Sąd Rejonowy w Starogardzie Gdańskim ogłasza przetarg
- Adres: 83-200 Starogard Gdański, ul. Kościuszki
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 58 777-46-58 , fax. 58 777-46-472
- Data zamieszczenia: 2019-06-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Starogardzie Gdańskim
ul. Kościuszki 30
83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie
tel. 58 777-46-58, fax. 58 777-46-472
REGON: 32189100000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.starogard-gd.sr.gov.pl/category/zamowienia-publiczne
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Sądownictwo
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont budynku Sądu Rejonowego w Starogardzie Gdańskim (cześć południowa od wschodu oraz druga część wschodniej) oraz remont instalacji wentylacji w części pomieszczeń biurowych na piętrze budynku - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana pn.: Remont budynku Sądu Rejonowego w Starogardzie Gdańskim (cześć południowa od wschodu oraz druga część wschodniej) oraz remont instalacji wentylacji w części pomieszczeń biurowych na piętrze budynku. 2. Budynek znajduje się w strefie ochrony zabytków B i objęty jest ochroną konserwatorską na podstawie ustaleń planu zagospodarowania przestrzennego. 3. Obiekt objęty inwestycją podlega ochronie konserwatorskiej na mocy wpisu 108 z 1959-07-08 układ urbanistyczny Starego Miasta Starogardu Gdańskiego. Znajduje się także w miejskiej ewidencji zabytków Starogardu Gdańskiego. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ do pobrania ze strony Zamawiającego: www.starogard-gd.sr.gov.pl/category/zamowienia-publiczne/ 5. W przypadku wskazania w dokumentacji projektowej, STWiORB, przedmiarach oraz Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do SIWZ) znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, a także norm, aprobat technicznych oraz systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej, STWiORB, przedmiarach oraz opisie przedmiotu zamówienia; pod warunkiem, że zapewnią one realizację robót zgodnie z dokumentacją projektową, STWiORB, przedmiarami i zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, STWiORB, przedmiarach oraz opisie przedmiotu zamówienia, oraz będą zgodne pod względem: a) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne oraz liczba elementów składowych), b) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), c) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), d) parametrów technicznych( np. wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, itp.), e) parametrów bezpieczeństwa użytkowania, f) standardów emisyjnych. 6. Wykonawca, który zdecyduje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, elementy, systemy, itp. spełniają wymagania określone przez Zamawiającego oraz zwrócić się z zapytaniem czy Zamawiający uzna zaproponowane rozwiązania za równoważne przy współudziale autora dokumentacji technicznej i/lun inspektora nadzoru. 7. Dokumentacja techniczna została sporządzona z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych i projektowana z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników. 8. Zamawiający zastrzega, aby zastosowane do budowy materiały posiadały ważne aprobaty techniczne certyfikaty bezpieczeństwa i atesty higieniczne. 9. Zamawiający dopuszcza przy realizacji zamówienia zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych co do jakości i surowców użytych do ich wykonania do materiałów i urządzeń podanych w dokumentacji projektowej pod warunkiem ich zatwierdzenia przez Zamawiającego. 10. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom wraz z podaniem ich nazw o ile są mu znane. Wykonawca odpowiada za działania i zaniechania ewentualnych podwykonawców jak za własne. Przedmiot zamówienia obejmuje: Remont budynku Sądu Rejonowego w Starogardzie Gdańskim (cześć południowa od wschodu oraz druga część wschodniej) oraz remont instalacji wentylacji w części pomieszczeń biurowych na piętrze budynku Obiekt objęty inwestycją podlega ochronie konserwatorskiej na mocy wpisu 108 z 1959-07-08 układ urbanistyczny Starego Miasta Starogardu Gdańskiego. Znajduje się także w miejskiej ewidencji zabytków Starogardu Gdańskiego. Budynek w całości jest ceramiczny. Projekt został sporządzony pod nazwą: „Remont elewacji z renowacją, konserwacją i częściową wymianą stolarki okiennej budynku przy ul. Kościuszki 30, Sąd Rejonowy w Starogardzie Gdańskim Dostosowanie głównego wejścia do budynku dla ruchu osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.”. Cześć z tych zadań zostało już wcześniej zrealizowanych: • obróbki blacharskie przy remoncie dachu, • naprawa schodów zewnętrznych, • izolacja ścian fundamentowych, • platforma schodowa, • podjazd dla osób niepełnosprawnych, • wymiana/ renowacja stolarki elewacyjnej, • remont części elewacji ceglanej zewnętrznej tj. ścianę wschodnią, ścianę północną oraz ścianę zachodnią z częścią południową. Przedmiotowe postępowanie przetargowe obejmuje tylko remont części południowej od wschodu oraz druga część wschodniej, a także remont instalacji wentylacji w części pomieszczeń biurowych na piętrze budynku Zakres ten przedstawiono na rysunku pn. Mapa. W przypadku remontu instalacji wentylacji zakres prac obejmuje: 1. Wykonanie instalacji wentylacyjnej wyciągowej mechanicznej dla trzech pomieszczeń biurowych z podłączeniem do istniejącego przewodu wentylacyjnego. 2. Montaż instalacji elektrycznej zasilającej wentylator, 3. Wykonanie zabudowy z płyt g.k. projektowanej instalacji wentylacyjnej, 4. Wykonanie naprawy tynku i malowanie ścian i sufitu w obrębie nowej instalacji wentylacyjnej - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium w niniejszym postępowaniu wynosi: 8 000,00 PLN 2. Zamawiający żąda wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu (przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku BGK nr: 92 1130 1017 0021 1001 0490 0004 – w tytule przelewu należy podać nazwę niniejszego zamówienia oraz numer Zadania z dopiskiem „WADIUM”), 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 3. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz.110) 4. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 2. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 3. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Ulkowy wraz z wyposażeniem.
Dodano: 2024-03-27 - Realizacje zadania pn. Remont budynku dawnego klasztoru Sióstr Elżbietanek -obecnie budynku Szpitala Puckiego wpisanego do gminnej ewidencji zabytków
Dodano: 2024-03-25 - Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej nr 3 przy ul. Jana Matejki 1 w Pruszczu Gdańskim
Dodano: 2024-03-07 - Rozbudowa i przebudowa budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej przy ul. Niepodległości 9 w Pruszczu Gdańskim
Dodano: 2024-03-07 - Budowa zespołu budynków użyteczności publicznej wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą towarzyszącą – Etap I z opcją
Dodano: 2024-02-02 - Adaptacja dawnego budynku szkoły przy ul. 10 lutego 26 w Gdyni na Centrum Nowoczesnego Seniora z opcją
Dodano: 2023-08-25 - Przebudowa pomieszczeń szkoły w budynku nr 21 na terenie Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego im. prof. T. Bilikiewicza w Gdańsku– znak sprawy Adm 15/2023
Dodano: 2023-07-10 - „Remont pomieszczeń świetlicy wiejskiej w Gardnie Wielkiej w celu utworzenia Klubu Senior + II”
Dodano: 2023-07-07 - Remont pomieszczeń świetlicy wiejskiej w Gardnie Wielkiej w celu utworzenia Klubu Senior +
Dodano: 2023-06-13 - Wykonanie przebudowy wnętrza budynku B wraz ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczeń zlokalizowanych w piwnicy w AWFiS w Gdańsku przy ul. Kazimierza Górskiego 1 i z robotami towarzyszącymi
Dodano: 2023-05-19