Przetargi.pl
Remont budynku szkoły w Sokołowie

Gmina Paradyż ogłasza przetarg

  • Adres: 26-333 Paradyż, ul. Konecka 4
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 758-40-81 , fax. 044 7584024
  • Data zamieszczenia: 2014-05-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Paradyż
    ul. Konecka 4 4
    26-333 Paradyż, woj. łódzkie
    tel. 044 758-40-81, fax. 044 7584024
    REGON: 59064826700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaparadyz.bip.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku szkoły w Sokołowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dotyczących zadania pn. Remont budynku szkoły w Sokołowie. 2. Zakres robót objętych przedmiotem zamówienia: I - ROBOTY ZEWNĘTRZNE: 1) Rozebranie rynien dachowych i rur spustowych nienadających się do użytku; 2) Demontaż pionowych i poziomych elementów uziemienia; 3) Rozebranie desek okapowych, wiatrownic i ołacenia dachu głównego; 4) Wymiana uszkodzonych krokwi wraz z zamocowaniem wiatroizolacji z folii paroprzepuszczalnej; 5) Przemurowanie kominów w części nad połacią dachową z licowaniem cegłą klinkierową w kolorze pokrycia dachu; 6) Wykonanie pokrycia dachu stromego blachą stalową powlekaną dachówkową na łatach wraz z obróbkami blacharskimi okapów, desek wiatrowych, kominów oraz montażem rynien dachowych, rur spustowych (w kolorze pokrycia dachu) oraz zdemontowanych elementów uziemienia. Wykonanie podbitki z okładziny winylowej siding; 7) Wykonanie pokrycia dachu płaskiego nad kotłownią z blachy stalowej powlekanej dachówkowej na łatach drewnianych wraz z wykonaniem obróbek okapu, wiatrownic, kominów, zamontowaniem rynien dachowych i rur spustowych (w kolorze takim jak pokrycie dachu) oraz zdemontowanych elementów uziemienia; 8) Wymiana okien drewnianych (w części nieużytkowej poddasza, kotłowni i w wc) na okna z wysokoudarowego PCW; 9) Wymiana drzwi zewnętrznych wejściowych i drzwi zewnętrznych do wc na drzwi drewniane zewnętrzne płycinowe wzmocnione; 10) Wymiana drzwi zewnętrznych do kotłowni na drzwi zewnętrzne przeciwpożarowe; 11) Docieplenie ścian zewnętrznych (zewnętrzny zespolony system ociepleń ze styropianem) wykonanie wyprawy z tynku cienkopowłokowego mineralnego i obróbek blacharskich - podokienników zewnętrznych z blachy stalowej powlekanej w kolorze takim samym jak pokrycie dachu; 12) Wykonanie opaski wokół budynku z kostki betonowej obramowanej obrzeżem betonowym; 13) Wykonanie schodów zewnętrznych do kotłowni i sanitariatu. Nawierzchnia stopni i podestów z kostki brukowej betonowej, obramowanie stopni z krawężników stojących i palisady betonowej. II - ROBOTY WEWNĘTRZNE: 1) Przemurowanie komina kotłowni wraz z licowaniem w części ponad połacią dachu z cegły klinkierowej; 2) Założenie izolacji cieplej z folii w technologii isobooster mocowanej do krokwi dachu stromego (T2); 3) Docieplenie stropu w części nieużytkowej poddasza z zastosowaniem styropianu układanego w dwóch warstwach o łącznej grubości 9 cm wraz z wykonaniem izolacji podposadzkowej z folii budowlanej izolacyjnej szerokiej i podkładu betonowego gr. 5 cm; 4) Docieplenie stropodachu płaskiego w części nad sanitariatami i nad pomieszczeniem gospodarczym z zastosowaniem folii isobooster mocowanej do rusztu drewnianego i do rusztu metalowego sufitu podwieszanego (T2 + T2); 5) Remont stopni schodów betonowych w pomieszczeniu gospodarczym polegający na częściowej rozbiórce istniejącego stopnia i wykonaniu trzech stopni o wymiarach: 2x20x20x133 cm i 20x20x93 cm; 6) Rozebranie ścianek murowanych w kabinach wc - zamiana kabin murowanych na kabiny z płyty wiórowej laminowanej; 7) Rozebranie drewnianych ścianek działowych w świetlicy i bibliotece - wymiana ścianek działowych drewnianych na ścianki działowe z płyt g-k z izolacją akustyczną z wełny mineralnej; 8) Wymiana drzwi wewnętrznych z pomieszczenia gospodarczego do kotłowni na drzwi specjalne przeciwpożarowe EI30 z ościeżnicą specjalną; 9) Wymiana drzwi wewnętrznych na parterze na drzwi płytowe pełne, fabrycznie wykończone z ościeżnicami metalowymi i listwowaniem ościeży; 10) Demontaż boazerii drewnianej - lamperii - na korytarzu; 11) Wykonanie sufitu podwieszanego z płyt g-k mocowanego do rusztu metalowego (w sanitariatach i pomieszczeniu gospodarczym); 12) Remont tynków wewnętrznych na ścianach i sufitach w pomieszczeniach parteru (poza kotłownią, pomieszczeniem zaplecza kotłowni, schowkiem pod schodami, pomieszczeniem sanitariatów i pomieszczeniem gospodarczym) polegający na zbiciu istniejących tynków cementowo - wapiennych; demontaż istniejących parapetów wewnętrznych i montaż parapetów z konglomeratu marmurowego; wykonanie nowych tynków cem. - wap. kat. III i tynku mozaikowego do wys. 1,3 m (lamperie); 13) Remont tynków na ścianach w kotłowni i zapleczu kotłowni, w pomieszczeniu gospodarczym i w sanitariatach polegający na przecieraniu tynków wraz z przygotowaniem podłoża; 14) Remont tynków na sufitach kotłowni i zaplecza kotłowni polegający na przecieraniu tynków wraz z przygotowaniem podłoża; 15) Remont okładzin ściennych polegający na usunięciu istniejącej glazury i wykonaniu nowej okładziny ścian w kuchni, wc i na części ściany w pomieszczeniu gospodarczym; 16) Remont podłóg z posadzką ceramiczną (kuchnia, korytarz, wc, pomieszczenie gospodarcze): a) usunięcie istniejącej posadzki z płytek podłogowych ceramicznych, b) wykonanie warstwy wyrównawczej z zaprawy samopoziomującej, c) wykonaniu nowej posadzki z płytek podłogowych gresowych. 17) Remont podłóg drewnianych (sale lekcyjne, jadalnia, pokój nauczycielski, biblioteka): a) usunięcie posadzek z wykładzin sztucznych rolowych, b) rozbiórka podłogi z desek, c) rozbiórka legarów drewnianych, d) usunięcie warstw podłoża do głębokości pozwalającej na wykonanie podłoża betonowego, e) wykonanie podłoża betonowego, f) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej z dwóch warstw papy asfaltowej na lepiku asfaltowym, g) ułożenie izolacji termicznej gr. 10 cm z dwóch warstw płyt styropianowych i folii przeciwwilgociowej z folii izolacyjnej budowlanej szerokiej, h) wykonanie podkładu betonowego gr. 5 cm i warstwy wyrównawczej z zaprawy samopoziomującej, i) wykonanie posadzek z płytek podłogowych gresowych. 18) Malowanie ścian i sufitów farbą dyspersyjną o podwyższonej odporności na szorowanie w kolorach jasnych pastelowych; 19) Malowanie grzejników farbą specjalną do grzejników; 20) Remont instalacji wod.-kan. wraz z wymianą umywalek, sedesów kompaktowych i baterii umywalkowych. 3. Zakres zamówienia obejmuje również uzyskanie świadectwa energetycznego. 4. Przedmiot zamówienia jest ściśle określony w: a) dokumentacji projektowej, b) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), które stanowią integralną część SIWZ. 5. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych, będących przedmiotem zamówienia, zgodnie z: a) SIWZ i załącznikami do SIWZ , w tym dokumentami wymienionymi w pkt. 4; b) sztuką budowlaną; c) obowiązującymi przepisami i normami, przy zachowaniu przepisów BHP; d) zasadami współczesnej wiedzy technicznej; e) uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót. 6. Przedmiot zamówienia będzie spełniać wszystkie warunki prawne, techniczne i technologiczne, ekonomiczno-finansowe i organizacyjne wynikające z kompletnej dokumentacji postępowania o zamówienie publiczne. 7. Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się, z zachowaniem profesjonalnej staranności, z dokumentami opisującymi przedmiot zamówienia oraz wszelkimi uwarunkowaniami faktycznymi dotyczącymi przedmiotu zamówienia. 8. Przedmiar robót, który stanowi załącznik do SIWZ, pełni jedynie funkcję orientacyjną i pomocniczą. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać wszystkie prace niezbędne do realizacji zamówienia wynikające z dokumentacji projektowej oraz STWiORB. 9. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę, z wyłączeniem płytek ceramicznych i kamionkowych oraz cokołów z płytek kamionkowych, które zostaną dostarczone przez Zamawiającego. 10. Płytki oraz cokoły nie stanowią przedmiotu zamówienia, a jedynie robocizna związana z ich ułożeniem. 11. W zakresie obowiązujących przepisów materiały i urządzenia będą posiadać odpowiednie certyfikaty, deklaracje zgodności i atesty bezpieczeństwa. Zamawiający ma prawo żądać sprawdzenia jakości materiałów używanych do wykonania prac, jak również przedstawienia wyników tych badań. 12. W związku z tym, że remontem objęty jest budynek szkoły, zaleca się prowadzić główne roboty budowlane po zakończeniu roku szkolnego, tj. po 27.06.2014 r. 13. Prace remontowe wykonywane w godzinach zajęć szkolnych nie mogą zakłócać normalnego funkcjonowania szkoły (hałas itp.). 14. Pozostałe warunki zostały przedstawione we wzorze umowy, która stanowi załącznik do SIWZ. 15. Zamawiający zaleca zapoznanie się z terenem, na którym mają być realizowane roboty budowlane oraz uzyskanie wszelkich niezbędnych informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy. 16. Występujące w dokumentacji nazwy, znaki towarowe, typy lub pochodzenie produktów nie są dla Wykonawców wiążące. Zamawiający dopuszcza stosowanie rozwiązań równoważnych. Wykonawca może złożyć ofertę z rozwiązaniem równoważnym, która przedstawia przedmiot zamówienia o cechach odpowiadających cechom lub lepszych od cech wskazanych w dokumentacji projektowej oraz STWiORB, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym (np. może oferować wykonanie robót budowlanych z zastosowaniem materiałów o parametrach lepszych niż wskazane przez Zamawiającego).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) 2. Wadium może być wniesione: a) w pieniądzu - przelewem na konto Zamawiającego: B.S. Ziemi Piotrkowskiej O/Paradyż, nr 54 89730003 0020 0300 0215 0015 z dopiskiem: Wadium do przetargu nieograniczonego pn. Remont budynku szkoły w Sokołowie (znak sprawy:ZPF.271.4.2014) b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) w gwarancjach bankowych; d) w gwarancjach ubezpieczeniowych; e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn.zm.). 3. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, środki, o których mowa w pkt. 1, powinny znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie wskazanej w pkt. 2 lit. b, c, d, e należy oryginał stosownego dokumentu złożyć, w oddzielnym opakowaniu (nie połączonym z ofertą), w sekretariacie Urzędu Gminy w Paradyżu (w godz. 8.00 - 15.00) lub przysłać pocztą na adres Zamawiającego z dopiskiem: Wadium do przetargu nieograniczonego na zadanie pn. Remont budynku szkoły w Sokołowie (znak sprawy: ZPF.271.4.2014) w terminie gwarantującym dotarcie przesyłki przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku składania oferty wspólnej Zamawiający oczekuje, że na przelewie, gwarancji, poręczeniu będzie zaznaczone, że wniesione wadium zabezpiecza ofertę wspólną złożoną przez konsorcjum lub spółkę cywilną. 6. Wadium musi zostać wniesione na cały okres związania ofertą. 7. Kserokopia wniesienia wadium powinna być dołączona do oferty. 8. Wykonawca, który nie wniesie wymaganego wadium lub nie wniesie wadium w terminie, zostanie wykluczony z postępowania. 9. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 14. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11. Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz koszty prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca ten wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 14. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 15. Wadia wniesione w formie gwarancji lub poręczeń muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do wypłaty sumy wadium na żądanie Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminaparadyz.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach