Przetargi.pl
Remont budynku POW we Franciszkowie – Dworek, w trybie zaprojektuj i wybuduj

Powiat Kutnowski ogłasza przetarg

  • Adres: 99-300 Kutno, Kościuszki
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 24 3554780 , fax. 24 3554784
  • Data zamieszczenia: 2021-01-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Kutnowski
    Kościuszki 16
    99-300 Kutno, woj. łódzkie
    tel. 24 3554780, fax. 24 3554784
    REGON: 61101614600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.powiatkutno.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku POW we Franciszkowie – Dworek, w trybie zaprojektuj i wybuduj
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie budynku POW we Franciszkowie – Dworek (Franciszków 1, 99-306 Łanięta) zlokalizowanego na działce oznaczonej nr ewidencyjnym 120/1 położonej w miejscowości Franciszków, gmina Łanięta, powiat kutnowski, obręb Juków - Franciszków, w trybie zaprojektuj i wybuduj. 2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca wykona i uzgodni z Zamawiającym dokumentację projektową a następnie na jej podstawie wykona roboty budowlane polegające na remoncie budynku Dworku na potrzeby POW, zgodnie z Programem funkcjonalno – użytkowym dla zadania „Remont budynku POW we Franciszkowie – Dworek” (załącznik nr 1 do SIWZ). 3. Na przedmiot zamówienia składa się następujący zakres rzeczowy: 1) Zadanie 1 – Dokumentacja projektowa 2) Zadanie 2 – Remont budynku POW we Franciszkowie – Dworek – wykonanie robót budowlanych 4. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawierają: 1) Program funkcjonalno – użytkowy dla zadania „Remont budynku POW we Franciszkowie – Dworek”, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, 2) projekt umowy, stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ; UWAGA: Przedmiotem niniejszego zamówienia objęta jest między innymi dostawa i montaż wyposażenia stałego obiektu, w szczególności: aneksów kuchennych, sanitariatów, WC, łazienek, mała architektura, sprzęt gaśniczy, zaktualizowanie instrukcji bezpieczeństwa przeciw pożarowego, oznaczenie dróg ewakuacyjnych z wyłączeniem dostawy sprzętu ruchomego – meble, lodówki, kuchenki elektryczne, komputery, aparaty telefoniczne, itp, która nie jest przedmiotem niniejszego zamówienia. 5. Gwarancja i rękojmia: 1) Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę na wykonaną dokumentację projektową oraz wykonane roboty budowlane oraz instalacyjne, wykonane instalacje oraz dostarczone i zamontowane urządzenia gwarancji i rękojmi za wady na okres wynoszący minimum 60 miesięcy od daty końcowego odbioru robót. 2) Gwarancją i rękojmią są objęte wszystkie elementy wykonane przez Wykonawcę w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia, w szczególności: a) dokumentacja projektowa, b) roboty budowlane, c) roboty instalacyjne, d) wykonane instalacje, e) dostarczone i zamontowane urządzenia, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. 3) Gwarancja obejmuje: a) usuwanie wszelkich wad tkwiących w rzeczy w momencie odbioru, jak i powstałych w okresie gwarancji, b) wszelkie koszty związane z wykonaniem napraw gwarancyjnych, w szczególności koszty materiałów i robocizny oraz koszty dojazdu do miejsca naprawy, transportu, dostarczenia wyrobów budowlanych i urządzeń, c) koszty usunięcia wszelkich szkód, wad i usterek, które powstały w wyniku użytkowania urządzeń lub materiałów użytych przez Wykonawcę, posiadających wadę ukrytą. 6. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia w zakresie przedmiotu zamówienia. 7. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320), przez Wykonawcę lub Podwykonawcę (w tym dalszego Podwykonawcę) osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności polegających na wykonywaniu pracy fizycznej, operatorów maszyn i urządzeń. 8. Ilekroć w dokumentacji postępowania jest mowa o materiałach lub wyrobach z podaniem znaków towarowych, patentów, nazw własnych, pochodzenia oraz odniesienia do norm to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Oznaczenia te służą wyłącznie do opisania minimalnych parametrów technicznych, które powinny spełniać te produkty. Zamawiający podkreśla, iż zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp ciężar udowodnienia, że oferowany przedmiot zamówienia jest równoważny w stosunku do wymagań określonych przez Zamawiającego w SIWZ wraz z załącznikami spoczywa na składającym ofertę. Zamawiający za produkt równoważny będzie uznawał towar o nie gorszych parametrach technicznych i użytkowych niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, tj. Programie funkcjonalno – użytkowym dla zadania „Remont budynku POW we Franciszkowie – Dworek” (załącznik nr 1 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach