Przetargi.pl
Remont budynku świetlicy wiejskiej wraz z wyposażeniem w miejscowości Stare Krzywe z przeznaczeniem na utworzenie klubu Senior + dla 15 osób starszych

Gmina Stare Juchy ogłasza przetarg

  • Adres: 19-330 Stare Juchy, Plac 500-lecia
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 876 199 053 , fax. 876 199 053
  • Data zamieszczenia: 2019-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stare Juchy
    Plac 500-lecia 4
    19-330 Stare Juchy, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 876 199 053, fax. 876 199 053
    REGON: 53952600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: WWW.stare-juchy.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku świetlicy wiejskiej wraz z wyposażeniem w miejscowości Stare Krzywe z przeznaczeniem na utworzenie klubu Senior + dla 15 osób starszych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont świetlicy w miejscowości Stare Krzywe z przeznaczeniem na Klub Seniora oraz dostawa wyposażenia do tego klubu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym zakres robót, technologia wykonawstwa zawarty jest w przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiących załączniki do SIWZ. 3. Pełen zakres robót budowlanych, które wykonawca zobowiązany będzie wykonać podany jest, w załączonym do SIWZ przedmiarze robót. 4. Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, zobowiązany będzie do sporządzenia na podstawie przedmiaru robót kosztorysu ofertowego i przedłożenia go Zamawiającemu. 5. Roboty budowlane składające się na przedmiot zamówienia należy wykonywać z należytą starannością, zgodnie ze sztuką budowlaną, zgodnie z dokumentacją techniczną, przedmiarem robót, STWIOR, obowiązującymi Polskimi Normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót. 6. Materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia powinny być fabrycznie nowe i odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu, stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, oraz jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w STWIOR. 7. Podane w opisie przedmiotu zamówienia ewentualne nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 7 oraz art. 29 ustawy Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego. 8. Wszystkie wskazania należy rozumieć, jako określenie minimalnych wymagań parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie a art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów i urządzeń równoważnych. 9. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego, przy czym równoważność oferowanych materiałów i urządzeń w stosunku do wskazanych w dokumentach przetargowych zobowiązany jest wykazać wykonawca. Wykonawca zobowiązany jest uzyskać potwierdzenie równoważności od zamawiającego. 10. Wykonawca musi uwzględnić dodatkowo w ofercie koszty związane z: 1) Urządzeniem zaplecza budowy wraz z doprowadzeniem niezbędnych mediów dla potrzeb budowy. 2) Pełnieniem obsługi geodezyjnej w trakcie realizacji poszczególnych robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące 00/100 złotych) – dotyczy części 1. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert pod rygorem odrzucenia Ofert. 3. Wadium może zostać wniesione w jednej lub kilku z poniższych form: 1) Pieniądzu - wadium zostanie uznane za wpłacone w terminie, jedynie pod warunkiem, że pieniądze znajdą się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Dowód wniesienia wadium powinien być załączony do oferty. 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. 3) Gwarancjach bankowych. 4) Gwarancjach ubezpieczeniowych. 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 6) Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na rachunek bankowy numer 22 9331 0004 0010 0100 0260 0002 Bank Spółdzielczy Ełk oddział Stare Juchy z dopiskiem: Wadium „Remont budynku świetlicy wiejskiej wraz z wyposażeniem w miejscowości Stare Krzywe z przeznaczeniem na utworzenie klubu Senior + dla 15 osób starszych”. 5. Oryginał wniesienia wadium w innej formie niż pieniężnej, należy dołączyć do oferty w osobnej kopercie, a kopię wpiąć do oferty. 6. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Wadium wnoszone w formie gwarancji winno zawierać w swej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie się do zapłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie, bez konieczności dołączania jakichkolwiek dokumentów na wypadek gdyby Wykonawca: 1) W odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o który mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę, jako najkorzystniejszej, 2) Odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 3) Zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 4) Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w zakresie, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach