Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie ogłasza przetarg
- Adres: 02-787 Warszawa, ul. Nowoursynowska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 225 931 480, , fax. 225 931 481
- Data zamieszczenia: 2020-12-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
ul. Nowoursynowska 166
02-787 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 225 931 480, , fax. 225 931 481
REGON: 17840000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sggw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont budynku Rektoratu SGGW ul. Nowoursynowska 166 w Warszawie wraz z pracami projektowymi. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Remont budynku Rektoratu SGGW ul. Nowoursynowska 166 w Warszawie. Przedmiot zamówienia podzielony jest na dwa zadania – (bez możliwości składania ofert częściowych tj. oferta powinna dotyczyć całości zamówienia tj. zadania 1 i zadania 2. Podział na zadania należy traktować jako podział na etapy zamówienia).. ZADANIE 1 Remont (wymiana) instalacji grzewczej z wyłączeniem dostawy grzejników; wodno – kanalizacyjnej, wentylacyjnej, elektrycznej oraz remont łazienek i pomieszczeń zapleczy kuchennych na podstawie istniejącej dokumentacji projektowej. ZADANIE 2: a) Wykonanie projektu instalacji elektrycznych i teletechnicznych – projekt budowlany wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę. b) Wykonanie projektu wykonawczego w zakresie instalacji elektrycznych i teletechnicznym. c) Wykonanie ekranów za grzejnikami z maty typu ALUFOX gr 5mm, remont parkietów – uzupełnienie braków, cyklinowanie, lakierowanie oraz uzupełnienie brakujących uszkodzonych listew przypodłogowych. 5. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga aby następujące czynności niezbędne do realizacji zamówienia były wykonywane przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę (także dalszego podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę: • roboty demontażowe, rozbiórkowe, budowlano-montażowe, w tym: prace tynkarskie, prace malarskie, prace związane z montażem stolarki, prace związane z wykonaniem posadzek, montażem okładzin ściennych i podłogowych, kamieniarskich, zabudowy GK, • roboty remontowe budynkowych instalacji sanitarnych, w tym: roboty demontażowe i montażowe w zakresie wymiany instalacji wody zimnej, ciepłej i instalacji kanalizacyjnych z przyborami oraz remont instalacji centralnego ogrzewania (bez wymiany grzejników) • roboty związane z instalacjami elektrycznymi. 6. Wykonawca zobowiązany jest do: - wykonywania robót wymienionych w pkt 5 wyłącznie przez osoby zatrudnione przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę oraz do przekazania imiennego wykazu osób wykonujących prace objęte przedmiotem niniejszej umowy, ze wskazaniem rodzaju wykonywanych przez nich prac oraz podstawy zatrudnienia, a także jego aktualizowania, na żądanie Zamawiającego oraz do przekazania w terminie 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia żądania, dokumentów potwierdzających zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (według wyboru Zamawiającego: kopii umów o pracę poświadczonych za zgodność z oryginałem, oświadczeń wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę oraz innych dokumentów – zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę , w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę oraz zakres obowiązków pracownika, także jeśli pracodawcą jest podwykonawca lub dalszy podwykonawca). - zapewnienia, w przypadku korzystania z podwykonawców, wykonywania robót wymienionych w pkt 5 wyłącznie przez osoby zatrudnione przez podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę; - zobowiązania podwykonawców lub dalszych podwykonawców do tego, aby czynności wymienione w pkt 5 były wykonywane wyłącznie przez osoby zatrudnione przez nich na podstawie umowy o pracę. 7. W przypadku, gdy Wykonawca przy realizacji przedmiotu umowy będzie korzystał z pomocy Podwykonawców, wówczas zobowiązany jest do wskazania w ofercie (formularzu ofertowym) części zamówienia, którą powierzy im do wykonania oraz ich firm, jeżeli są mu znane na dzień złożenia oferty. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45214400-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie: 40 000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wprowadza szczególnego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych kadry kierowniczej Wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont budynku Rektoratu SGGW ul. Nowoursynowska 166 w Warszawie wraz z pracami projektowymi.
Dodano: 2021-02-17 - Modernizacja biblioteki Instytutu Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych Polskiej Akademii Nauk
Dodano: 2020-10-15 - Zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń niskiego parteru skrzydła laboratoryjnego Wydziału Materiałoznawstwa Technologii Wzornictwa oraz części pomieszczeń hali technologicznej przyległej do budynku laboratoryjnego na potrzeby Prosektorium Collegium Anatomicum Wydziału Nauk Medycznych Uniwersytetu Technologiczno- Humanistycznego im. Kazimierza Pułaskiego w Radomiu wraz z budową wentylacji mechanicznej oraz dostawą i montażem sprzętu i urządzeń technologicznych.
Dodano: 2020-08-13 - Remont (wymiana) instalacji grzewczej i wodno-kanalizacyjnej z remontem łazienek w budynku Rektoratu SGGW ul. Nowoursynowska 166 w Warszawie.
Dodano: 2020-07-02 - Zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń niskiego parteru skrzydła laboratoryjnego Wydziału Materiałoznawstwa Technologii Wzornictwa oraz części pomieszczeń hali technologicznej przyległej do budynku laboratoryjnego na potrzeby Prosektorium Collegium Anatomicum Wydziału Nauk Medycznych Uniwersytetu Technologiczno- Humanistycznego im. Kazimierza Pułaskiego w Radomiu wraz z budową wentylacji mechanicznej oraz dostawą i montażem sprzętu i urządzeń technologicznych.
Dodano: 2020-05-15 - Rewitalizacja pomieszczeń Laboratorium Wytrzymałości w Budynku Lotniczym- I etap przebudowy Gmachów Aerodynamiki, Lotniczego i Nowego Lotniczego dla Instytutu Techniki Lotniczej i Mechaniki Stosowanej Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa Politechniki Warszawskiej
Dodano: 2020-01-27 - . „Modernizacja biblioteki Instytutu Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych Polskiej Akademii Nauk”. PRZETARG II
Dodano: 2019-07-16 - Modernizacja biblioteki Instytutu Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych Polskiej Akademii Nauk
Dodano: 2019-06-12 - Dostosowanie budynku nr 32 dla potrzeb Centrum Żywności i Żywienia SGGW w Warszawie przy ul. Nowoursynowskiej 159
Dodano: 2019-02-11 - Przebudowa terenu przylegającego do głównego wejścia do budynku Lotniczego Wydziału MEiL Politechniki Warszawskiej
Dodano: 2018-12-10