Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie ogłasza przetarg
- Adres: 02-787 Warszawa, ul. Nowoursynowska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 225 931 480, , fax. 225 931 481
- Data zamieszczenia: 2019-02-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
ul. Nowoursynowska 166
02-787 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 225 931 480, , fax. 225 931 481
REGON: 17840000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sggw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostosowanie budynku nr 32 dla potrzeb Centrum Żywności i Żywienia SGGW w Warszawie przy ul. Nowoursynowskiej 159 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostosowanie budynku nr 32 dla potrzeb Centrum Żywności i Żywienia SGGW w Warszawie przy ul. Nowoursynowskiej 159. 3. Zgodnie z art. 29 ust 3a ustawy Zamawiający wymaga aby następujące czynności niezbędne do realizacji zamówienia były wykonywane przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę (także dalszego podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę: - roboty rozbiórkowe, demontażowe, budowlano-montażowe, w tym między innymi: zabudowy GK, roboty związane z montażem okładzin ściennych i podłogowych, prace tynkarskie i malarskie, prace związane z montażem stolarki i ślusarki, - roboty branży sanitarnej w tym między innymi: instalacje wodociągowe, kanalizacyjne, wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, gazu ziemnego, gazów technicznych oraz c.o. i c.t., - roboty branży elektrycznej w tym między innymi: przystosowanie istniejących instalacji dla potrzeb użytkownika w zakresie zgodnym z projektem, - roboty branży teletechnicznej przystosowanie istniejących instalacji dla potrzeb użytkownika w zakresie zgodnym z projektem. 4. Wykonawca zobowiązany jest do: - wykonywania robót wymienionych w pkt. 3 wyłącznie przez osoby zatrudnione przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę oraz do przekazania imiennego wykazu osób wykonujących prace objęte przedmiotem niniejszej umowy, ze wskazaniem rodzaju wykonywanych przez nich prac oraz podstawy zatrudnienia, a także jego aktualizowania, na żądanie Zamawiającego oraz do przekazania w terminie 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia żądania, dokumentów potwierdzających zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (według wyboru Zamawiającego: umów o pracę bez ujawniania danych osobowych, comiesięcznych raportów RMUA, itp.), także jeśli pracodawcą jest podwykonawca lub dalszy podwykonawca. Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922), tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. - zapewnienia, w przypadku korzystania z podwykonawców, wykonywania robót wymienionych w pkt. 3 wyłącznie przez osoby zatrudnione przez podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę; - zobowiązania podwykonawców lub dalszych podwykonawców do tego, aby czynności wymienione w pkt. 3 były wykonywane wyłącznie przez osoby zatrudnione przez nich na podstawie umowy o pracę. 5. W przypadku gdy Wykonawca przy realizacji przedmiotu umowy będzie korzystał z pomocy Podwykonawców, wówczas zobowiązany jest do wskazania w ofercie (formularzu ofertowym) części zamówienia którą powierzy im do wykonania oraz ich firm, jeżeli są znane w dniu złożenia oferty. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45214400-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie: 60 000,00 (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wprowadza szczególnego warunku w tym zakresie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont budynku Rektoratu SGGW ul. Nowoursynowska 166 w Warszawie wraz z pracami projektowymi.
Dodano: 2021-02-17 - Remont budynku Rektoratu SGGW ul. Nowoursynowska 166 w Warszawie wraz z pracami projektowymi.
Dodano: 2020-12-29 - Modernizacja biblioteki Instytutu Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych Polskiej Akademii Nauk
Dodano: 2020-10-15 - Zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń niskiego parteru skrzydła laboratoryjnego Wydziału Materiałoznawstwa Technologii Wzornictwa oraz części pomieszczeń hali technologicznej przyległej do budynku laboratoryjnego na potrzeby Prosektorium Collegium Anatomicum Wydziału Nauk Medycznych Uniwersytetu Technologiczno- Humanistycznego im. Kazimierza Pułaskiego w Radomiu wraz z budową wentylacji mechanicznej oraz dostawą i montażem sprzętu i urządzeń technologicznych.
Dodano: 2020-08-13 - Remont (wymiana) instalacji grzewczej i wodno-kanalizacyjnej z remontem łazienek w budynku Rektoratu SGGW ul. Nowoursynowska 166 w Warszawie.
Dodano: 2020-07-02 - Zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń niskiego parteru skrzydła laboratoryjnego Wydziału Materiałoznawstwa Technologii Wzornictwa oraz części pomieszczeń hali technologicznej przyległej do budynku laboratoryjnego na potrzeby Prosektorium Collegium Anatomicum Wydziału Nauk Medycznych Uniwersytetu Technologiczno- Humanistycznego im. Kazimierza Pułaskiego w Radomiu wraz z budową wentylacji mechanicznej oraz dostawą i montażem sprzętu i urządzeń technologicznych.
Dodano: 2020-05-15 - Rewitalizacja pomieszczeń Laboratorium Wytrzymałości w Budynku Lotniczym- I etap przebudowy Gmachów Aerodynamiki, Lotniczego i Nowego Lotniczego dla Instytutu Techniki Lotniczej i Mechaniki Stosowanej Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa Politechniki Warszawskiej
Dodano: 2020-01-27 - . „Modernizacja biblioteki Instytutu Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych Polskiej Akademii Nauk”. PRZETARG II
Dodano: 2019-07-16 - Modernizacja biblioteki Instytutu Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych Polskiej Akademii Nauk
Dodano: 2019-06-12 - Przebudowa terenu przylegającego do głównego wejścia do budynku Lotniczego Wydziału MEiL Politechniki Warszawskiej
Dodano: 2018-12-10