Przetargi.pl
Remont budynku Urzędu Miejskiego przy ul. Sienkiewicza 2 w Tarnowskich Górach

Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry ogłasza przetarg

  • Adres: 42-600 Tarnowskie Góry, Rynek 4
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3933600, 3933855 , fax. 032 3933602
  • Data zamieszczenia: 2013-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry
    Rynek 4 4
    42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie
    tel. 032 3933600, 3933855, fax. 032 3933602
    REGON: 00052721000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.tarnowskiegory.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku Urzędu Miejskiego przy ul. Sienkiewicza 2 w Tarnowskich Górach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na wykonaniu instalacji informatycznej i telefonicznej w budynku Urzędu Miejskiego przy ul. Sienkiewicza 2 w Tarnowskich Górach. Zakres robót obejmuje: a) Roboty demontażowe, b) Dobudowa wyposażenia rozdzielnic modułowych komputerowych TK, TK-1, TK-4, TK-7, c) Instalacja informatyczna i telefoniczna - parter, d) Pomiar odbiorczy instalacji elektrycznej budynku nr 2 w zakresie objętym realizacją, e) Pomiar instalacji informatycznej w zakresie objętym realizacją, f) Dobudowa szafy dystrybucyjnej z wyposażeniem, g) Naprawa powierzchni ścian po demontażach. Zakres w/w prac objętych postępowaniem przetargowym jest ujęty w przedmiarze robót, zakładana jest budowa 66 linii okablowania strukturalnego, natomiast docelowa ilość gniazd wynosi 183 sztuk. Pozostały zakres robót ujętych w dokumentacji projektowej i Specyfikacji Technicznej nie są objęte postępowaniem przetargowym. Uwaga! Prace objęte przetargiem będą wykonywane w budynku użyteczności publicznej czynnym przez 5 dni w tygodniu (od 8:00 do 16:00). Roboty uciążliwe ( wyburzeniowe, transport materiału, o wysokim poziomie hałasu) należy wykonywać poza godzinami pracy tutejszego Urzędu. Roboty należy prowadzić etapowo (pomieszczeniami) z zachowaniem sposobu użytkowania całości obiektu i nie kolidujących z funkcjonowaniem Urzędu. Wpinanie nowych odcinków instalacji nie może dezorganizować pracy sieci informatycznej Urzędu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji technicznej i stanowi integralną część siwz
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452131509
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 4.500,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.tarnowskiegory.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach