Przetargi.pl
Remont budynku Sądu Rejonowego w Wałczu przy ul. Bydgoskiej 13

Sąd Rejonowy w Wałczu ogłasza przetarg

  • Adres: 78-600 Wałcz, ul. Sądowa 2
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-67 2583022 , fax. 0-67 2583022
  • Data zamieszczenia: 2013-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Wałczu
    ul. Sądowa 2 2
    78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie
    tel. 0-67 2583022, fax. 0-67 2583022
    REGON: 00032264300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku Sądu Rejonowego w Wałczu przy ul. Bydgoskiej 13
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót obejmuje w szczególności: 1) Remont elewacji na całej elewacji budynku: - Postawienie i rozebranie rusztowania o wysokości do 10m, - oczyszczenie mechaniczne i zmycie starego podłoża, - gruntowanie starego podłoża emulsją gruntującą, - przyklejenie warstwy siatki, - wykonanie tynku cienkowarstwowego (tynk mineralny o uziarnieniu 2-3 mm baranek), - malowanie elewacji farbą silikonową z efektem lotosu. 2) Remont dachu: - rozebranie uszkodzonej podbitki z desek, - ułożenie nowej podbitki z desek, - malowanie farba olejna rynien i rur spustowych. 3) Remont cokołu z płytek klinkierowych (25x6 cm cokół elewacji) na całej elewacji budynku: - rozebranie odspojonych i uszkodzonych płytek, - zagruntowanie podłoża emulsją gruntującą, - ułożenie nowych płytek w miejscach odspojeń. 4) Remont schodów ( wejście główne) : - rozebranie odspojonych i uszkodzonych płytek, - rozebranie odspojonych i uszkodzonych płytek cokołowych, - zagruntowanie podłoża emulsją gruntującą, - ułożenie nowego cokołu w miejscach odspojeń z płytek klinkierowych, - ułożenie nowych płytek klinkierowych (30x30 cm) o współczynniku antypoślizgowości R=11 i wyżej. 5) Remont schodów (zejście do kotłowni): - rozebranie odspojonych i uszkodzonych płytek (schody), - rozebranie odspojonych i uszkodzonych płytek ściennych, - zagruntowanie podłoża emulsją gruntującą, - licowanie ścian płytkami klinkierowymi, - ułożenie nowych płytek klinkierowych (30x30 cm) o współczynniku antypoślizgowości R=11 i wyżej, - malowanie dwukrotne balustrady farba olejną, - osadzenie nowych wycieraczek metalowych. 6) Wymiana drzwi do kotłowni (drzwi metalowe) 1 szt. 7) Remont podjazdu dla niepełnosprawnych: - rozebranie odspojonych i uszkodzonych płytek, - zagruntowanie podłoża emulsją gruntującą, - ułożenie nowych płytek klinkierowych (30x30 cm)o współczynniku antypoślizgowości R=12 i wyżej, - malowanie dwukrotne balustrady farba olejną, - wymiana drzwi drewnianych pełnych. 8) Remont ogrodzenia od strony jeziora: - częściowa wymiana siatki i słupków, - malowanie ogrodzenia farbą olejną, - malowanie balustrady przy parkingu farbą olejną. 9) Remont ogrodzenia od strony frontowej zachodniej i wschodniej: - odbicie odparzonych tynków i wykonanie nowych kategorii III, - malowanie tynku ogrodzenia farbą emulsyjną, - przemurowanie słupów z cegły klinkierowej (2x2 cegły), - demontaż i montaż przęseł stalowych ogrodzeniowych oraz bram. 10) Wymiana daszków nad wejściem dla osób niepełnosprawnych i wejściem do piwnicy: - demontaż zadaszenia z elementów stalowych krytych blachą, - montaż zadaszenia z elementów stalowych pokrytego płytą poliwęglanową jednokomorową. 11) Remont tarasu: - odbicie odparzonych tynków, - rozebranie posadzki z płytek, - wykonanie izolacji przeciwwodnej z trzech warstw papy izolacyjnej na lepiku asfaltowym na zimno, - gruntowanie powierzchni pod tynk w miejscach odbitego tynku, - uzupełnienie podkładów pod tynki, - wykonanie tynku cienkowarstwowego tynk mineralny o uziarnieniu baranek 2-3 mm, - malowanie elewacji farbą silikonową z efektem lotosu, - ułożenie nowych płytek (30x30 cm)o współczynniku antypoślizgowości R=11 i wyżej. 12) Likwidacja okienek w ścianie na parterze: - rozebranie obicia ścian drewnianych, - wykonanie ścianek szkieletowych z płyt GKB na szkielecie metalowym wypełnionym wełną mineralną. 13) Naprawa pęknięć na ścianach i sufitach: - wykucie bruzd o szerokości 100 mm i głębokości 100 mm, - wykonie gładzi gipsowej na tynku pierwsza warstwa, - montaż narożników ochronnych, - wykonanie gładzi gipsowej druga warstwa. 14) Wymiana pękniętych płytek w łazienkach i na podłogach: - miejscowa wymiana płytek na podłogach, - miejscowa rozbiórka płytek ściennych w łazience, - ułożenie nowych płytek w miejsce rozebranych. 15) Malowanie pomieszczeń w budynku Sądu: - miejscowe wykonanie tynków cienkowarstwowych z tynku mineralnego o grubości 3 mm na ścianach, - malowanie dwukrotne ścian farba emulsyjną z przygotowaniem podłoża, - malowanie dwukrotne sufitów farba emulsyjną z przygotowaniem podłoża - wnoszenie i wynoszenie mebli lub osłanianie mebli, urządzeń, drzwi, okien folią zabezpieczającą, - porządkowanie pomieszczeń po robotach malarskich. 16) Wymiana kasetonów sufitowych: - demontaż starych i montaż nowych kasetonów, - montaż opraw oświetleniowych w kasetonowych sufitach podwieszanych. 17) Malowanie pomieszczeń piwnic: - przetarcie istniejących tynków wewnętrznych, - dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych. 18) Remont posadzki holu na parterze budynku: - rozbiórka posadzki z płytek, - wyrównanie podłoża podkładziny z płytek, - wykonanie posadzki z płytek (kamień naturalny) o współczynniku antypoślizgowości R=9 i wyżej na zaprawie klejowej, - wykonanie cokolika o wysokości 10 cm (kamień naturalny). 19) Remont posadzki holu na I piętrze budynku: - rozbiórka posadzki z wykładziny z tworzyw sztucznych, - rozebranie podłogi drewnianej, - wykonanie ślepej podłogi z płyt wiórowych - przygotowanie podłoża pod podkładziny z płytek, - wykonanie posadzki z płytek (kamień naturalny) o współczynniku antypoślizgowości R=9 i wyżej na zaprawie klejowej, - wykonanie cokolika o wysokości 10 cm (kamień naturalny). 20) Wymiana wykładziny dywanowej na wykładzinę PCV: - rozebranie posadzek z wykładziny dywanowej, - montaż wykładzin z tworzyw sztucznych z warstwą izolacyjną, - wynoszenie i wnoszenie mebli itp. 21) Wymiana wykładziny PCV na schodach na panele parkietowe: - demontaż wykładziny PCV na schodach, - montaż paneli parkietowych na schodach, - malowanie balustrad schodó 22) Przemurowanie kominów: - demontaż obróbek kominów, - wykonanie nowych obróbek kominowych z blachy cynkowej, - przemurowanie kominów z cegły. 23) Wymiana opaski wokół budynku: - skucie mechaniczne opaski betonowej, - usunięcie warstwy ziemi urodzajnej, - wykonanie nowej opaski betonowej z kostki polbrukowej o gr. 6 cm. 24) Likwidacja zagłębień po wyciętym drzewie na parkingu: - skucie powierzchni z betonu niezbrojonego, - wykonanie powierzchni z kostki polbrukowej. 25) Wywóz gruzu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452161122
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona akceptowalną formą wadium w kwocie 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące zł 00 /100) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) Pieniądzu-przelewem na konto Zamawiającego, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ,z późn. zm.). 2. Wadium w noszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy (konto Sądu Rejonowego w Wałczu) numer konta: 15101015990192591391200000 z zalecanym dopiskiem: wadium dotyczące sprawy ZP/PN/2/2013. Koszt wniesienia wadium ponosi Wykonawca. 3. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy złożyć w formie oryginału w kasie Zamawiającego czynnej w godzinach od 8.00 do 11.00 i od 12.00-14.00 mieszczącej się w budynku Sądu Rejonowego przy ul. Sądowa 2 na parterze. Prosimy nie załączać oryginału gwarancji ani poręczenia do oferty. 4. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4 a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych bez potwierdzenia tych okoliczności. Termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, miejsce i termin zwrotu gwarancji. 5. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 4 września 2013 r., do godz.11 00. Decyduje data wpływu środków do Zamawiającego. 6. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 7. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 8. Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 46 ust. 1 i 1 a. 9. Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 46 ust. 2. 10. Wykonawca, którego oferta została wybrana, straci wadium wraz z odsetkami w przypadku o którym mowa w art.46 ust. 4a i 5. 11. W ofercie prosimy podać formę i datę, w jakiej zostało wniesione wadium lub złożyć wraz z ofertą dowód wniesienia wadium w formie np. kopii potwierdzenia złożenia oryginału dokumentu w kasie sądu, kopii wniesionej gwarancji, poręczenia lub polecenia przelewu (podanie tych informacji jest pożądane, lecz nie jest to warunek konieczny).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.walcz.sr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach