Przetargi.pl
REMONT BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W MIKOŁOWIE PRZY UL. KS. KARD. ST. WYSZYŃSKIEGO 4 CZĘŚĆ II

Sąd Rejonowy w Mikołowie ogłasza przetarg

  • Adres: 43190 Mikołów, ul. Wyszyńskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 262 705 , fax. 322 262 705
  • Data zamieszczenia: 2018-03-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Mikołowie
    ul. Wyszyńskiego 42718
    43190 Mikołów, woj. śląskie
    tel. 322 262 705, fax. 322 262 705
    REGON: 32220600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mikolow.sr.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W MIKOŁOWIE PRZY UL. KS. KARD. ST. WYSZYŃSKIEGO 4 CZĘŚĆ II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na podstawie dokumentacji projektowej „REMONTU BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W MIKOŁOWIE PRZY UL. KS. KARD. ST. WYSZYŃSKIEGO 4” CZĘŚĆ II. 2. Z zastrzeżeniem, że zakres przedmiotowy dokumentacji projektowej przewidziany do realizacji w ramach niniejszego zamówienia jest częściowy, szczegółowy zakres i sposób realizacji zamówienia określają łącznie: 1) Rozdz. III niniejszej SIWZ, 2) Wzór umowy (załącznik nr 3 do SIWZ), 3) Przedmiary robót dla pkt 4, pkt 5 i pkt 6 (załącznik nr 4 do SIWZ) (są to przedmiary obejmujące zakres robót pozostający do realizacji po częściowym wykonaniu zadania w roku 2017), 4) Projekt, STWiOR, BIOZ (załącznik nr 5 do SIWZ), (zawiera zarówno te elementy, które są przewidziane do realizacji w ramach niniejszego zamówienia, jak i te wykonane w roku 2017.), 5) Obowiązujące przepisy techniczno-budowlane.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20.000,- zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy: 11 1130 1017 0021 1000 6190 0004, z dopiskiem na przelewie: „Wadium - REMONT BUDYNKU 4 2018”. 3. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. VIII. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 4. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej - dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz - kopia dokumentu wadialnego została załączona do oferty. 6. Oryginalne dokumenty wadialne są przyjmowane do depozytu przez Zamawiającego (Kasa) od poniedziałku do piątku w godz. 10:00 - 14:30. 7. W przypadku wadium w formie innej niż pieniądz, z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie określa się szczegółowych warunków
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Bez wymagań

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach