Przetargi.pl
Remont budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Zawada

Urząd Gminy Zamość ogłasza przetarg

  • Adres: 22-400 Zamość, ul. Peowiaków 92
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2011-05-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Zamość
    ul. Peowiaków 92 92
    22-400 Zamość, woj. lubelskie
    REGON: 00054068200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.mbnet.pl/zamosc
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Zawada
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont istniejącej świetlicy o pow. zabudowy - 335,3 m2 ( zgodnie z załączonym przedmiarem robót ) wraz z wykonaniem przed budynkiem nowych nawierzchni utwardzonych. W miejscu istniejącego utwardzenia zmienia się rodzaj nawierzchni ( istniejącą nawierzchnię asfaltową zamienia się na kostkę betonową ), wydzielając miejsca parkingowe. Od strony wschodniej projektuje się nowe utwardzenia z kostki betonowej - z przeznaczeniem na plac manewrowy i gospodarczy. Odprowadzenie wód opadowych z projektowanych utwardzeń - na teren własny. Projekt przewiduje również likwidację schodów bocznych ( od strony wschodniej ) oraz wykonanie opaski o szerokości 1 m wokół budynku . Opaska z kostki betonowej. W wyniku wykonania nowych nawierzchni przed budynkiem oraz ich ukształtowania likwiduje się barierę dostępności dla osób niepełnosprawnych - wejście główne do świetlicy bezpośrednio z terenu. Istniejący wjazd na teren od strony zachodniej pozostaje bez zmian. Natomiast projektuje się nowy wjazd na posesję - od strony północnej ( z drogi gminnej ).Wykonany będzie z kostki betonowej, prostopadle do jezdni drogi gminnej. Szerokość zjazdu - 5 m, krawędzie zjazdu wyokrąglone łukiem o promieniu 4 m. Zjazd wykonany zostanie w poziomie istniejącego pobocza. Planowana jest wymiana ogrodzenia - w miejscu istniejącego projektuje się nowe - z paneli ogrodzeniowych (2V). Planuje się wykonanie dwóch bram wjazdowych - jedna w miejscu istniejącej od strony zachodniej oraz nowa brama wjazdowa ( w nowoprojektowanym wjeździe ) od strony północnej. Panele ogrodzeniowe wykonane będą z prętów stalowych 5 mm, oczko 50 x 200 mm, wysokość panela 1230 mm, długość 2500 mm. Słupki ogrodzenia - stalowe o przekroju 40x60 mm. Słupki zakotwione w pustakach łaczących i fundamencie betonowym 30x30 cm, zagłębionym 100 cm poniżej terenu. Pomiędzy pustakami łączącymi projektuje się płyty betonowe, które wraz z pustakami będą tworzyły podmurówkę ogrodzenia - wszystkie elementy prefabrykowane. Bramy wjazdowe ( gotowe ) - panelowe dwuskrzydłowe, o wysokości 1500 mm. Skrzydła zamocowane do słupków stalowych o przekroju 80 x 80 mm, zakotwionych w fundamencie betonowym 30x30 cm, na pełną głębokość fundamentu ( t.j. 100 cm poniżej terenu). Termin zakończenia inwestycji 10.07 2012 r. Rozpoczęcie prac wewnątrz budynku od 12.10.2011 r., prace zewnętrzne można rozpocząć po przekazaniu placu budowy. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia obsługi geodezyjnej, wykonania inwentaryzacji powykonawczej i świadectwo charakterystyki energetycznej budynku, koszt powinien być wliczony w ogólną wartość zamówienia i nie podlega odrębnej zapłacie. Gwarancja na wykonany przedmiot zamówienia na okres co najmniej 36 miesięcy. Przed podpisaniem umowy Wykonawca wniesie zabezpieczenie należytego wykonania umowy: w wysokości: 2%Ceny całkowitej podanej w ofercie /brutto/. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach: 1/ pieniądzu (przelew na rachunek bankowy zamawiającego): w Powiatowy Bank Spółdzielczy w Zamościu, Nr konta: 42 9644 0007 2001 0000 0853 0003) 2/ poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kassy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3/ gwarancjach bankowych 4/ gwarancjach ubezpieczeniowych 5/ poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Z 2007 r. nr 42,poz 275 ). 1)Wykonawcy poleca się dokonania wizji lokalnej placu budowy, zapoznania się z przedmiotem zamówienia oraz zawarcia w cenie oferty wszystkich kosztów za roboty niezbędne do prawidłowego ich wykonania, zgodnie z technologią robót określoną Polską Normą oraz Warunkami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót. Przed podpisaniem umowy Wykonawca wniesie zabezpieczenie należytego wykonania umowy: w wysokości: 2%Ceny całkowitej podanej w ofercie /brutto/. 2)Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP, przy maksymalnym ograniczeniu uciążliwości prowadzenia robót prowadzonych u Zamawiającego. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. 3)Wykonawca zapewnienia materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, posiadające aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń obciążają Wykonawcę. 4)Wykonawca zabezpiecza teren robót mając w szczególności na względzie mienie Zamawiającego i własne, w szczególności Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt zabezpieczyć zdemontowane urządzenia, sprzęt oraz materiały. 5)Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego placu budowy z tytułu prowadzonych robót. 6)Wykonawca zabezpiecza teren robót mając w szczególności na względzie mienie Zamawiającego i własne, w szczególności Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt zabezpieczyć zdemontowane urządzenia, sprzęt oraz materiały. 7)Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego placu budowy z tytułu prowadzonych robót. 8) Materiały uzyskane z rozbiórki Wykonawca przekazuje Zamawiającemu, lub jego przedstawicielowi 9) Wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania robót stanowiących przedmiot zamówienia zainstaluje liczniki zużycia wody i liczniki zużycia energii. Rozliczenie Wykonawcy z tytułu zużycia wody i energii nastąpi po odbiorze robót na podstawie wskazań zainstalowanych liczników. 10) Po wykonaniu przez Wykonawcę robót przewidzianych niniejszą SIWZ Zamawiający dokona ich odbioru. Celem odbioru jest sprawdzenie należytego wykonania tych robót, tzn. zgodnie z projektem budowlanym oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, przy uwzględnieniu wszystkich pozycji wynikających z przedmiaru robót. 11)Podpisanie przez strony bez zastrzeżeń Końcowego Protokołu Odbioru uważa się za termin wykonania robót. Jeżeli w trakcie odbioru zostaną ujawnione wady przedmiotu odbioru lub jego niekompletność, strony wpiszą je do Końcowego Protokołu Odbioru i wyznaczą termin do ich usunięcia. W takiej sytuacji za dzień końcowego odbioru przyjmuje się dzień, w którym strony podpisały Protokół Odbioru Usunięcia Wad. 12) Przed przystąpieniem do końcowego odbioru robót Wykonawca przedstawia Zamawiającemu protokoły z wykonanych prób i badań jakie były niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia, certyfikaty lub atesty na zastosowane materiały, dokumentację dotyczącą wykonanych robót budowlanych, ( inwentaryzacja powykonawcza).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mbnet.pl/zamosc
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach