Przetargi.pl
REMONT BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W ROPCZYCACH - 2009 r.

Sąd Okręgowy w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-959 Rzeszów, Pl. Śreniawitów 3
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 8756200 , fax. 017 8756299
  • Data zamieszczenia: 2009-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Rzeszowie
    Pl. Śreniawitów 3 3
    35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 017 8756200, fax. 017 8756299
    REGON: 00032425700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.rzeszow.so.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W ROPCZYCACH - 2009 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    --------1. Przedmiotem zamówienia jest remont budynku Sądu Rejonowego w Ropczycach na podstawie dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych pod nazwą:Remont budynku Sądu Rejonowego w Ropczycach - 2009 r, porządzonej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2.09.2004 r. (DZ.U.04.202.2072 - wraz z późniejszymi zmianami), obiektu użyteczności publicznej tj. siedziby Sądu Rejonowego w Ropczycach, 39-100 Ropczyce ul. Słowackiego 7, znak sprawy: IR-2622-RO/ 1 /09 obejmujący następujący zakres: roboty remontowe ogólno-budowlane / parter budynku pom. 3 do 14 wraz z wejściem głównym i korytarzem str. prawa/ . -------- 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany jest zgodnie z art.29, art.30 i art. 31 ustawy PZP z dnia 29 stycznia 2004 r. z późniejszymi zmianami w dokumentacji projektowej i w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych pod nazwą Remont budynku Sądu Rejonowego w Ropczycach - 2009 r. Przedmiot zamówienia wykonawca musi wykonać w oparciu o dokumentację projektową pod nazwą: Remont budynku Sądu Rejonowego w Ropczycach - 2009 r., w sposób określony w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. --------3.Wykonanie przedmiotu zamówienia będzie mieć następujące utrudnienia: wszystkie roboty powodujące nadmierną ilość hałasu muszą być wykonywane po godzinie 15.15 lub uzgodnione terminowo z Prezesem Sądu Rejonowego w Ropczycach. --------4.Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, zwana dalej SIWZ wraz z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, (wersja elektroniczna ) jest dostępna nieodpłatnie w zakładce PRZETARGI na stronie internetowej http://bip.rzeszow.so.gov.pl/. Na wniosek Wykonawcy Zamawiający przekaże pisemną wersję SIWZ wraz z załącznikami po uiszczeniu opłaty w wysokości 100 zł ( brutto ) na nr konta NBP O/O Rzeszów 28 1010 1528 0003 0322 3000 0000, lub za zaliczeniem pocztowym. Koszty przekazania ponosi Wykonawca. Dokumentacja może służyć Wykonawcy jedynie do przygotowania oferty - nie może być wykorzystywana w innym celu. --------5. Od Wykonawców oczekuje się starannego zapoznania się z dokumentacją projektową, a także dokonania wizji lokalnej na terenie remontowanego budynku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452161122
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Składający ofertę Wykonawca wniesie wadium w wysokości 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych), przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 - j.t. z późniejszymi zmianami). 3. Wadium Wykonawca wnosi przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: NBP O/ Rzeszów 64 1010 1528 0003 0313 9120 0000. W przypadku wpłaty wadium na rachunek bankowy uważa się, że termin określony w pkt XII ust.3 został dotrzymany, jeżeli przed jego upływem zostało uznane konto zamawiającego. 5. Wadium w formie poręczeń lub (i) gwarancji, wykonawca musi złożyć w formie oryginału w Oddziale Inwestycji i Remontów Sądu Okręgowego w Rzeszowie, 35-046 Rzeszów, ul. Hetmańska 2, pokój nr 17. 6. Nie należy załączać oryginału gwarancji ani poręczenia do oferty ! 7. Poręczenie lub(i) gwarancja musi zawierać wszystkie określone ustawą PZP przypadki zatrzymania wadium przez zamawiającego oraz zapewnić bezwarunkową wypłatę przez Gwaranta (Poręczyciela) na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego pełnej kwoty wadium w przypadkach wymienionych w art. 46, ust.5 ustawy PZP. 8. W przypadku wniesienia protestu po upływie terminu składania ofert bieg terminu związania ofertą ulega zawieszeniu do czasu ostatecznego rozstrzygnięcia protestu. O zawieszeniu biegu terminu związania ofertą zamawiający informuje niezwłocznie wykonawców, którzy złożyli oferty. Zamawiający w dowolnym czasie, jednak nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadiów wezwie wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy, po ostatecznym rozstrzygnięciu protestu. 9. Zwrot lub zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z zasadami art. 46 ustawy PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24, ust. 1 i 2 ustawy PZP oraz spełniający warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 22, ust. 1 ustawy PZP. --------III.2.1. Ubiegający się o udział w niniejszym postępowaniu wykonawca musi wykazać, że spełnia następujące warunki: --------III.2.1.1 posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ; --------III.2.1.1 a) Wykonawca musi wykazać, że prowadzi działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach Ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej ( Dz. U. 173, poz. 1807 z późniejszymi zmianami). --------III.2.1.2. Wykonawca musi wykazać, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia ze szczególnym uwzględnieniem doświadczenia w zakresie wykonywania izolacji, tynków renowacyjnych, szpachlowania i technik malarskich w technologii Remmers i Sto lub równoważnych. --------III.2.1.2.a) Wykonawca musi wykazać, że wykonał co najmniej jedno zamówienie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia (poprzez rodzaj robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia trzeba rozumieć wykonanie robót budowlanych zdefiniowanych w ustawie Prawo budowlane) przez wykonawcę na kwotę minimum 500 tysięcy zł. brutto z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania wraz z potwierdzeniem, że roboty te zostały wykonane należycie,. --------III.2.1.2.b) Wykonawca musi wykazać, że dysponuje uprawnioną osobą na stanowisko kierownika budowy. W tym celu wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobą z uprawnieniami do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów (zgodnie z ustawą Prawo Budowlane), legitymują się wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego i wpisem do centralnego rejestru osób uprawnionych o którym mowa w art.88a, ust. 1, pkt. 3, lit.a ustawy Prawo budowlane ( wpis na listę do centralnego rejestru dotyczy osób, które uzyskały uprawnienia budowlane po dniu 1.01.1995 r.). --------III.2.1.3.znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; --------III.2.1.3.a) Wykonawca musi wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 100 tysięcy złotych na rachunku bankowym lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej w której wykonawca posiada rachunek. --------UWAGA: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki udziału w postępowaniu określone w punkcie III.2.1.1 oraz III.2.1.1.a) każdy z wykonawców musi spełnić indywidualnie, natomiast warunki udziału w postępowaniu określone w pozostałych punktach od III.2.1.2. do III.2.1.3.a) wykonawcy mogą spełnić łącznie. --------Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu wymaganych od wykonawców przez Zamawiającego w punkcie III.2.1. zostanie dokonana na podstawie żądanych w przedmiotowym postępowaniu oświadczeń i dokumentów ( jak w pkt III.2.2 ) potwierdzających spełnienie warunków udziału w niniejszym postępowaniu wg formuły SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: --------III.2.2 Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia przez Wykonawcę wraz z ofertą niżej wymienionych oświadczeń i dokumentów : --------III.2.2.1. oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP w związku z art. 24 ustawy PZP ( wymagane złożenie zgodnie z załącznik nr 5 do SIWZ). Oświadczenie niniejsze wykonawca musi złożyć w oryginale w języku polskim. --------III.2.2.2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pt III.2.2.2, winien przedłożyć dokument lub dokumenty wystawione w kraju , w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju , w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie III.2.2.2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu z punktu III.2.1.1 i III.2.1.1.a) wymagane dokumenty wymienione w punkcie III.2.2.2 każdy wykonawca musi złożyć oddzielnie. --------III.2.2.3. --------a) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania ( wykonawca musi wypełnić i załączyć do oferty tabelę Zał. Nr 6 do SIWZ ) wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Niniejsze jest potrzebne na potwierdzenie spełnienia warunku z punktu III.2.1.2. oraz III.2.1.2.a. --------b) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz posiadanych uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia, - w związku z tym wykonawca musi wypełnić i załączyć do oferty tabelę Zał. Nr 3 do SIWZ , a na potwierdzenie uprawnień budowlanych do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie osoby pełniącej funkcję kierownika budowy ( zgodnie z opisanym warunkiem w punkcie III.2.1.2.b) ) wykonawca musi złożyć następujące dokumenty: - dokument uprawnień budowlanych, - wpis w drodze decyzji do centralnego rejestru o którym mowa w art. 88 a, ust. 1, pkt 3, lit a, ( dotyczy tylko tych osób, które uprawnienia budowlane uzyskały po dniu 1.01.1995r. ). - wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę izbę, z określonym w nim terminem ważności. W przypadku kiedy wykonawca w tab. Nr 2 załącznika nr 3 do SIWZ wskazał osoby którymi będzie dysponował, musi złożyć do oferty obowiązkowo pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty z punktu III.2.2.3. , które złożą Wykonawcy muszą potwierdzać co najmniej łączne spełnienie warunków udziału w postępowaniu wymienionych w pkt od III.2.1.2. do III.2.1.2.b). --------III.2.2.4. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty z punktu III.2.2.4, które złożą Wykonawcy muszą potwierdzać co najmniej łączne spełnienie warunków udziału w postępowaniu wymienionych w pkt od III.2.1.3.do III.2.1.3.a) . Dokumenty z punktu III.2.2.2, III.2.2.3. i III.2.2.4. są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokument sporządzony w języku obcym, składany jest wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczony przez wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.rzeszow.so.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach