Przetargi.pl
Remont budynku Urzędu Miasta Skierniewice, ul. Rynek 1 - Remont oficyny Ratusza I piętro

Urząd Miasta Skierniewice ogłasza przetarg

  • Adres: 96-100 Skierniewice, ul. Rynek
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. +48468345100 , fax. +48468345151
  • Data zamieszczenia: 2017-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Skierniewice
    ul. Rynek 1
    96-100 Skierniewice, woj. łódzkie
    tel. +48468345100, fax. +48468345151
    REGON: 000524306
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.um.skierniewice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku Urzędu Miasta Skierniewice, ul. Rynek 1 - Remont oficyny Ratusza I piętro
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Charakterystyka przedmiotu zamówienia: Zakres zamówienia polega na remoncie oficyny Ratusza – I piętro. Projekt obejmuje roboty wewnątrz obiektu * Posadzki/podłogi Podłogi/posadzki w pomieszczeniach biurowych, socjalnych i korytarzu należy zerwać wszystkie okładziny zasadnicze i oczyścić powierzchnie do poziomu posadzki cementowej; należy przygotować powierzchnie cementowe pod wbudowanie okładzin ceramicznych oraz ułożenie okładzin syntetycznych – wykładzin podłogowych; w sanitariacie i części gospodarczo-socjalnej wykonać okładziny z płytek ceramicznych np. Opoczno Carrara Polished i Marquina Polished o wymiarach 593x593 mm. Okładzina pozioma na klatce schodowej wyeliminować rysy i spękania stopni i podestów; wykonać gruntowanie preparatem gruntującym powszechnego stosowania; wykonać posadzkę z płytek terakotowych np. Tubądzin „Barcelona Palazzo” 598x598 mm. Cokoły wykonać cokoły z listwy przyściennej PCV wysokości ok. 8 cm lub w postaci okładziny z płytek terakotowych o wysokości 8-10 cm w kolorze ściany. Tolerancja poziomu płaszczyzn: na 2 mb – 2 mm * nadproża ewentualne rysy lub spękania naprawić, całość wzmocnić; nowe nadproże dla przebicia drzwi wykonać jako żelbetowe na bazie „L19” lub za pośrednictwem belki stalowej 2-teowej ze skali zwykłej I 120. * ściany, sufity dotyczy wszystkich pomieszczeń, korytarza i klatki schodowej nową zabudowę i stare przegrody działowe (w miarę konieczności) rozebrać i wykonać w systemie GK; należy zlikwidować wszystkie warstwy powłoki malarskiej (do tynku); tynki niestabilne należy wyeliminować i założyć nowe wyprawy; należy naprawić rysy i spękania (głębsze spękania wypełnić masą trwale plastyczną oraz miejscowo wykonać nową warstwę tynku); należy wzmocnić podłoże poprzez gruntowanie preparatem gruntującym powszechnego stosowania; należy wykonać prawidłową warstwę wyrównująco-wygładzającą za pomocą zaprawy lub zaczynu gipsowego; wykonać malowanie wstepne i zasadnicze w minimum 2 warstwach dowolną farbą emulsyjną lub akrylową np. Dulux Easy Care – w kolorze „Solidny szary beż”, sufity w kolorze białym; tolerancja w pionie i poziomie płaszczyzny ściany i sufitu: na 2 mb – 2 mm * stolarka okienna we wszystkich pomieszczeniach proponuje się wykonanie ewentualnego remontu polegającego na wymianie okuć na antywłamaniowe oraz wymianie oszklenia na odpowiadające normowym parametrom technicznym; w alternatywie proponuje się całkowita wymianę okien na nowe wraz z parapetami zewnętrznymi i wewnętrznymi. * stolarka drzwiowa projektuje się całkowitą wymianę stolarki drzwiowej. Minimalne światło ościeżnicy: szerokość 90cm, wysokość 200 cm. W drzwiach zastosować szkło bezpieczne mat – generalnie stolarkę odwzorować na podstawie istniejącej w poziomie parteru; drzwi do archiwum do renowacji lub wymiany na normowe wg wymogów; drzwi do sanitariatu – pełne lub z górnym doświetleniem ze szkła pełnomatowego. * ściany działowe ściany z okładziną z płyt pilśniowych w całości zdemontować. Nowe podziały i wymiana istniejących w systemie GK. tolerancja w pionie i poziomie płaszczyzny ściany: na 2 mb – 2 mm * meble biurowe - na bazie płyty meblowej wiórowej laminowanej np. firmy EDGGER, kolor H3078 SR 32 lub równoważny * oświetlenie górne przewidziano wykonanie opraw rastrowych podwieszonych przy czym możliwe jest zainstalowanie innych niż pokazane na wizualizacjach opraw oświetleniowych. Dokumentacja nie obejmuje robót instalacyjnych wod-kan i elektrycznych oraz robót elewacyjnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium a) Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 7.000 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100). Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. b) Wadium może być wniesione w następujących formach: W pieniądzu przelewem na rachunek nr konta: Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A. Nr 81 1020 3352 0000 1402 0193 3969 z dopiskiem – wadium – oferta na Remont budynku Urzędu Miasta Skierniewice, ul. Rynek 1 – Remont oficyny Ratusza – I piętro Poręczeniu bankowym lub poręczeniu spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, Gwarancji bankowej, Gwarancji ubezpieczeniowej, Poręczeniu udzielanym przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 poz. 359). c) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowych lub gwarancji ubezpieczeniowych należy złożyć w oryginale w kasie Urzędu Miasta Skierniewice. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które do terminu składania ofert włącznie, znajdzie się na koncie Zamawiającego. Chwilą wpłaty wadium jest chwila wpływu na konto, a nie data złożenia przelewu. d) Wadium należy wnieść na okres związania ofertą. e) Zamawiający będzie przechowywał wadium wniesione w pieniądzu na rachunku bankowym i jego zwrot nastąpi zgodnie z art. 46 ust. 4 ustawy Pzp. f) Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadkach przewidzianych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. g) Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium na zasadach opisanych w SIWZ zostanie odrzucona. h) Dowód wniesienia wadium należy załączyć do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek, o którym mowa w art. 22 ust. 1b pkt 1ustawy Pzp, dotyczący posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie zgodne z załącznikiem Nr 3 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty - treść formularza oferty stanowi załącznik nr 1 do SIWZ, Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. 2. Kosztorys ofertowy wg wzoru – załącznik nr 2 do SIWZ; Kosztorys ma jedynie charakter pomocniczy i informacyjny dla Zamawiającego i nie ma wpływu na zobowiązania wynikające z przyjęcia ceny ryczałtowej, Wykonawcy winni oddzielnie wycenić każdą pozycję w przedmiarze robót (kosztorys ofertowy załącznik nr 2 do SIWZ), przestrzegając zasad dotyczących wyliczenia wartości w każdej pozycji oraz podsumowania kwot ogólnych podanych w przedmiarze. Wykonawcy nie wolno zmieniać ilości podanych w przedmiarze, Przedmiar należy odczytywać łącznie z innymi dokumentami kontraktowymi. Przyjmuje się, iż Wykonawca dokładnie zapoznał się ze szczegółowym opisem robót, jakie mają zostać wykonane i sposobem ich wykonania. Całość Robót winna być wykonana zgodnie z zamierzeniem i przeznaczeniem przedmiotu zamówienia, Ilości podane w każdej pozycji przedmiaru są wielkościami informacyjnymi, wskazującymi jedynie orientacyjny zakres prac, które powinny być wykonane dla skompletowania danego elementu (roboty), za którą przysługuje wyliczone dalej wynagrodzenie ryczałtowe i nie mają znaczenia przy rozliczaniu wartości danego elementu (roboty) po jego wykonaniu, Niezależnie od wymienionego poprzednio przeznaczenia, ilości w przedmiarze zostały podane dla stworzenia wspólnych i porównywalnych wycen na potrzeby przetargu, krótkie opisy pozycji przedstawione w przedmiarze są podane tylko dla celów identyfikacyjnych i w żaden sposób nie modyfikują czy anulują szczegółowych opisów zawartych w specyfikacjach technicznych i projektach. 3. Dowód wniesienia wadium – potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Wymagania dotyczące wadium zawarte zostały w pkt III.4. niniejszej SIWZ. 4. Pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą; przyjmuje się, że pełnomocnictwo do złożenia oferty upoważnia również do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii wszystkich dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że z treści pełnomocnictwa wynika co innego. 5.Wskazać części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę o ile podwykonawcy Ci są znani Wykonawcy na etapie składania ofert firm podwykonawców wg wzoru – załącznik nr 8 do SIWZ. UWAGA: W przypadku korzystania z podwykonawców, przed podpisaniem umowy z podwykonawcą Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wzór umowy z podwykonawcą do akceptacji. 6. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniu wg załącznika nr 9 do SIWZ. 7. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie na podstawie art. 23 Ustawy Pzp do oferty należy dołączyć dokumenty: a) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o którym mowa w art. 23 Ustawy Pzp, b) dokument dotyczący: - braku podstaw do wykluczenia zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ - oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ (w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp) - odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. w/w dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach