Instytut Nafty i Gazu ogłasza przetarg
- Adres: 31-503 Kraków, ul. Lubicz 25A
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 4210033 w. 246 , fax. 012 4210050
- Data zamieszczenia: 2009-07-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Nafty i Gazu
ul. Lubicz 25A 25A
31-503 Kraków, woj. małopolskie
tel. 012 4210033 w. 246, fax. 012 4210050
REGON: 00002313600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.inig.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka badawczo-rozwojowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa specjalistycznej aparatury do badania produktów naftowych do Instytutu Nafty i Gazu w Krakowie, ul. Łukasiewicza 1 - III części. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa specjalistycznej aparatury do badania produktów naftowych do Instytutu Nafty i Gazu w Krakowie, ul. Łukasiewicza 1 - III części o wartości powyżej 14.000 euro. Część I: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Bomby do badania korozji LPG - 3 sztuki. Część II: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Aparatu do oznaczania prężności par benzyn silnikowych - 1 sztuka. Część III: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Łaźni do oznaczania lepkości kinematycznej- 1 sztuka. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 385000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 56 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki:(art.22 Prawa zamówień publicznych) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych oświadczeń i dokumentów, jakich żąda Zamawiający i zostanie dokonana na podstawie treści tych dokumentów według formuły (spełnia,nie spełnia). Oświadczenia i dokumenty będą badane pod względem formalnoprawnym, pod względem ich aktualności, a także czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań Zamawiającego.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp składa następujące dokumenty: Dokumenty wymagane: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert oświadczenia wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania w oparciu o art.24 ust.1 i 2 oraz o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust. 1 pkt.1 do 4 ustawy. Jeżeli wykonawca w złożonej ofercie podaje informacje stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16.04.1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U Nr 47, poz. 211 z późn. zm) - dalej ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji - i chce, aby wskazane informacje nie podlegały ujawnieniu osobom trzecim, powinien co do tych informacji złożyć oświadczenie o ich zastrzeżeniu jako informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa. Zastrzeżenie wykonawcy nie może dotyczyć informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jak też dotyczyć nazwy wykonawcy (firmy), jego adresu, oraz oferowanej ceny. Oświadczenie o zastrzeżeniu informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa należy załączyć do oferty. Wszystkie wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu. W przypadku podpisywania oferty lub poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę nie wymienioną w dokumencie rejestracyjnym wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym postępowaniu. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio(§ 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów Dz. U. Nr 87 poz. 605 z 19.05.2006r. oraz Dz. U. Nr 188, poz. 1155), że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; Za aktualne w rozumieniu niniejszego punktu uznaje się dokumenty wystawione lub sporządzone z datą nie wcześniejszą niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Za aktualne w rozumieniu niniejszego punktu uznaje się dokumenty wystawione lub sporządzone z datą nie wcześniejszą niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W/w oświadczenia i dokumenty sporządzone w języku obcym należy przedstawić wraz z ich tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez Wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.inig.pl/ZPub/siwz/INIG-SIWZ-DZ-2711-2009-25.pdf
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego cytometru obrazowego wraz z wyposażeniem dodatkowym o parametrach technicznych i ilościowych opisanych w załączniku A do SIWZ, niezbędnym do jego prawidłowego funkcjonowania oprogramowaniem oraz innymi usługami, na potrzeby Jagiellońskiego Centrum Rozwoju Leków (JCET), mieszczącego się w Krakowie, kod: 30-348, przy ul. Bobrzyńskiego 14
Dodano: 2016-07-27 - Zakup i dostawa fabrycznie nowego analizatora gazów (gazometru) wraz z wyposażeniem dodatkowym o parametrach technicznych i ilościowych opisanych w załączniku A do SIWZ, niezbędnymi do rozpoczęcia pracy materiałami eksploatacyjnymi i odczynnikami oraz innymi usługami, na potrzeby Jagiellońskiego Centrum Rozwoju Leków (JCET), mieszczącego się w Krakowie, kod: 30-348, przy ul. Bobrzyńskiego 14
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa systemu chromatografu gazowego sprzężonego z detektorem masowym w postaci potrójnego kwadrupola wyposażonego w automatyczny dozownik próbek
Dodano: 2016-07-26 - Wyłonienie wykonawcy w zakresie dostawy i instalacji magnetycznego sortera komórkowego wraz ze szkoleniem dla Instytutu Zoologii Uniwersytetu Jagiellońskiego, ul. Gronostajowa 9, 30-387 Kraków ramach projektu: NCN, z którego będzie finansowany zakup sprzętu:umowa nr UMO-2015/18/E/NZ6/00602 nr elementu PSP: K/PBD/000151, tytuł projektu:Glikozylacja białek limfocytów T pomocniczych w chorobach autoimmunizacyjnych tarczycy: charakterystyka zmian zachodzących w przebiegu chorób i rola cytokin w regulacji glikozylacji
Dodano: 2016-07-08 - Dostawa stanowiska przygotowania wody użytkowej, stanowiska chłodni wentylatorowej wraz z elementami sterowniczymi i wykonawczymi oraz elementów składowych stanowisk regulacji temperatury wody grzewczej do Instytutu Nafty i Gazu - Państwowego Instytutu Badawczego w Krakowie przy ul. Bagrowej 1 w Krakowie - 3 zadania
Dodano: 2016-07-08 - Wyłonienie wykonawcy w zakresie dostawy dyfraktometru rentgenowskiego proszkowego dla Wydziału Chemii Uniwersytetu Jagiellońskiego. (Nr postępowania: CRZP/UJ/196/2016)
Dodano: 2016-06-15 - wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy zestawu do pomiarów EEG poza skanerem fMRI, dla Wydziału Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej UJ w Krakowie.
Dodano: 2016-06-07 - Dostawa wyposażenia laboratoryjnego do Instytutu Farmakologii PAN w Krakowie przy ul. Smętnej 12 w ramach grantu NCN Symfonia APARIC 2015/16/W/ST5/00005, pn. Zanieczyszczenia powietrza a choroby autoimmunologiczne: rola wielofazowej chemii nieorganicznej finansowanego przez Narodowe Centrum Nauki
Dodano: 2016-05-22 - Zakup i dostawa fabrycznie nowego spektrometru podczerwieni z transformacją Fouriera - FTIR - wraz z wyposażeniem dodatkowym o parametrach technicznych i ilościowych opisanych w załączniku A do SIWZ oraz niezbędnym do jego prawidłowego funkcjonowania oprogramowaniem, na potrzeby Wydziału Chemii Uniwersytetu Jagiellońskiego, mieszczącego się w Krakowie, kod: 30-060, ul. Ingardena 3 oraz innymi usługami
Dodano: 2016-05-04 - Dostawa stanowiska przygotowania wody i zapewnienia jej parametrów w trakcie badań urządzeń grzewczych, z instalacją oraz przeprowadzeniem szkolenia w zakresie eksploatacji i konserwacji, do Instytutu Nafty i Gazu - Państwowego Instytutu Badawczego w Krakowie przy ul. Bagrowej 1 w Krakowie
Dodano: 2016-04-13