Przetargi.pl
Remont budynku Urzędu Miasta Skierniewice (oficyna zachodnia Ratusza – poziom parteru)

Urząd Miasta Skierniewice ogłasza przetarg

  • Adres: 96-100 Skierniewice, ul. Rynek
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. +48468345100 , fax. +48468345151
  • Data zamieszczenia: 2016-11-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Skierniewice
    ul. Rynek 1
    96-100 Skierniewice, woj. łódzkie
    tel. +48468345100, fax. +48468345151
    REGON: 000524306
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku Urzędu Miasta Skierniewice (oficyna zachodnia Ratusza – poziom parteru)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót remontowych (numeracja pomieszczeń na podstawie rysunków inwentaryzacyjnego i projektowego) Projekt obejmuje roboty wewnątrz obiektu POSADZKI/PODŁOGI Posadzki/podłogi w pomieszczeniach od 3 do 6 -należy rozebrać podłogi drewniane w pomieszczeniach od 3 do 6, warstwę górną stropu właściwego należy sprawdzić pod kątem wypełnienia ubytków, likwidacji ewentualnych rys, spękań czy zarysowań, podłoże wyrównać pod ułożenie paroizolacji, ułożyć izolację z folii paraizolacyjnej, ułożyć warstwę styropianu grubości 4-6 cm, wykonać posadzkę z płytek terakotowych np. TUBĄDZIN „Barcelona Palazzo” 59,8x59,8 cm Możliwe jest odtworzenie podłóg drewnianych z płaszczyzną górną na bazie płyty OSB 22 mm z możliwością ułożenia posadzek z płytek ceramicznych. Podłogi/posadzki w korytarzu 2 i pomieszczeniach od 7 do 10b należy zlikwidować okładziny poziome (płytki klinkierowe, terakotowe, wykładziny PCV), wyrównać podłoże po rozbiórkach, zlikwidować rysy, spękania oraz całość wzmocnić preparatem gruntującym powszechnego stosowania; wykonać warstwę wyrównawczą z posadzki samopoziomującej (grubość warstwy dobrać do wymaganego poziomu ułożenia płytek terakotowych); wykonać posadzkę z płytek terakotowych np. TUBĄDZIN „Barcelona Palazzo” 59,8x59,8 cm. Okładzina pozioma na klatce schodowej wyeliminować rysy i spękania stopni i podestów; wykonać gruntowanie preparatem gruntującym powszechnego stosowania; wykonać okładziny z płytek terakotowych np. TUBĄDZIN „Barcelona Palazzo” 59,8x59,8 cm. Cokoły wykonać cokoły z listwy przyściennej PCV wysokości ok. 8 cm lub w postaci okładziny z płytek terakotowych o wysokości 8-10 cm w kolorze ściany. Poziomy dostosować do posadzki ułożonej w korpusie głównym ratusza Tolerancja poziomu płaszczyzn: na 2 mb-2 mm NADPROŻA należy wykonać naprawę nadproża pomiędzy pomieszczeniami 3 i 4 poprzez wzmocnienie kotwami stalowymi np. w technologii HELLIFIX; do pomieszczenia nr 10a należy przebić otwór drzwiowy z zamocowaniem nadproża na bazie belek stalowych typu IP140x2 szt. przy Ic min=130 cm; ŚCIANY, SUFITY dotyczy wszystkich pomieszczeń, korytarza i klatki schodowej należy zlikwidować wszystkie warstwy powłoki malarskiej (do tynku); tynki niestabilne należy wyeliminować i założyć nowe wyprawy; należy naprawić rysy i spękania (głębsze spękania wypełnić masą trwale plastyczną); należy wzmocnić podłoże poprzez gruntowanie preparatem gruntującym powszechnego stosowania; należy wykonać prawidłową warstwę wyrównująco-wygładzającą za pomocą zaprawy lub zaczynu gipsowego; wykonać malowanie wstępne i zasadnicze w minimum 2 warstwach dowolną farbą emulsyjna lub akrylową np. DULUX EASY CARE – w kolorze „SOLIDNY SZARY BEŻ”, sufity w kolorze białym; przed przystąpieniem do robót wykończeniowo-remontowych sprawdzić i naprawić lub wzmocnić strop nad pomieszczeniami nr 10a i 10b. Tolerancja w pionie i poziomie płaszczyzny ściany i sufitu: na 2 mb - 2mm STOLARKA OKIENNA wymianie na okna drewniane, jednoramowe, podlegają okna w pomieszczeniach od 3 do 6; przyjęto stylistykę jak dla stanu istniejącego; wykonawca ma obowiązek przeniesienia wymiarów z natury dla podziałów i ornamentów – frezować składowych; okna należy wykonać w kolorze białym; okratowania do likwidacji; w oknach należy zastosować okucia antywłamaniowe; należy zastosować szyby bezpieczne; wymianie na PCV podlegają okna w pomieszczeniu nr 10a; okna należy wykonać w kolorze białym; okratowania do likwidacji; w oknach należy zastosować okucia antywłamaniowe; należy zastosować szyby bezpieczne; w pomieszczeniach od 7 do 9 proponuje się wykonanie ewentualnego remontu polegającego na wymianie okuć na antywłamaniowe oraz wymianie oszklenia na bezpieczne; w alternatywie proponuje się całkowitą wymianę okien na nowe jak w pomieszczeniu nr 10a; STOLARKA DRZWIOWA należy zlikwidować nadświetla w pomieszczeniach od 3 do 6 poprzez likwidację ościeży i ościeżnic oraz wypełnienie otworów lekką zabudową w systemie GK; należy wymienić wszystkie drzwi na aluminiowo-szklane jak w korpusie głównym ratusza; do pomieszczenia 10a należy wykonać przebicie szerokości 100cm dla osadzenia nowej stolarki drzwiowej o szerokości w świetle wewnętrznym ościeżnicy min 90 cm; Do wszystkich nowych drzwi – szerokość minimalna w świetle wewnętrznym ościeżnic 90cm ŚCIANA DZIAŁOWA pomiędzy pomieszczeniami 10a i 10b należy wykonać ścianę w technologii GK grubości 12 cm tolerancja w pionie i poziomie płaszczyzny ściany : na 2 mb – 2mm OŚWIETLENIE GÓRNE - przewidziano wykonanie opraw rastrowych podwieszonych przy czym możliwe jest zainstalowanie innych niż pokazane na wizualizacjach opraw oświetleniowych (wg uznania). Podczas wykonywania robót w pomieszczeniach biurowych należy zlokalizować, odkryć i udrożnić przewody wentylacyjne wraz z wbudowaniem kratek. Zamówienie nie obejmuje dostawy i montażu mebli biurowych, robót instalacyjnych wod-kan i elektrycznych oraz robót elewacyjnych. Szczegółowy zakres robót dla tego zadania jest określony przez przedmiar robót oraz dokumentację techniczną. Przy wykonywaniu robót należy uwzględnić także decyzje, warunki, uzgodnienia, opinie do opracowanej dokumentacji technicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 8.000 zł (słownie: osiem tysięcy złotych) . 2. Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uważa wadium, które do terminu składania ofert włącznie, znajdzie się na koncie zamawiającego. Chwilą wpłaty wadium jest chwila wpływu na konto zamawiającego, a nie data złożenia przelewu. 3. Wadium może być wniesione w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 4. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy o nr konta: Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski SA nr 81 1020 3352 0000 1402 0193 3969 z dopiskiem: „Wadium do przetargu pn.: „Remont budynku Urzędu Miasta Skierniewice (oficyna zachodnia Ratusza – poziom parteru)”. 5. Zamawiający będzie przechowywał wadium wniesione w pieniądzu na rachunku bankowym,i jego zwrot nastąpi zgodnie z art. 46 ust. 4 ustawy Pzp. 6. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowych lub gwarancji ubezpieczeniowych należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego w kasie. 7. Zwrot wadium nastąpi w przypadkach i na warunkach przewidzianych w art. 46 Ustawy Pzp. 8. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadkach przewidzianych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 9. Wadium należy wnieść na okres związania ofertą. 10. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie odrzucona.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach