Przetargi.pl
Remont budynku przy ul. Kanoniczej 12 w Krakowie - etap III

Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31002 Kraków, ul. Kanonicza
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 422-94-90 , fax. 12 422-30-46
  • Data zamieszczenia: 2017-10-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Krakowie
    ul. Kanonicza 12
    31002 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 422-94-90, fax. 12 422-30-46
    REGON: 12111665400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wfos.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: samorządowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku przy ul. Kanoniczej 12 w Krakowie - etap III
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w budynku Zamawiającego przy ul. Kanoniczej 12 w Krakowie obejmujących: kompleksowy remont zespołu toalet i aneksu kuchennego na 1 piętrze budynku wymianę stolarki drzwiowej i nadświetli w pomieszczeniach toalet na 1 piętrze budynku kompleksowy remont pomieszczenia wentylatorni zlokalizowanej w piwnicach budynku montaż nawiewników okiennych w części okien budynku wyodrębnienie ściankami części pomieszczenia 304 z przeznaczeniem na salkę konferencyjną zamurowanie kominowych otworów rewizyjnych na poddaszu malowanie pomieszczeń budynku (z wyłączeniem klatki schodowej) remont nawierzchni schodów w sieni głównej i na klatce schodowej oraz posadzek kamiennych w części komunikacji budynku konserwacja drzwi wejściowych budynku olejowanie desek podestu drewnianego na dziedzińcu instalacji elektrycznej w zakresie głównego wyłącznika prądu modernizacja i przebudowa instalacji elektrycznej na 1 piętrze budynku z dostosowaniem do obowiązujących przepisów wymiana oświetlenia w pomieszczeniach pracy i na korytarzach (z wyłączeniem klatki schodowej i sieni głównej od strony ul. Kanoniczej) w oparciu o wnioski z audytu oświetleniowego przebudowa i rozbudowa systemu pożarowego budynku SSP rozbudowa systemu kontroli dostępu (pok.304 – dwa czytniki, drzwi na 2 piętrze – jeden czytnik, drzwi na 3 piętrze – jeden czytnik, drzwi na 1 piętrze – jeden czytnik, kontrola dostępu do szafy serwerowej – jeden czytnik) przebudowa instalacji teletechnicznej na 1 piętrze budynku rozbudowa instalacji w zakresie multimediów w pomieszczeniu sali konferencyjnej na 2 piętrze wymiana grzejników, rozbudowa instalacji dla dodatkowego grzejnika remont instalacyjny kotłowni głównej (urządzenia, sterowanie) rozbudowa istniejącej instalacji wentylacji mechanicznej na 3 piętrze budynku rozbudowa systemu monitoringu o część zajmowaną przez Instytut Cervantesa instalacja centralnych filtrów wody działających w oparciu o technologie odwróconej osmozy naprawa uszkodzonych otulin kanałów wentylacyjnych na poddaszu monitoring wszystkich pionów kanalizacyjnych aranżacji wnętrz sali konferencyjnej na 2 piętrze wraz z uwzględnieniem nowych instalacji multimedialnych projekt aranżacji wnętrz pomieszczeń 102 i 104 instalacja rolet w oknach Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy, stanowiący załącznik nr 1 do siwz wraz z programem funkcjonalno-użytkowym, który stanowi załącznik nr 1 do wzoru umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 54 000,00 zł (pięćdziesiąt cztery tysiące złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne dokumenty, które wykonawca jest zobowiązany złożyć: 1) Formularz oferty podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do siwz; 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach