Przetargi.pl
Remont budynku Rektoratu SGGW ul. Nowoursynowska 166 w Warszawie wraz z pracami projektowymi.

Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 02-787 Warszawa, ul. Nowoursynowska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 225 931 480, , fax. 225 931 481
  • Data zamieszczenia: 2020-12-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
    ul. Nowoursynowska 166
    02-787 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 225 931 480, , fax. 225 931 481
    REGON: 17840000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sggw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku Rektoratu SGGW ul. Nowoursynowska 166 w Warszawie wraz z pracami projektowymi.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont budynku Rektoratu SGGW ul. Nowoursynowska 166 w Warszawie. Przedmiot zamówienia podzielony jest na dwa zadania – (bez możliwości składania ofert częściowych tj. oferta powinna dotyczyć całości zamówienia tj. zadania 1 i zadania 2. Podział na zadania należy traktować jako podział na etapy zamówienia).. ZADANIE 1 Remont (wymiana) instalacji grzewczej z wyłączeniem dostawy grzejników; wodno – kanalizacyjnej, wentylacyjnej, elektrycznej oraz remont łazienek i pomieszczeń zapleczy kuchennych na podstawie istniejącej dokumentacji projektowej. ZADANIE 2: a) Wykonanie projektu instalacji elektrycznych i teletechnicznych – projekt budowlany wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę. b) Wykonanie projektu wykonawczego w zakresie instalacji elektrycznych i teletechnicznym. c) Wykonanie ekranów za grzejnikami z maty typu ALUFOX gr 5mm, remont parkietów – uzupełnienie braków, cyklinowanie, lakierowanie oraz uzupełnienie brakujących uszkodzonych listew przypodłogowych. 5. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga aby następujące czynności niezbędne do realizacji zamówienia były wykonywane przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę (także dalszego podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę: • roboty demontażowe, rozbiórkowe, budowlano-montażowe, w tym: prace tynkarskie, prace malarskie, prace związane z montażem stolarki, prace związane z wykonaniem posadzek, montażem okładzin ściennych i podłogowych, kamieniarskich, zabudowy GK, • roboty remontowe budynkowych instalacji sanitarnych, w tym: roboty demontażowe i montażowe w zakresie wymiany instalacji wody zimnej, ciepłej i instalacji kanalizacyjnych z przyborami oraz remont instalacji centralnego ogrzewania (bez wymiany grzejników) • roboty związane z instalacjami elektrycznymi. 6. Wykonawca zobowiązany jest do: - wykonywania robót wymienionych w pkt 5 wyłącznie przez osoby zatrudnione przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę oraz do przekazania imiennego wykazu osób wykonujących prace objęte przedmiotem niniejszej umowy, ze wskazaniem rodzaju wykonywanych przez nich prac oraz podstawy zatrudnienia, a także jego aktualizowania, na żądanie Zamawiającego oraz do przekazania w terminie 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia żądania, dokumentów potwierdzających zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (według wyboru Zamawiającego: kopii umów o pracę poświadczonych za zgodność z oryginałem, oświadczeń wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę oraz innych dokumentów – zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę , w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę oraz zakres obowiązków pracownika, także jeśli pracodawcą jest podwykonawca lub dalszy podwykonawca). - zapewnienia, w przypadku korzystania z podwykonawców, wykonywania robót wymienionych w pkt 5 wyłącznie przez osoby zatrudnione przez podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę; - zobowiązania podwykonawców lub dalszych podwykonawców do tego, aby czynności wymienione w pkt 5 były wykonywane wyłącznie przez osoby zatrudnione przez nich na podstawie umowy o pracę. 7. W przypadku, gdy Wykonawca przy realizacji przedmiotu umowy będzie korzystał z pomocy Podwykonawców, wówczas zobowiązany jest do wskazania w ofercie (formularzu ofertowym) części zamówienia, którą powierzy im do wykonania oraz ich firm, jeżeli są mu znane na dzień złożenia oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45214400-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie: 40 000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wprowadza szczególnego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych kadry kierowniczej Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach