Gmina Piątnica ogłasza przetarg
- Adres: 18421 Piątnica Poduchowna, ul. Stawiskowska
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 862 162 476 , fax. 86 218 24 56
- Data zamieszczenia: 2017-08-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Piątnica
ul. Stawiskowska 53
18421 Piątnica Poduchowna, woj. podlaskie
tel. 862 162 476, fax. 86 218 24 56
REGON: 54229600017 - Adres strony internetowej zamawiającego: ugpiatnica.doc.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont budynku Urzędu Gminy Piątnica - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest remont budynku Urzędu Gminy Piątnica obejmujący między innymi: 1) wykonanie remontu wyznaczonych pomieszczeń Urzędu, 2) wykonanie remontu łazienek, 3) wykonanie wentylacji grawitacyjnej w pomieszczeniach, 4) wykonanie elewacji ściany szczytowej, 5) wykonanie remontu klatki schodowej, 6) dostosowanie oświetlenia w pomieszczeniach do stanu wymaganego przepisami, 7) adaptacja części korytarza oraz jednego z pomieszczeń na łazienkę oraz inne prace towarzyszące wymagane do właściwego funkcjonowania przedmiotu zamówienia. 2. Szczegółowy zakres robót został określony w charakterystyce obiektu, przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 3. Zamówienie obejmuje ponadto: 1) zorganizowanie na swój koszt placu budowy oraz prowadzenie robót zgodnie z przepisami bhp oraz ppoż., 2) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych badań natężenia oświetlenia, wymiany powietrza, 3) uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego, 4) wykonanie innych prac towarzyszących wymaganych do właściwego funkcjonowania przedmiotu zamówienia. 4. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres zgodny ze złożoną ofertą lecz nie krótszy niż 36 miesięcy (3 lata) od dnia odebrania przez Zamawiającego robot budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. W przypadku zaproponowania krótszego okresu gwarancji niż 36 miesięcy (3 lata) oferta, jako nie spełniająca wymagań Zamawiającego zostanie odrzucona. 5. Zamawiający wymaga, aby roboty związane z remontem klatki schodowej realizowane były w dni robocze od godz. 15:30 do 21:00, w inne dni bez ograniczeń czasowych, w sposób i w czasie umożliwiający petentom i pracownikom urzędu swobodne i bezpieczne przemieszczanie się pomiędzy kondygnacjami. 6. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę i podwykonawców osób na podstawie umowy o pracę do wykonywania czynności objętych przedmiotowym zamówieniem (pracownicy fizyczni wykonujący zamówienie), jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy 00/100). 2. Wadium powinno być wniesione w formie: • pieniężnej – przelewem na rachunek bankowy w HEXABANK Spółdzielczy w Piątnicy Nr 68 8762 0009 0000 1270 9000 0070, z dopiskiem „Wadium – Nr sprawy: SO.271.2.2017” • poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, • gwarancjach bankowych, • gwarancjach ubezpieczeniowych, • poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się datę wpływu środków na rachunek Zamawiającego. Wadium wnoszone w innych formach dopuszczonych przez Zamawiającego winno być dołączone do oferty. 4. Wykonawca, który nie wniesie wadium będzie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia, a jego oferta zostanie odrzucona
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzania spełniania tego warunku
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Roboty budowlane polegające na dostosowaniu pomieszczeń na III piętrze w budynku BCO nr 7/8 do potrzeb Pracowni Endoskopii
Dodano: 2024-05-17 - Przebudowa drogi gminnej Nr 102874B Pomiany - Kamionka Nowa, Gmina Bargłów Kościelny - Etap II
Dodano: 2024-05-10 - Remont sal lekcyjnych i korytarzy w budynku Szkoły Podstawowej nr 5 im. Szarych Szeregów w Bielsku Podlaskim
Dodano: 2024-05-07 - Przebudowa dróg gminnych i powiatowych w Gminie Narew (powtórzenie części postępowania)
Dodano: 2024-05-02 - „Roboty remontowe na terenie PSG w m. Augustów” (sprawa nr 9/ZP/WTiZ/24)
Dodano: 2024-04-26 - „Modernizacja nawierzchni ul. Jarzębinowej w Augustowie”
Dodano: 2024-04-23 - Budowa mini tężni solankowej wraz z elementami małej architektury- ABO
Dodano: 2024-04-23 - Dostosowanie budynków infrastruktury społecznej do potrzeb mieszkańców Gminy Szudziałowo
Dodano: 2024-04-23 - Budowa garaży na potrzeby Urzędu Gminy Wąsosz i jednostek OSP z terenu gminy Wąsosz
Dodano: 2024-04-19 - Wymiana pokrycia dachowego budynku odpraw na dpg Białowieża – Piererow
Dodano: 2024-04-18