Przetargi.pl
Remont budynku Sądu Rejonowego w Łańcucie

Sąd Rejonowy ogłasza przetarg

  • Adres: 37-100 Łańcut, ul. Grunwaldzka 10
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 22 42 300 , fax. 17 22 42 355
  • Data zamieszczenia: 2013-10-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy
    ul. Grunwaldzka 10 10
    37-100 Łańcut, woj. podkarpackie
    tel. 17 22 42 300, fax. 17 22 42 355
    REGON: 00032438100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://lancut.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku Sądu Rejonowego w Łańcucie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na podstawie dokumentacji obejmującej : 1) Projekt wykonawczy Przebudowa części pomieszczeń budynku Sądu Rejonowego w Łańcucie wraz z przebudową instalacji wewnętrznych: - Bezpieczeństwo i ochrona zdrowia - Inwentaryzacja pomieszczeń objętych zakresem opracowania, - Projekt Architektoniczno - Budowlany, - Projekt Konstrukcji, - Projekt Instalacji Elektrycznych, - Projekt Instalacji Sanitarnych, 2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych: - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych- branża ogólnobudowlana, - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - branża instalacji wod. - kan. - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - branża instalacji elektrycznych. 3) Przedmiar robót - Przedmiar - branża ogólnobudowlana - Przedmiar instalacje elektryczne - Przedmiar instalacje sanitarne
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452161122
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium (zgodnie z art.45 ust.4 ustawy Pzp) w wysokości 15 000,00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 - t.j. z późniejszymi zmianami). 3. Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy nr: 66 1010 1528 2000 5113 9120 0000 W przypadku wpłaty wadium na rachunek bankowy uważa się, że termin określony w pkt XII ust.3 został dotrzymany, jeżeli przed jego upływem zostało uznane konto Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wadium w formie poręczeń lub/i gwarancji, Wykonawca składa w formie oryginału przed upływem terminu składania ofert, w Sądzie Rejonowym w Łańcucie, 37-100 Łańcut ul. Grunwaldzka 10, pok . 25 w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 10.00 oraz 12.00 - 14.30. 6. Do oferty należy dołączyć kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium 7. Poręczenie lub/i gwarancja musi zawierać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie Gwaranta (Poręczyciela), do zapłaty na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, wzywające do wypłaty pełnej kwoty wadium powstałe na skutek okoliczności określonych w ustawie 8. Zwrot lub zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z zasadami art.46 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://lancut.sr.gov.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach