Przetargi.pl
Dostawa fabrycznie nowego średniego samochodu ratowniczo –gaśniczego z napędem 4x4 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Łącku

Ochotnicza Straż Pożarna w Łącku ogłasza przetarg

  • Adres: 33-390 Łącko, --
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 184446055
  • Data zamieszczenia: 2019-07-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ochotnicza Straż Pożarna w Łącku
    -- 23
    33-390 Łącko, woj. małopolskie
    tel. 184446055
    REGON: 492014624
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.osp.lacko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Ochotnicza Straż Pożarna w Łącku

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa fabrycznie nowego średniego samochodu ratowniczo –gaśniczego z napędem 4x4 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Łącku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa fabrycznie nowego średniego, terenowego samochodu ratowniczo –gaśniczego z napędem 4x4 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Łącku”. Przedmiotem zamówienia jest: a) dostawa fabrycznie nowego, średniego terenowego samochodu ratowniczo -gaśniczego z napędem 4x4 dla potrzeb OSP w Łącku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, parametry techniczne określa załącznik nr 5 do SIWZ. b)uzyskanie dopuszczenia dostarczonego przedmiotu zamówienia w trybie określonym w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz.U.2007.143.1002 ze zm.); c)dostarczenie wyciągu ze świadectwa homologacji; d)dostarczenie dokumentów niezbędnych w celu rejestracji pojazdu; e)dostarczenie instrukcji użytkowania samochodu w języku polskim; f)dostarczenie książek gwarancyjnych samochodu; g)przeprowadzenie w siedzibie Zamawiającego jednodniowego szkolenia z zakresu obsługi podstawowej samochodu; h)zapewnienie serwisu i napraw gwarancyjnych podwozia oraz zabudowy w okresie udzielonej przez wykonawcę gwarancji i rękojmi. Przedmiot dostawy musi być fabrycznie nowy bez wad, śladów używania i uszkodzeń mechanicznych, pełnowartościowy, spełniający wymogi techniczne i ilościowe opisane w specyfikacji oraz załącznikach do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do zrealizowania usług towarzyszących dostawie tj. transport oraz rozładunek w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 2. W przypadku gdy w opisie przedmiotu zamówienia została użyta nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie Zamawiający dopuszcza możliwość dostawy produktów równoważnych tzn. o nie gorszych parametrach technicznych niż te, które posiadają produkty wskazane za pomocą znaku towarowego, producenta, patentu lub pochodzenia. W przypadkach, w których przedmiot zamówienia opisany jest za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązanie równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 3. Okres rękojmi przedmiotu zamówienia - minimum: 24 miesiące, liczone od dnia podpisania Protokołu ostatecznego odbioru przedmiotu zamówienia. 4. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowanie w na podstawie art. 93 ust.1a ustawy Pzp – „Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu - w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego”
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144210-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie: 1) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru- pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, 2) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego ( zgodnie z art. 23 ustawy), 2. Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia ( załącznik nr 7 do SIWZ). 3. Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wyżej wymienione oświadczenie należy złożyć w oparciu o zamieszczony na stronie internetowej zamawiającego wykaz złożonych w danym postępowaniu ofert, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach