Urząd Gminy ogłasza przetarg
- Adres: 32-210 Książ Wielki, ul. Warszawka 17
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 041 3838002 , fax. 041 3838002
- Data zamieszczenia: 2009-07-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
ul. Warszawka 17 17
32-210 Książ Wielki, woj. małopolskie
tel. 041 3838002, fax. 041 3838002
REGON: 00054322600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.malopolska.pl/bip/ksiaz+wielki
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont budynku remizy OSP w miejscowości Książ Wielki - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Remont budynku OSP Książ Wielki a/ roboty rozbiórkowe oraz utylizacja eternitu 340 m2 b/ pokrycie dachu z wymianą ocieplenia i wykonanie izolacji 340 m2 c/ zakup i montaż syreny elektrycznej 1 pkl. d/ wymiana rynien i rur spustowych 40 m e/ remont kominów 4.608 m3 f/ instalacja odgromowa 50 m g/ izolacja ścian fundamentowych 7.84 m3 h/ remont sali i/ remont garażu - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452627008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 4000 , słownie: cztery tysiące złotych 0/100.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. B.4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.5) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malopolska.pl/bip/ksiaz+wielki
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleksową przebudowę sali 55 w Pawilonie B i Sali G w Pawilonie E wraz z wykonaniem nowych instalacji klimatyzacji, elektrycznych i teletechnicznych dla potrzeb KSB
Dodano: 2016-07-26 - Roboty budowlane polegające na rozbiórce części piwnicy wraz ze schodami zewnętrznymi budynku przy ul. Pardyaka w Myślenicach
Dodano: 2016-05-23 - PRZEBUDOWA POMIESZCZENIA TECHNOLOGICZNEGO NA LABORATORIUM TECHNIK WIZUALNYCH
Dodano: 2016-02-23 - BZP.271.24.2015 wykonanie dodatkowych robót budowlanych niezbędnych do zadania inwestycyjnego o nazwie Dostosowanie obiektów Zakopiańskiego Centrum Edukacji na potrzeby żłobka, przedszkola i szkoły podstawowej.
Dodano: 2015-05-05 - Wykonanie kompletnego projektu oraz adaptacja piętra budynku szkoły na potrzeby Call Center w Tarnowie przy ul. Kochanowskiego 32 zgodnie z Decyzją nr 114/2015 z dnia 10.03.2015 r.
Dodano: 2015-03-12 - BZP.271.98.2014 Wykonanie dodatkowych robót budowlanych niezbędnych do zadania inwestycyjnego o nazwie Dostosowanie obiektów Zakopiańskiego Centrum Edukacji na potrzeby żłobka, przedszkola i szkoły podstawowej
Dodano: 2015-03-05 - BZP.271.59.2014 wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie zadania inwestycyjnego o nazwie Dostosowanie obiektów Zakopiańskiego Centrum Edukacji na potrzeby żłobka, przedszkola i szkoły podstawowej.
Dodano: 2014-08-22 - BZP.271.51.2014 wykonanie robót budowlanych na zadaniu o nazwie Modernizacja budynku Cyrhla 56 w Zakopanem na potrzeby oświatowe.
Dodano: 2014-07-18 - Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku przedszkola w Koszycach na Szkołę Muzyczną I stopnia w Koszycach.
Dodano: 2014-07-17 - Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku przedszkola w Koszycach na Szkołę Muzyczną I stopnia w Koszycach.
Dodano: 2014-06-24