Przetargi.pl
Remont budynku świetlicy w miejscowości Michalków, gmina Terespol.

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 21-550 Terespol, ul. Wojska Polskiego 47
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. (083) 3761220 , fax. (083) 3761229
  • Data zamieszczenia: 2009-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    ul. Wojska Polskiego 47 47
    21-550 Terespol, woj. lubelskie
    tel. (083) 3761220, fax. (083) 3761229
    REGON: 03001088303221
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.terespol.ug.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku świetlicy w miejscowości Michalków, gmina Terespol.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wykonanie: robót remontowych wewnętrznych i zewnętrznych z ułożeniem podłóg, malowaniem ścian i sufitów, wymianą instalacji elektrycznej, rozbiórką pieców kaflowych, budową kominka, ułożeniem izolacji oraz wykonaniu robót zewnętrznych ociepleniem budynku wełną mineralną, ułożeniem elewacji z desek, obłożeniem cokołu tynkiem mineralnym i schodów wejściowych płytkami antypoślizgowymi mrozoodpornymi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w: - przedmiarze robót świetlicy wiejskiej w Michalkowie - załącznik nr 1a do SIWZ, - szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych świetlicy wiejskiej w Michalkowie - załącznik nr 1b do SIWZ,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający odstepuje od wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty tj. budowy, przebudowy lub remontu budynku użyteczności publicznej o wartości ni mniejszej niż 40 000,00 zł każda. - dysponują lub będą dysponować narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia :tj. samochód dostawczy, zestaw rusztowań, - kierownik budowy posiada uprawnienia budowlane i aktualne zaświadczenie przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego w oparciu o art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów oraz urbanistów ( Dz.U. z 2001,Nr 5, poz. 42 ze zm.), c) znajdują się w sytuacji ekonomiczno finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę 40 000,00 PLN, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia zgodnie z art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 2) Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnienie warunków: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej, dwie roboty tj: budowy, przebudowy lub remontu budynku użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 40 000,00 zł każda, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, c)wykaz niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca (minimum), tj .- samochód dostawczy, zestaw rusztowań, d)pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, w/w pkt. b, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, e)kopia uprawnień budowlanych i aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego w oparciu o art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów oraz urbanistów (Dz.U. z 2001,Nr 5, poz. 42 ze zm.), f)informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadających środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę 40 000,00 PLN, wystawionej nie wcześnie niż 3 miesięcy przed upływem składania ofert, g)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 oraz o nie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.) załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena będzie dokonywana na podstawie złożonych dokumentów w formie spełnia/ nie spełnia. 3) Zamawiający wyklucza z postępowania Wykonawcę, który nie spełnia wymaganych warunków oraz jeżeli stwierdzi, że dostarczone przez niego informacje istotne dla prowadzonego postępowania są nieprawdziwe. 4) Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej powinien złożyć dokumenty zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz.U. z 2006 r. ,Nr 87,poz 605). 5) Dopuszcza się możliwość składania oferty wspólnej przez dwóch lub więcej Wykonawców w rozumieniu art. 23 ustawy. W przypadku złożenia oferty wspólnej, każdy z Wykonawców musi oddzielnie udokumentować spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4. Wymagania określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy Wykonawcy mogą spełniać wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o zamówienie albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnienie warunków: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej, dwie roboty tj: budowy, przebudowy lub remontu budynku użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 40 000,00 zł każda, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, c)wykaz niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca (minimum), tj. samochód dostawczy, zestaw rusztowań, d)pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, w/w pkt. b, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, e)kopia uprawnień budowlanych i aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego w oparciu o art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów oraz urbanistów (Dz.U. z 2001,Nr 5, poz. 42 ze zm.), f) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadających środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę 40 000,00 PLN, wystawionej nie wcześnie niż 3 miesięcy przed upływem składania ofert, g)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 oraz o nie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.) załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena będzie dokonywana na podstawie złożonych dokumentów w formie spełnia/ nie spełnia. 3) Zamawiający wyklucza z postępowania Wykonawcę, który nie spełnia wymaganych warunków oraz jeżeli stwierdzi, że dostarczone przez niego informacje istotne dla prowadzonego postępowania są nieprawdziwe. 4) Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej powinien złożyć dokumenty zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz.U. z 2006 r. ,Nr 87,poz 605). 5) Dopuszcza się możliwość składania oferty wspólnej przez dwóch lub więcej Wykonawców w rozumieniu art. 23 ustawy. W przypadku złożenia oferty wspólnej, każdy z Wykonawców musi oddzielnie udokumentować spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4. Wymagania określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy Wykonawcy mogą spełniać wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o zamówienie albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.terespol.netbip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach