Przetargi.pl
Remont budynku Szkoły Podstawowej w Turce

Gmina Wólka ogłasza przetarg

  • Adres: 20-258 Lublin, Jakubowice Murowane 8
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 7464844, 7510060 , fax. 081 7465001
  • Data zamieszczenia: 2009-07-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wólka
    Jakubowice Murowane 8 8
    20-258 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 7464844, 7510060, fax. 081 7465001
    REGON: 00055155600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolka.lubelskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku Szkoły Podstawowej w Turce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

    Remont obejmuje :
    1. Piwnica:
    - izolacja pionowa ściany zewnętrznej północnej (bez schodów) odkopanie oczyszczenie odkucie i uzupełnienie rapówki izolacja 2 krotnie masa asfaltową - 15m2
    - oczyszczenie odbicie 40% tynków wewnętrznych na ścianach piwnic, smarowanie preparatami osuszającymi i odgrzybiającymi, uzupełnienie tynków cementowych, wykonanie tynków z mozaiki zamiast lamperii, przeszpachlowanie i pomalowanie sufitów - łącznie 253m2
    - zerwanie istniejącej posadzki z płytek terakotowych, wyrównanie podłoża i ułożenie nowej posadzki -82,2m2

    2. Parter:
    - Zerwanie posadzek (33m2) i zastąpienie ich wykładziną oraz pomalowanie pomieszczeń (35,1m2) (dyrektor, sekretariat i pok. nauczycielski).

    3. Piętro:
    - Malowanie całości (do wys. 1,55 tynk mozaikowy łatwozmywalny 268,9m2, od wysokości 1,55 malowanie 359m2, sufity 439m2 )
    - wymiana klepki na terakotę (korytarz, jadalnia, zmywalnia) 45m2
    - wymiana klepki na wykładzinę gładką na wylewce (biblioteka) 44,4m2
    - wymiana płytek pcv i wykładziny na terakotę (kuchnia, łazienka, magazynek)
    - wymiana drzwi wewnętrznych 9szt
    - likwidacja trzonu kuchennego w kuchni 2,6m3

    4. Dach:
    - rozebranie i przemurowanie kominów 5,9m3
    - rozebranie pokrycia dachowego z papy na betonie 630m2
    - wykonanie ocieplenia dachu wełna mineralną 630m2
    - pokrycie dachu papą na podkładzie betonowym 630 m2
    - wymiana rynien 93m i rur spustowych 45m
    - wymiana obróbek blacharskich 115m2
    - wymiana przewodów instalacji odgromowej 225m

    5. Remont tarasu na piętrze
    - rozebranie pokrycia tarasu z papy 125m2
    - pokrycie tarasu nową papą 125m2
    - wykonanie warstwy wyrównawczej 4cm z miksokreta 125m2
    - wykonanie posadzki z płytek gresowych mrozoodpornych 125m2
    - malowanie barierek tarasu 90m

    6. Malowanie elewacji
    - uzupełnienie tynków zewnętrznych zwykłych na podłożach z cegły 81m2
    - malowanie elewacji 540m2
    7. Roboty remontowe muszą być prowadzone w sposób umożliwiający normalne funkcjonowanie szkoły - roboty najbardziej uciążliwe muszą zostać wykonane w ciągu wakacji.
    8. Minimalna wymagana gwarancja 36 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. zamawiający wymaga wniesienia wadium, Kwota wadium wynosi:
           2 000zł., słownie: dwa tysiące złotych
    2. Wadium wnosi się przed upływem terminu na składanie ofert.
    3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
      3.1. pieniądzu,
      3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
      3.3. gwarancjach bankowych,
      3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych,
      3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, póz. 1158zpóźn. zm.)
    4. Wykonawca w zależności od wybranej formy wadium (pkt. od 3.2 - 3.5.) - oryginał lub kopię potwierdzoną za zgodność dołącza do oferty.
    5. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto:
       72193017092003006000950016 z dopiskiem: Wadium - Remont budynku szkoły w Turce.
    6. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
    7. Wadium powinno obejmować cały okres związania ofertą.
    8. Za termin wniesienia wadium uważa się datę wpłynięcia środków na konto zamawiającego.
    9. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium wniesionym we właściwej formie, terminie i kwocie zostanie wykluczony z przedmiotowego postępowania.
    10. Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych (Pzp).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:
       1.1. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
       1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia
       1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
       1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp.
    2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu:
       2.1. W zakresie posiadania uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności z pkt.1.1 Wykonawca spełni warunek jeśli posiada uprawnienia do wykonywania robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia wynikające z zapisów przedstawionych dokumentach rejestrowych działalności gospodarczej.
       2.2. W zakresie warunków wskazanych w pkt. 1.2 w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia niezbędne jest dysponowanie osobą przewidzianą do kierowania pracami posiadającą uprawnienia branży budowlanej-specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osoby z takimi uprawnieniami oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów tej osoby.
    3. Z ubiegania się o udzilenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:
       3.1. nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień Publicznych (Pzp) opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4.
       3.2. podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Pzp.
       3.3. wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji.
       3.4. złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania.
       3.5. nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Pzp.
       3.6. nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania oferta, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.
    4. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuje formułę spełnia/nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłanki zawarte w art. 24 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bazagmin.pl/bip_wolka/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach