Przetargi.pl
Remont budynku stacji hydrologiczno-meteorologicznej w Kaliszu przy ul. Róży Wiatrów 16 Nr sprawy: OPo/DZP/05/PN/RB/DA/um./09

Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej ogłasza przetarg

  • Adres: 01-673 Warszawa, ul. Podleśna 61
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. (022) 5694100/101 , fax. (022) 8345466, 5694325
  • Data zamieszczenia: 2009-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej
    ul. Podleśna 61 61
    01-673 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. (022) 5694100/101, fax. (022) 8345466, 5694325
    REGON: 00008050700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.imgw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka badawczo-rozwojowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku stacji hydrologiczno-meteorologicznej w Kaliszu przy ul. Róży Wiatrów 16 Nr sprawy: OPo/DZP/05/PN/RB/DA/um./09
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu budynku stacji hydrologiczno-meteorologicznej w Kaliszu przy ul. Róży Wiatrów 16. Zakres prac przewidzianych do wykonania obejmuje: roboty ogólnobudowlane, roboty elektryczne oraz wymianę centralnego ogrzewania. Szczegółowy opis robót do wykonania znajduje się w załączonych do SIWZ opracowaniach: Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót, projekty budowlano-wykonawcze oraz przedmiary robót dla poszczególnych rodzajów robót (branża ogólnobudowlana, elektryczna i sanitarna).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zmówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Pzp, a mianowicie: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. a. Wykonawcy wykażą, że wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 robotę budowlaną (remont) o wartości minimum 300 000 zł brutto odpowiadającą swoim rodzajem i zakresem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem wartości, daty i miejsca wykonania zamówienia oraz załączą dokumenty potwierdzające, że robota (roboty) została wykonana należycie. Przez robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i zakresem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia należy rozumieć remont budynku użyteczności publicznej lub budynku mieszkalnego. b. Wykonawcy wykażą, że dysponują minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami budowlanymi, która jest wpisana na aktualną listę właściwej Izby Samorządu Zawodowego, minimum 1 osobę posiadającą uprawnienia w specjalności elektrycznej do 1 kV oraz minimum 1 osobę posiadającą uprawnienia w specjalności instalacji sanitarnych zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane. Wykonawcy zobowiązani są wskazać imiennie osoby z wymienionych branż. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. a. Wykonawcy wykażą, że posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust. 1 i ust. 2 Pzp. UWAGA: Zamawiający będzie oceniał spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów dostarczonych przez Wykonawcę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty: 1. Oferta na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Pzp na druku stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu Zaświadczenia winny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik. 6. Zatwierdzony wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. 7. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zawierający minimum 1 robotę budowlaną (remont) o wartości minimum 300 000 zł brutto odpowiadającą swoim rodzajem i zakresem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem wartości, daty i miejsca wykonania zamówienia wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że robota (roboty) została wykonana należycie. Przez robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i zakresem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia należy rozumieć remont budynku użyteczności publicznej lub budynku mieszkalnego (wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ). 8. Wykaz osób (wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ), które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia (kierujące wykonywaniem prac) wraz z dokumentami potwierdzającymi kwalifikacje tych osób do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie tj. minimum 1 osobę posiadającą uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami budowlanymi, która jest wpisana na aktualną listę właściwej Izby Samorządu Zawodowego, minimum 1 osobę posiadającą uprawnienia w specjalności elektrycznej do 1 kV oraz minimum 1 osobę posiadającą uprawnienia w specjalności instalacji sanitarnych zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane. Wykonawca zobowiązany jest wskazać imiennie osoby z wymienionych branż. 9. Aktualna polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej. 10. Wypełnione przedmiary robót ogólnobudowlanych, elektrycznych i sanitarnych dla remontu będącego przedmiotem zamówienia - załączniki nr 6, 7, 8). Wszystkie powyżej wymienione dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. 11. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3 i 4- składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b. nie orzeczono wobec Wykonawcy zakazu ubiegania się o zamówienie; c. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty, o których mowa w pkt. 11 a) i 11 b) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 11 c) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 11, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imgw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach