Przetargi.pl
Remont budynku Sądu Rejonowego w Jarosławiu

Sąd Okręgowy w Przemyślu ogłasza przetarg

  • Adres: 37-700 Przemyśl, ul. Konarskiego
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 166 761 300 , fax. 166 761 353
  • Data zamieszczenia: 2019-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Przemyślu
    ul. Konarskiego 6
    37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie
    tel. 166 761 300, fax. 166 761 353
    REGON: 18003216700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemysl.so.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Sąd powszechny

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku Sądu Rejonowego w Jarosławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Remont budynku Sądu Rejonowego w Jarosławiu, w zakresie i w sposób określony w SIWZ. Przedmiot zamówienia podzielono na dwa zadania. Zadanie 1. Remont budynku Sądu Rejonowego w Jarosławiu. W ramach w/w zadania wyszczególnia się roboty w zakresie: - wykonania systemu okablowania strukturalnego w budynku Sądu Rejonowego w Jarosławiu (budynek ul. Jana Pawła II 11), - wykonania systemu multimedialnego w budynku Sądu Rejonowego w Jarosławiu (budynek ul. Jana Pawła II 11), - wykonania systemu sygnalizacji włamania i napadu w budynku Sądu Rejonowego w Jarosławiu (budynek ul. Jana Pawła II 11), - wykonania systemu wideodomofonowego w budynku Sądu Rejonowego w Jarosławiu (budynek ul. Jana Pawła II 11), - wykonania systemu kontroli dostępu w budynku Sądu Rejonowego w Jarosławiu (budynek ul. Jana Pawła II 11), - wykonania systemu telewizji dozorowej w budynku Sądu Rejonowego w Jarosławiu (budynek ul. Jana Pawła II 11), - wykonania systemu sygnalizacji pożaru w budynku Sądu Rejonowego w Jarosławiu (budynek ul. Jana Pawła II 11), - wykonania systemu SUG (stałe urządzenie gaśnicze) w budynku Sądu Rejonowego w Jarosławiu (budynek ul. Jana Pawła II 11), - wykonania systemu przyzywowego w budynku Sądu Rejonowego w Jarosławiu (budynek ul. Jana Pawła II 11), - dostawy i montażu urządzeń klimatyzujących (system VRF i split) wraz z niezbędnymi instalacjami w budynku Sądu Rejonowego w Jarosławiu (budynek ul. Jana Pawła II 11), - dla którego zamawiającym jest Sąd Okręgowy w Przemyślu. UWAGA: PRAWO OPCJI 1) Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania w zakresie Zadania Nr 1 z prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp. 2) Zamówienie w zakresie Zadania Nr 1 składać się będzie z: - zamówienia podstawowego – ZGODNIE Z PKT. 3.2.1. SIWZ, - zamówienia opcjonalnego (opcji) – DOSTAWY I MONTAŻU WINDY PLATFORMOWEJ W BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W JAROSŁAWIU (BUDYNEK UL. JANA PAWŁA II 11). 3) Zamówienie opcjonalne nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do jego udzielenia, jak również nie stanowi podstawy dochodzenia przez Wykonawcę roszczeń odszkodowawczych z tytułu niezrealizowania tego zamówienia. 4) Realizacja zamówienia opcjonalnego odbędzie się na podstawie oświadczenia, które Zamawiający przekaże Wykonawcy w formie pisemnego zamówienia. 5) Decyzja o realizacji lub rezygnacji z zamówienia opcjonalnego jest wyłącznym uprawnieniem Zamawiającego. 6) W zakres rzeczowy windy wchodzi: - konstrukcja stalowa szybu wraz z fundamentem, - kabina wraz z wyposażeniem, - elementy automatyki i sterowania. 7) Zamawiający wymaga, aby w części dotyczącej wykonania robót dotyczących windy platformowej Wykonawca dokonał wszelkich czynności związanych z odbiorem tego urządzenia dźwigowego w szczególności sporządzenie dokumentacji do rejestracji w Urzędzie Dozoru Technicznego i jej zatwierdzenie, czynności związane z dopuszczeniem urządzenia do eksploatacji, próby odbiorowe i rozruch urządzenia dźwigowego z udziałem wymaganych instytucji, w tym Urzędu Dozoru Technicznego i Zamawiającego, rejestrację windy w Urzędzie Dozoru Technicznego, przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji dźwigu, sporządzenie pełnej dokumentacji techniczno-odbiorowej w tym dokumentacji powykonawczej instalacji dźwigu i protokołów z pomiarów ochronnych instalacji, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. 8) Wraz z zawiadomieniem o zakończeniu robót i zgłoszeniem gotowości odbioru końcowego w zakresie zamówienia opcjonalnego Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu, oprócz dokumentów wymienionych w dalszej części SIWZ (pkt.3.23): - dokumentacji stanowiącej podstawę do złożenia kompletnego wniosku o gotowości urządzenia do rejestracji urządzenia w Urzędzie Dozoru Technicznego dla narzędzi bądź urządzeń wymaganych przepisami prawa w tym zakresie po zainstalowaniu urządzeń a przed ich końcowym odbiorem, - karty gwarancyjne urządzeń (w zakresie windy platformowej Zamawiający wymaga co najmniej 5-letniej gwarancji i rękojmi. W ramach gwarancji Wykonawca zobowiązuje się w okresie obowiązywania gwarancji do wykonywania przeglądów serwisowych w ilości zalecanej przez producenta urządzenia) i inne dokumenty jeśli są wymagane przepisami prawa i zapisami Dokumentacji projektowej. 9) Zamówienia opcjonalne możliwe jest do zrealizowania w terminie realizacji umowy, zgodnie z warunkami opisanymi w nin. SIWZ oraz Wzorze umowy – Załączniku Nr 8.1 do SIWZ. Zadanie 2. Remont budynku Sądu Rejonowego w Jarosławiu w zakresie robót budowlanych remontowych branży budowlanej, instalacyjnej sanitarnej, instalacyjnej elektrycznej - dla którego zamawiającym jest Sąd Rejonowy w Jarosławiu. Uwaga: Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Oferta musi obejmować całość przedmiotu zamówienia określonego w SIWZ, tj. musi obejmować Zadania 1 i 2. Złożenie oferty tylko na jedno zadanie spowoduje odrzucenie oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 150 000 zł, (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Sądu Apelacyjnego w Rzeszowie nr 78 1130 1017 0021 1000 8190 0004 z dopiskiem „wadium – przetarg nieograniczony nr F-271-53/2019”. Wadium uważa się za wniesione skutecznie wówczas, gdy przed upływem terminu do złożenia ofert nastąpi uznanie rachunku Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wniesione w pieniądzu zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym będzie ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz, należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału wraz z ofertą, w osobnej kopercie. W treści dokumentu stanowiącego wadium w postaci niepieniężnej, należy zagwarantować jego ważność w okresie związania ofertą, a także uwzględnić okoliczności, w których gwarant/poręczyciel wypłaci kwotę wadium zamawiającemu wraz z klauzulą stwierdzającą, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego – wzywające do zapłaty kwoty wadium, zgodnie z warunkami SIWZ – następuje jego bezwarunkowa wypłata, bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/ poręczyciela. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 13.6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b) ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, jeżeli wadium nie zostanie wniesione lub zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ. Uwaga: Oświadczenia nie należy składać wraz z ofertą. Forma dokumentu: oryginał. 2. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, należy przedłożyć w szczególności: Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W tym celu można wykorzystać Załącznik Nr 7 do SIWZ. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, składa także druki oświadczeń dotyczące tych podmiotów. 4. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 8.5 ppkt 1 SIWZ. 5. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, wypełniony druk oświadczenia, o którym mowa w pkt 8.1 (Załącznik Nr 3 do SIWZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach