościuszki 47
    90514 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 652 96 70, fax. 42 652 77 24
    REGON: 36375254600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku usługowo-biurowego położonego w Łodzi przy ul. Beskidzkiej 172 w formule „zaprojektuj i wybuduj”
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu budynku usługowo-biurowego położonego w Łodzi przy ul. Beskidzkiej 172 w systemie „Zaprojektuj i wybuduj”. Podstawą do wykonania prac projektowych jest program funkcjonalno – użytkowy (PFU). Zamówienie jest realizowane w ramach zadania pn. „Remont budynku usługowo-biurowego z przeznaczeniem na potrzeby Rady Osiedla Dolina Łódki i jako miejsce integracji mieszkańców Osiedla oraz osiedli sąsiadujących, komisji wyborczych a w części na lokale użytkowe do najmu w szczególności organizacjom pozarządowym w sferze preferowanych działalności.” Zadaniem Wykonawcy będzie opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych na podstawie zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, a także przekazania Zamawiającemu przedmiotu umowy. Przez dokumentację projektową zamawiający rozumie dokumentację techniczną remontu i projekt architektoniczno- budowlanego w koniecznym zakresie. Obowiązkiem Wykonawcy jest uzyskanie na rzecz Zamawiającego wszelkich pozwoleń umożliwiających zgodne z obowiązującymi przepisami wykonanie przedmiotu zamówienia, jeżeli będzie to konieczne. Zamierzenie budowlane objęte niniejszym zamówieniem obejmuje w szczególności: a) rozbiórka wiaty stalowej konstrukcji z kształtowników oraz wywiezienie gruzu i poniesienie opłaty środowiskowej za przyjecie na wysypisko zmieszanych odpadów budowlanych powstałych po rozbiórkach i remoncie b) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, wrót bramowych drzwi wejściowych zewnętrznych oraz wewnętrznych wraz z obróbka i wymianą podokienników wewnętrznych i zewnętrznych c) Wykonanie nowych ścianek działowych z płyt kartonowo-gipsowych oraz częściowo z bloczków Ytong d) wykonanie nowych tynków ścian i stropów. Wykonanie tynków gipsowych wraz z gruntowaniem powierzchni pod malowanie oraz malowanie ścian i sufitów e) wykonanie posadzek betonowych wraz z wykonaniem warstw izolacji wodnych oraz cieplnych f) montaż okładzin ścian i podłóg g) wykonanie ocieplenia wszystkich elewacji budynku płytami styropianowymi wraz z wykonaniem tynku mineralnego barwionego h) remont tarasu w zakresie wymiany podłoża oraz wykonanie nowego zadaszenia i) wymiana oraz rozprowadzenie nowej instalacji wodno-kanalizacyjnej w budynku wraz z montażem urządzeń i armatury wraz z wykonaniem nowego przytłacza kanalizacyjnego od budynku do szamba j) wymiana instalacji gazowej wraz z montażem dwóch pieców dwufunkcyjnych i wykonanie przewodów spalinowych do podłączenia pieców z rur dwupłaczowych kwasoodpornych k) demontaż oraz wykonanie nowej instalacji elektrycznej w budynku wraz z montażem nowych zabezpieczeń osprzętu i okablowania, oświetleniem awaryjnym, oświetleniem zewnętrznym, instalacją odgromową i oświetleniem terenu l) rozprowadzenie nowej instalacji c.o. gazowego wraz z montażem grzejników i zaworów m) wykonanie systemów zabezpieczeń (monitoring) zewnętrznych n) mała architektura oraz zieleń o) dokumentacja projektowa - zgodnie z PFU. Pełnienie w okresie trwania robót budowlanych wykonywanych w oparciu o powyższą dokumentację nadzoru autorskiego, o którym mowa w art. 20 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 290 z późn. zm.). Zamawiający przewiduje zorganizowanie wizji lokalnej w dniu 13.06.2017 r. w godz. 09:00 – 10:00 – ul. Beskidzka 172 kontakt: Piotr Kolenda tel. 798-732-810 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Programie funkcjonalno – użytkowym stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. Zamawiający w załączniku nr 9 do SIWZ zamieścił dokumentację fotograficzną budynku. Wymagania zamawiającego dotyczące dokumentacji projektowej: 1) Szczegółowy zakres poszczególnych opracowań musi być zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i rozporządzeniami, w szczególności: a) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2013 r. poz. 1129 z późn. zm.). b) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 roku w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określanych w programie funkcjonalno-użytkowym. (Dz.U. z 2004 r., Nr 130, poz. 1389 z późn. zm.). 2) Przy sporządzaniu dokumentacji należy wziąć pod uwagę postanowienia art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2015 r. poz. 2164 z póżn. zm.). 3) Dokumentacja powinna być opracowana na podstawie obowiązujących przepisów prawa, przez osoby posiadające uprawnienia w odpowiednich specjalnościach określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2016 r., poz. 290 z późn. zm.). 4) Forma opracowania dokumentacji: a) wersja papierowa:  5 egz. dokumentacji projektowej wraz z projektem wykonawczym dla wszystkich branż (o ile konieczne będzie jego uszczegółowienie)+ BIOZ  2egz. przedmiaru robót  2 egz. kosztorysu inwestorskiego sporządzonego metodą szczegółową  2 egz. STWiOR b) wersja elektroniczna: 1 egz. (plik w formacie pdf oraz plik w formacie źródłowym dla programu AUTOCAD) na nośniku CD. Na nośniku CD Wykonawca winien również w odrębnym katalogu przygotować pliki w formie umożliwiającej zamieszczanie ich na stronie internetowej, przy czym dla tej wersji dokumentacji nie należy umieszczać stron z zaświadczeniami i kopiami uprawnień projektantów. Przedmiar robót i kosztorys inwestorski w formie plików w formacie jednego z powszechnie używanych programów kosztorysowych Norma (pliki w formacie PDF i ath). W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania robót zgodnie z: - zatwierdzoną przez Zamawiającego dokumentacją projektową - Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót, - wymaganiami technicznymi ujętymi w normach państwowych i innych Rozporządzeniach, w zakresie wykonania robót oraz ich odbioru końcowego. Zamawiający w przedmiocie zamówienia będzie wymagał od Wykonawcy: a) prowadzenia robót budowlanych pod ścisłym nadzorem osób uprawnionych, posiadających uprawnienia budowlane do kierowania robotami oraz przynależnych do właściwej izby samorządu zawodowego i przy udziale inspektorów nadzoru inwestorskiego/Inwestora Zastępczego wyznaczonych przez Zamawiającego; b) stosowania materiałów i wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie; c) okresu gwarancyjnego na wykonane roboty budowlane - min. 60 miesięcy; d) odpowiedzialności za przestrzeganie przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu robót budowlanych - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. Nr 47 poz. 401, ze zm.); e) odpowiedzialności za jakość wykonanych robót oraz ich zgodność z dokumentacją; f) odpowiedzialności za przestrzeganie przepisów w zakresie p/poż; g) odpowiedzialności za całość szkód powstałych na skutek prowadzonych robót; h) przestrzegania praw osób trzecich, gdyż wszelkie spory z tego wynikające mogą być rozstrzygane na drodze sądowej w sądach powszechnych; i) właściwego składowania powstałych w wyniku prowadzonych robót odpadów i gruzu oraz usunięcia ich z miejsca prowadzonych robót. Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam, gdzie w treści PFU, stanowiącego opis przedmiotu zamówienia, zostały w opisie tego przedmiotu wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się, więc zaproponowanie w ofercie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta wskazujące na pochodzenie określają jedynie klasę produktu, metody, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. W ofercie można przyjąć metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. innych marek producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom, materiałom, urządzeniom, systemom, technologiom itp. opisanym w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach