Przetargi.pl
Remont budynku pałacowego w Głuchowie Dolnym nr 11 w zakresie przewodów wentylacyjnych i kominowych oraz odprowadzenia wody deszczowej

Gmina Zawonia ogłasza przetarg

  • Adres: 55-106 Zawonia, Trzebnicka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713128182
  • Data zamieszczenia: 2022-07-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zawonia
    Trzebnicka
    55-106 Zawonia, woj. dolnośląskie
    tel. 713128182
    REGON: 931934905
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://zawonia.pl/19/strona-glowna.html

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku pałacowego w Głuchowie Dolnym nr 11 w zakresie przewodów wentylacyjnych i kominowych oraz odprowadzenia wody deszczowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont budynku pałacowego, wielorodzinnego w Głuchowie Dolnym nr 11 w którego zakres wchodzi między innymi:1) remont kominów, wraz z przepięciami, wykonanie wkładów kominowych, dobudowa brakujących kominów,2) wykonanie otworów nawiewnych do pomieszczeń kotłowni (usytuowanych w piwnicach budynku) oraz wykonanie nawiewników okiennych,3) wykonanie instalacji odprowadzenia wód deszczowych – z rur spustowych zamontowanych do elewacji – do kanalizacji deszczowej i zbiornika na wodę deszczową,4) roboty dodatkowe:- zamontowanie drzwi ppoż. oddzielających piwnicę od klatki schodowej,- wykonanie w pomieszczeniach kotłowni (w piwnicach) studzienek schładzających oraz kratek ściekowych podłączonych do kanalizacji sanitarnej w piwnicach,- poprawienie stanu posadzek w kotłowniach w piwnicy przez naprawę izolacji i nawierzchni betonowych w miejscach gdzie jest to konieczne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 3 000,00 zł. (słownie: trzy tysiące złotych).2. Wadium może być wniesione w:1) pieniądzu,2) gwarancjach bankowych,3) gwarancjach ubezpieczeniowych,4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa wart. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. outworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).3. Wadium w formie pieniądza wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Trzebnicy, nr 76 95910004 2001 0019 2444 0004, w tytule przelewu należy wpisać: "WADIUM - Remont budynku pałacowego w GłuchowieDolnym nr 11".4. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, Wykonawca przekazuje Zmawiającemu oryginałgwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej, przy użyciu środków komunikacji elektronicznej wskazanych w rozdz. XISWZ.5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwiląuznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. XIII. ust. 3 niniejszej SWZ,przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składaniaofert).6. Skuteczne wniesienie wadium w innej formie niż pieniądz następuje z chwilą przekazania Zamawiającemu oryginaługwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej.7. Z treści gwarancji lub poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przezZamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium wokolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy PZP. Wzór gwarancji wadialnej stanowi załącznik nr 7 do SWZ.8. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, w przypadku gdy Wykonawca nie wniósł wadium, lub wniósł w sposóbnieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrotwadium w przypadku, o którym mowa wart. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP.9. Okoliczności i zasady zwrotu lub zatrzymania wadium określa art. 98 ustawy PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:a) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych),2. Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:a) zrealizował w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jedno zamówienie na roboty budowlane, obejmujące przebudowę lub remont budynku wpisanego do rejestru zabytków, o wartości wykonanych robót co najmniej 200 000,00 zł brutto każde,b) dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tj.: kierownikiem budowy z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, minimum 5 lat stażu pracy na stanowisku kierownika budowy, spełniającym wymagania, o których mowa w art. 37 c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 840), kierownikiem robót sanitarnych, posiadającym uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-08-05

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach