Przetargi.pl
Remont budynku nr 8 – Izba Chorych

8 Baza Lotnictwa Transportowego ogłasza przetarg

  • Adres: 30-901 Kraków, Kraków
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 261 136 250 , fax. 261 136 280
  • Data zamieszczenia: 2019-07-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 8 Baza Lotnictwa Transportowego
    Kraków 50
    30-901 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 261 136 250, fax. 261 136 280
    REGON: 35013887100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.8bltr.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku nr 8 – Izba Chorych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu budynku nr 8 – Izba Chorych na terenie 8. Bazy Lotnictwa Transportowego w Krakowie – Balicach, zwanej dalej 8. BLTr. Zakres remontu obejmuje: 1.1. ROBOTY BRANŻY BUDOWLANEJ, w tym: 1.1.1. Wykonanie robót rozbiórkowych, 1.1.2. Wywóz i utylizacja odpadów budowlanych, 1.1.3. Wykonanie robót ziemnych, 1.1.4. Wykonanie robót betonowych i żelbetowych, 1.1.5. Wykonanie nadproży stalowych, 1.1.6. Wykonanie robót murarskich, 1.1.7. Wykonanie izolacji przeciwwilgociowych ścian fundamentowych, 1.1.8. Wykonanie tynków, 1.1.9. Wykonanie obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, 1.1.10. Wykonanie pokryć dachowych, 1.1.11. Wykonanie rusztowań i zabezpieczeń, 1.1.12. Wykonanie izolacji pomieszczeń mokrych, 1.1.13. Wykonanie izolacji podposadzkowych, 1.1.14. Wykonanie okładzin ściennych, 1.1.15. Wykonanie podkładów i posadzek, 1.1.16. Malowanie, 1.1.17. Montaż stolarki i ślusarki otworowej, 1.1.18. Wykonanie sufitów podwieszonych, zabudowy z płyt g-k, systemowych ścianek HPL, 1.1.19. Montaż balustrad. 1.2. ROBOTY BRANŻY ELEKTRYCZNEJ, w tym: 1.2.1. Wykonanie prac demontażowych, 1.2.2. Wykonanie WLZ i linii zasilających, 1.2.3. Montaż tablic elektrycznych, 1.2.4. Wykonanie instalacji elektrycznej oświetlenia i gniazd wtyczkowych, 1.2.5. Wykonanie instalacji ekwipotencjalnej i odgromowej, 1.2.6. Wykonanie instalacji kontroli dostępu, 1.2.7. Wykonanie instalacji elektrycznej oddymiania klatki schodowej. 1.3. ROBOTY BRANŻY SANITARNEJ, w tym: 1.3.1. Wykonanie instalacji wodociągowej, cwu i cyrkulacji, 1.3.2. Wykonanie kanalizacji sanitarnej, 1.3.3. Wykonanie instalacji c.o., 1.3.4. Wykonanie instalacji wentylacji. 2. Przewiduje się realizację zamówienia w następujących etapach robót: Etap I w 2019r. oraz Etap II w 2020r. Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot niniejszego zamówienia publicznego w oparciu o posiadaną przez Zamawiającego dokumentację projektową na remont budynku nr 8 – Izba Chorych. 3. Szczegółowy zakres i warunki realizacji zamówienia przedstawiają: a) zał. nr 3 do SIWZ – „Istotne postanowienia umowy”; b) zał. nr 4 A do 4 W do SIWZ – „Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót” (STWiOR); c) zał. nr 5 A do 5 D do SIWZ – „Przedmiar robót”; d) zał. nr 6 A do 6 I do SIWZ – „Projekt wykonawczy – branża budowlana”; e) zał. nr 7 A do 7 N do SIWZ – „Projekt wykonawczy – branża elektryczna”; f) zał. nr 8 A do 8 L do SIWZ – „Projekt wykonawczy – branża sanitarna”; g) zał. nr 9 A do 9 G do SIWZ – „Inwentaryzacja”; h) zał. nr 10 do SIWZ – „Informacja do Planu BIOZ”. 4. Wszystkie standardy jakościowe związane z realizacją zamówienia, zostały opisane w zał. nr 4 A – 4 W do SIWZ – „Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót”, w zał. nr 6 A – 6 I do SIWZ – „Projekt wykonawczy – branża budowlana”, zał. nr 7 A – 7 N do SIWZ – „Projekt wykonawczy – branża elektryczna” oraz zał. nr 8 A – 8 L do SIWZ – „Projekt wykonawczy – branża sanitarna”. 5. ZEBRANIE WYKONAWCÓW: a) Zamawiający w celu wyjaśnienia ewentualnych wątpliwości dotyczących treści SIWZ przewiduje zebranie wykonawców i wyznacza jeden termin zebrania na dzień 17.07.2019r. o godz.: 11:00, b) zbiórka wykonawców przed biurem przepustek 8. BLTr, ul. M. Medweckiego 10, 32-083 Balice, w dniu 17.07.2019r. o godz.: 11:00. Osoby przybyłe na miejsce zbiórki zobowiązane są do posiadania aktualnego dowodu tożsamości celem wystawienia przepustki uprawniającej do wejścia na teren zamknięty 8. Bazy Lotnictwa Transportowego w Krakowie – Balicach, c) przedmiotem zebrania będzie przeprowadzenie wizji lokalnej budynku. Zamawiający umożliwi wykonawcom zadawanie pytań do treści SIWZ, w szczególności związanych z opisem przedmiotu zamówienia. Z zebrania wykonawców zostanie sporządzony protokół, którego treść zamawiający zamieści na swojej stronie internetowej: www.8bltr.wp.mil.pl (Zamówienia publiczne – w oparciu o PZP), bez ujawniania źródeł zapytania, d) koszty uczestnictwa w zebraniu wykonawców ponoszą uczestnicy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, tj.: do dnia 30.07.2019r. do godz. 10.00 w wysokości 42.000,00 zł (słownie: czterdzieści dwa tysiące złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Druk Oferta, sporządzony wg wymagań SIWZ, zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ - „Oferta”. 2. Kosztorys ofertowy SZCZEGÓŁOWY (pełny) wraz z zestawieniem robocizny, materiałów i sprzętu, sporządzony zgodnie z pkt XII niniejszej SIWZ. 3. Oryginał pełnomocnictwa – jeżeli dotyczy. 4. Zobowiązanie innego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, sporządzone np.: na podstawie wzoru będącego zał. nr 14 do SIWZ – jeżeli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach